
Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE GT3076R 445KM 503NM
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35
Wow ale dymu
Holset dobrze podaje! Powiedz mi tak z ciekawości jakie masz egt ?

- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35
Totalny przekozak
I mam nadzieję do zobaczenia w niedzielę 


sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- sierRKA
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Grudziądz
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35
zajebisty dym Panie, a już myślałem że nie bedziesz zadowolony z holseta i będą zmiany. sadząc jednak po filmiku i zadowoleniu wnioskuję, że wybór był nieprzypadkowy. pozdrawiam
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35
Dobrze pompuje koncowka przeeee kozak:D
-
- User
- Posty: 47
- Rejestracja: 6 lip 2010, o 22:31
- Imię: usuniety
- lokalizacja: Konin
- Lokalizacja: Konin
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35
Pojeździłem wczoraj dość długo z Michałem. Potwierdzam, podaje dość konkretnie :-))
-
- User
- Posty: 140
- Rejestracja: 21 lut 2011, o 19:57
- Imię: Michał
- lokalizacja: SZO
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35
Jak możesz to opisz różnice, za i przeciw twin turbo, a big singiel turbo mając nowe doświadczenia z ostatniego treningu.
-
- Nowy na forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 wrz 2010, o 20:48
- Imię: Mateusz
- lokalizacja: Rumia
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35
Zajebiście śmigasz i ten dymek....mmm 

-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 7 lis 2010, o 12:51
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Krosno
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35
juz opisywal kilka postow wczesniejŻołnierz pisze:Jak możesz to opisz różnice, za i przeciw twin turbo, a big singiel turbo mając nowe doświadczenia z ostatniego treningu.

Konkretnie !
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35
Dzięki, ale jeszcze przed sobą mam strasznie długą drogę do poziomu, który chciałbym prezentować regularnie. Niestety z oponami mam problem. Tzn. szkoda mi pieniędzy na nowe opony (szczególnie, że obecnie kosztują mnie one 0zł/ dowolna ilość sztuk), a z używanymi jest zawsze niepewność. Każda jest inna. Jedna lepiej trzyma, druga gorzej, inna szybko się skończy, kolejna jest wytrzymalsza itd. Ciśnienie dobieram sobie zawsze pod rozmiar. Podczas piątkowego treningu na 16? felgach jeździłem na ciśnieniu 1.8-2.0bar, na 17? kołach koło 2.2bar. Pierwszy komplet 16? przeleciałem jak zawsze na 2.5bar, to stałem w miejscu.max325 pisze:Michal moim zdaniem jezdzisz super tylko teraz kwestia opony i cisnienia w niejna jakich oponach<srednica> jezdzisz i na jakim cisnieniu??? to jest w drifcie mega wazne
EGT nie mam, aby mnie nie rozpraszało podczas przejazdów. Dobrze wiem, jak wystroiłem silnik, na co mogę sobie pozwolić. Klientowi zawsze zakładamy EGT, natomiast dla mnie w driftowozie jest zbędne.g-rad pisze:Wow ale dymuHolset dobrze podaje! Powiedz mi tak z ciekawości jakie masz egt ?
Dziś byłem na torze, ale jako widz. Nie wziąłem udziału w zawodach.Karolo pisze:Totalny przekozakI mam nadzieję do zobaczenia w niedzielę
Zimą zmiany na pewno zajdą. Jeszcze nie wiem, czy będą to znaczące zmiany czy tylko delikatna poprawa setupu. Zobaczymy ile będziemy mieli czasu na hali.sierRKA pisze:zajebisty dym Panie, a już myślałem że nie bedziesz zadowolony z holseta i będą zmiany. sadząc jednak po filmiku i zadowoleniu wnioskuję, że wybór był nieprzypadkowy. pozdrawiam
Komplet, który razem upaliliśmy, ewidentnie chciał jeździć z Tobą jak najdłużej!coeldrift pisze:Pojeździłem wczoraj dość długo z Michałem. Potwierdzam, podaje dość konkretnie :-))
Hmm? czyli taka analiza SWOT?Żołnierz pisze:Jak możesz to opisz różnice, za i przeciw twin turbo, a big singiel turbo mając nowe doświadczenia z ostatniego treningu.

