korona pisze:Śruby ewidentnie przeciągnięte, ale czy to wina klucza, czy śrub? Moje ARP też kupiłem w IC z tym że kosztowały 2,5x tyle co dał McGiver, dokręcałem chyba nawet na 110Nm i po ściągnięciu głowicy nadal trzymały wymiar. Masz jeszcze pudełko? Była tam instrukcja, smar, wyraźne logo wybite na każdej śrubie?
Chętnie przygarnę 1 lub 2szt z nakrętką i podkładką, może uda mi się znaleźć alternatywę tańszą a równie wytrzymałą co oryginalne ARP, mam trochę kontaktów.
oczywiscie ze wszystko było i wygladało jak oryginał fotki na dole strony pod linkiem
http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f= ... 9&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
tu jest ten temat z tym zakupem i fotki
http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f= ... 1163#p1163" onclick="window.open(this.href);return false; wszystko wyraznie widać .
M-Technic pisze: Na aukcji zapomnieli dodac iz jest to feralna dostawa, tzn odrzut produkcji
W tamtym okresie po tym jak byly reklamacje na ARP, IC zrobił promocje na cały asortyment z dostawy czyli Szpilki do:
BMW M50
Toyota 7M-GTE
Subru EJ205
Mitsubischi 4G63
i pare innych
wszystkie po 250 zl
tak pamietam , tą wyprzedaz , bo przez jakiś czas było to jeszcze na allegro do japońców .
a że to jakas feralna dostawa to już dawno podejrzewałem
