Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE GT3076R 445KM 503NM

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35

Post autor: g-rad »

Wow ale dymu :D Holset dobrze podaje! Powiedz mi tak z ciekawości jakie masz egt ?
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35

Post autor: Karolo »

Totalny przekozak :D I mam nadzieję do zobaczenia w niedzielę :)
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Awatar użytkownika
sierRKA
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
Imię: Sławek
lokalizacja: Grudziądz

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35

Post autor: sierRKA »

zajebisty dym Panie, a już myślałem że nie bedziesz zadowolony z holseta i będą zmiany. sadząc jednak po filmiku i zadowoleniu wnioskuję, że wybór był nieprzypadkowy. pozdrawiam
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35

Post autor: tdserek »

Dobrze pompuje koncowka przeeee kozak:D
usunięty
User
Posty: 47
Rejestracja: 6 lip 2010, o 22:31
Imię: usuniety
lokalizacja: Konin
Lokalizacja: Konin

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35

Post autor: usunięty »

Pojeździłem wczoraj dość długo z Michałem. Potwierdzam, podaje dość konkretnie :-))
Żołnierz
User
Posty: 140
Rejestracja: 21 lut 2011, o 19:57
Imię: Michał
lokalizacja: SZO

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35

Post autor: Żołnierz »

Jak możesz to opisz różnice, za i przeciw twin turbo, a big singiel turbo mając nowe doświadczenia z ostatniego treningu.
szalwi
Nowy na forum
Posty: 13
Rejestracja: 27 wrz 2010, o 20:48
Imię: Mateusz
lokalizacja: Rumia

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35

Post autor: szalwi »

Zajebiście śmigasz i ten dymek....mmm :D
wojtek
User
Posty: 37
Rejestracja: 7 lis 2010, o 12:51
Imię: Wojtek
lokalizacja: Krosno

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35

Post autor: wojtek »

Żołnierz pisze:Jak możesz to opisz różnice, za i przeciw twin turbo, a big singiel turbo mając nowe doświadczenia z ostatniego treningu.
juz opisywal kilka postow wczesniej :)

Konkretnie !
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35

Post autor: Michał_Małecki »

max325 pisze:Michal moim zdaniem jezdzisz super tylko teraz kwestia opony i cisnienia w niej :heh: na jakich oponach<srednica> jezdzisz i na jakim cisnieniu??? to jest w drifcie mega wazne
Dzięki, ale jeszcze przed sobą mam strasznie długą drogę do poziomu, który chciałbym prezentować regularnie. Niestety z oponami mam problem. Tzn. szkoda mi pieniędzy na nowe opony (szczególnie, że obecnie kosztują mnie one 0zł/ dowolna ilość sztuk), a z używanymi jest zawsze niepewność. Każda jest inna. Jedna lepiej trzyma, druga gorzej, inna szybko się skończy, kolejna jest wytrzymalsza itd. Ciśnienie dobieram sobie zawsze pod rozmiar. Podczas piątkowego treningu na 16? felgach jeździłem na ciśnieniu 1.8-2.0bar, na 17? kołach koło 2.2bar. Pierwszy komplet 16? przeleciałem jak zawsze na 2.5bar, to stałem w miejscu.
g-rad pisze:Wow ale dymu :D Holset dobrze podaje! Powiedz mi tak z ciekawości jakie masz egt ?
EGT nie mam, aby mnie nie rozpraszało podczas przejazdów. Dobrze wiem, jak wystroiłem silnik, na co mogę sobie pozwolić. Klientowi zawsze zakładamy EGT, natomiast dla mnie w driftowozie jest zbędne.
Karolo pisze:Totalny przekozak :D I mam nadzieję do zobaczenia w niedzielę :)
Dziś byłem na torze, ale jako widz. Nie wziąłem udziału w zawodach.
sierRKA pisze:zajebisty dym Panie, a już myślałem że nie bedziesz zadowolony z holseta i będą zmiany. sadząc jednak po filmiku i zadowoleniu wnioskuję, że wybór był nieprzypadkowy. pozdrawiam
Zimą zmiany na pewno zajdą. Jeszcze nie wiem, czy będą to znaczące zmiany czy tylko delikatna poprawa setupu. Zobaczymy ile będziemy mieli czasu na hali.
coeldrift pisze:Pojeździłem wczoraj dość długo z Michałem. Potwierdzam, podaje dość konkretnie :-))
Komplet, który razem upaliliśmy, ewidentnie chciał jeździć z Tobą jak najdłużej!
Żołnierz pisze:Jak możesz to opisz różnice, za i przeciw twin turbo, a big singiel turbo mając nowe doświadczenia z ostatniego treningu.
Hmm? czyli taka analiza SWOT? :D

W przypadku 1JZ-GTE i seryjnego biturbo:

Mocne strony:
- genialna elastyczność
- moc i moment w każdym momencie
- genialne przyspieszenie od niższych obrotów
- całkiem przyzwoite przyspieszanie podczas driftu

Słabe strony:
- same turbiny (są średniowytrzymałe)
- max to 350KM

1JZ-GTE z single turbo (np. tak jak u mnie HX35)

Mocne strony:
- mega dzicz jak wjedzie boost
- brak ograniczenia z max mocą
- wytrzymały silnik, z którym robisz co chcesz

Słabe strony:
- późno wchodzi boost (to akurat zależy nie aż tak od silnika, bardziej od turbosprężarki i kolektora wydechowego)
- auto jest bardziej nerwowe
- auto jest trudniejsze do opanowania
- w zależności od spool up'u przydałoby się sprzęgło ze sporym zapasem

Mój projekt to i tak jest pikuś przy E46 z Rosji na konstrukcji rurowej ? w piątek próbowałem je gonić, ale się nie dało. Dziś na spokojnie je obejrzałem i chyba nie będę mógł spać haha!

Kilka moich przejazdów on-board:

http://www.youtube.com/watch?v=bNSOhJWl9xo" onclick="window.open(this.href);return false;

Pozdrawiam,

Michał.
Maleckis Motorsport
Żołnierz
User
Posty: 140
Rejestracja: 21 lut 2011, o 19:57
Imię: Michał
lokalizacja: SZO

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35

Post autor: Żołnierz »

Dzięki za odpowiedź :) Rozumiem, że silnik dalej jest sterowany Ecu Masterem Det3?
Problem, żeby dogonić to e46 leżał po stronie opon i wagi?

Co do onboardów to dobrze podaje i maszyna i kierownik. Nie widać aby późno wstawające turbo sprawiało problemy :)
max325
User
Posty: 124
Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
Imię: marek
lokalizacja: czestochowa

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35

Post autor: max325 »

Michal kiedy mierzysz cisnienie??? zrob sobie jedno kolko na cisnieniu powiedzmy 2,0 a potem mierz i upuszczaj do tego mometu az bedziesz miec odpowiednia trakcje. To taki trik ktorego nauczylem sie we wroclawiu na Drift-Open od Radka Habrowskiego.
Przyjedziesz na DRIFT-OPEN do wyrazowa??
Pozdrawiam
usunięty
User
Posty: 47
Rejestracja: 6 lip 2010, o 22:31
Imię: usuniety
lokalizacja: Konin
Lokalizacja: Konin

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35

Post autor: usunięty »

Ha! A ja wkleję taki mały przerywnik, który udało mi się nakręcić w jeden z sobotnich wieczorów.

http://www.youtube.com/watch?v=a-4LWbVSHrE

Film usunięty na prośbę Michała.
Awatar użytkownika
PacmanSF
User
Posty: 86
Rejestracja: 9 gru 2010, o 13:44
Imię: kuba
lokalizacja: ostrów wlkp

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35

Post autor: PacmanSF »

hahaha . Zawsze przepisowo widzę :śmiech:
Benzyna płynie nam we krwi ...
Awatar użytkownika
sierRKA
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
Imię: Sławek
lokalizacja: Grudziądz

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35

Post autor: sierRKA »

hehe ochujenie, Pan za Michałem pewnie do dzisiaj ma palpitacje. :śmiech:
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35

Post autor: Karolo »

Zmiana bokiem pasów ruchu rządzi :D
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
ODPOWIEDZ