W przypadku 1JZ-GTE i seryjnego biturbo:
Mocne strony:
- genialna elastyczność
- moc i moment w każdym momencie
- genialne przyspieszenie od niższych obrotów
- całkiem przyzwoite przyspieszanie podczas driftu
Słabe strony:
- same turbiny (są średniowytrzymałe)
- max to 350KM
1JZ-GTE z single turbo (np. tak jak u mnie HX35)
Mocne strony:
- mega dzicz jak wjedzie boost
- brak ograniczenia z max mocą
- wytrzymały silnik, z którym robisz co chcesz
Słabe strony:
- późno wchodzi boost (to akurat zależy nie aż tak od silnika, bardziej od turbosprężarki i kolektora wydechowego)
- auto jest bardziej nerwowe
- auto jest trudniejsze do opanowania
- w zależności od spool up'u przydałoby się sprzęgło ze sporym zapasem
Mój projekt to i tak jest pikuś przy E46 z Rosji na konstrukcji rurowej ? w piątek próbowałem je gonić, ale się nie dało. Dziś na spokojnie je obejrzałem i chyba nie będę mógł spać haha!
Kilka moich przejazdów on-board:
http://www.youtube.com/watch?v=bNSOhJWl9xo" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam,
Michał.
Maleckis Motorsport
-
- User
- Posty: 140
- Rejestracja: 21 lut 2011, o 19:57
- Imię: Michał
- lokalizacja: SZO
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35
Dzięki za odpowiedź
Rozumiem, że silnik dalej jest sterowany Ecu Masterem Det3?
Problem, żeby dogonić to e46 leżał po stronie opon i wagi?
Co do onboardów to dobrze podaje i maszyna i kierownik. Nie widać aby późno wstawające turbo sprawiało problemy

Problem, żeby dogonić to e46 leżał po stronie opon i wagi?
Co do onboardów to dobrze podaje i maszyna i kierownik. Nie widać aby późno wstawające turbo sprawiało problemy

-
- User
- Posty: 124
- Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
- Imię: marek
- lokalizacja: czestochowa
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35
Michal kiedy mierzysz cisnienie??? zrob sobie jedno kolko na cisnieniu powiedzmy 2,0 a potem mierz i upuszczaj do tego mometu az bedziesz miec odpowiednia trakcje. To taki trik ktorego nauczylem sie we wroclawiu na Drift-Open od Radka Habrowskiego.
Przyjedziesz na DRIFT-OPEN do wyrazowa??
Pozdrawiam
Przyjedziesz na DRIFT-OPEN do wyrazowa??
Pozdrawiam
-
- User
- Posty: 47
- Rejestracja: 6 lip 2010, o 22:31
- Imię: usuniety
- lokalizacja: Konin
- Lokalizacja: Konin
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35
Ha! A ja wkleję taki mały przerywnik, który udało mi się nakręcić w jeden z sobotnich wieczorów.
http://www.youtube.com/watch?v=a-4LWbVSHrE
Film usunięty na prośbę Michała.
http://www.youtube.com/watch?v=a-4LWbVSHrE
Film usunięty na prośbę Michała.
- PacmanSF
- User
- Posty: 86
- Rejestracja: 9 gru 2010, o 13:44
- Imię: kuba
- lokalizacja: ostrów wlkp
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35
hahaha . Zawsze przepisowo widzę 

Benzyna płynie nam we krwi ...
- sierRKA
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Grudziądz
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35
hehe ochujenie, Pan za Michałem pewnie do dzisiaj ma palpitacje.coeldrift pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=a-4LWbVSHrE

"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35
Zmiana bokiem pasów ruchu rządzi 

sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO