
E36 S50B30 Turbo
- Driftman
- User
- Posty: 42
- Rejestracja: 26 paź 2009, o 19:18
- Imię: Paweł
- lokalizacja: ulica
Re: E36 S50B30 Turbo
Fajnie że w końcu możesz upalać bezawaryjnie auto. Nagraj jakiś filmik nie bądź taki 

- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: E36 S50B30 Turbo
Szkoda ze wczesniej nie powiedziałes ze bedziesz na torze kielce tak to bym wpadł podziwiac .pozdro
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: E36 S50B30 Turbo
Wielki szacun. tyle tlokow rozbiorek silnikow itp wkoncu sie udalo ogarnac autko... mistrz gratki i nakrec jakis sensowny onboard bo az jestem ciekaw jak to rwie do przodu
-
- User
- Posty: 82
- Rejestracja: 27 paź 2009, o 17:37
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 S50B30 Turbo
Auto przez cały 2011rok stało. Nie było mnie w kraju.
Wróciłem niedawno i postanowiłem spróbować nowej dyscypliny.
Setup dragowy. Tzn, zakładam slicki i jeżdżę 10ki.
Zmiany:
- hydrauliczny ręczny
- wahacze przednie E46
- tulejki w maglu
Pierwszy trening:
http://www.youtube.com/watch?v=IfGhPXa6 ... ature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;
Zastanawiałem się, czy silnik podoła. Zniósł katunek straszny.
Teraz muszę kupić jakiś gwint (bo seryjne sprężyny i B8 bujają) i... ćwiczyć
Wróciłem niedawno i postanowiłem spróbować nowej dyscypliny.
Setup dragowy. Tzn, zakładam slicki i jeżdżę 10ki.
Zmiany:
- hydrauliczny ręczny
- wahacze przednie E46
- tulejki w maglu
Pierwszy trening:
http://www.youtube.com/watch?v=IfGhPXa6 ... ature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;
Zastanawiałem się, czy silnik podoła. Zniósł katunek straszny.
Teraz muszę kupić jakiś gwint (bo seryjne sprężyny i B8 bujają) i... ćwiczyć

-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: E36 S50B30 Turbo
noooo i to jest właściwe wykorzystanie BMW 
będziesz 21 w Poznaniu? chętnie popatrzę pod maskę i na zmagania za kółkiem.

będziesz 21 w Poznaniu? chętnie popatrzę pod maskę i na zmagania za kółkiem.
-
- User
- Posty: 82
- Rejestracja: 27 paź 2009, o 17:37
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 S50B30 Turbo
W tym roku tylko trening. Jeśli znajdzie się forma i sponsor(!), to w przyszłym sezonie, bardzo chętnie 
Jeśli będę 21go w Poznaniu, to pewnie jako widz

Jeśli będę 21go w Poznaniu, to pewnie jako widz

- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E36 S50B30 Turbo
Kiedyś na Bemowie mówiłem, PMN może drift, ale auto było typowo kreskowe. Teraz widze, że wyszło na moje:D Bardzo się ciesze, samochód ma przeogromny potencjał i możliwości do namieszania nawet w czołówce DMP za sprawą bardzo mocnej i dobrze zbudowanej motorowni. Ciekawe tylko jak wstaje setup dragowy w drifcie? Nie masz za dużego laga?
Rób skręt, dostrój zawias, ćwicz i będzie kozak!
Rób skręt, dostrój zawias, ćwicz i będzie kozak!
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- User
- Posty: 82
- Rejestracja: 27 paź 2009, o 17:37
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 S50B30 Turbo
Hehe, Karolo, taki jest plan! 
Wstaje ok.4k RPM, obroty ograniczyłem do 7800. Chcę by ten silnik trochę pożył. W dragu dochodziłem do 9k.
Zawias, skręt, trening, taki dokładnie jest plan
Na pewno byłoby to oficjalnie najszybsze auto w drifcie

Wstaje ok.4k RPM, obroty ograniczyłem do 7800. Chcę by ten silnik trochę pożył. W dragu dochodziłem do 9k.
Zawias, skręt, trening, taki dokładnie jest plan

Na pewno byłoby to oficjalnie najszybsze auto w drifcie

- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E36 S50B30 Turbo
Filmik fajny, dobrze ogarniasz
Widać w pewnych momentach, że samochód cięzko wstaje. Można byłoby posiłkować się nitro i progresywnym ustawieniem np. od obrotów do obrotów. Tak ma np. Dawid w swoim nissanie S15 (i kręci 8800:D A odcinke ma przez 70% pobytu na torze =D)

sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- User
- Posty: 70
- Rejestracja: 30 kwie 2012, o 23:35
- Imię: Johny
- lokalizacja: Klucz
Re: E36 S50B30 Turbo
bardzo fajnie jak na pierwszy drift tarening . Gratuluje ci że wszystko w końcu hula jak powinno .
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: E36 S50B30 Turbo
czytam i podziwiam 
w driftowozach silnik to element eksploatacyjny niestety hehe

w driftowozach silnik to element eksploatacyjny niestety hehe
-
- User
- Posty: 82
- Rejestracja: 27 paź 2009, o 17:37
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 S50B30 Turbo
Dzisiaj (4 trening), padła turbina.
Jeszcze nie wiem dokładnie co się stało. Auto nie kopciło, turbo nie hałasowało, pompowało prawidłowo.
Nagle, w zakręcie straciło moc, turbo rzęzi (strasznie) i nie pompuje. Jutro zajrzę do środka.
Poza tym:
- wymieniłem dyfer na nieco krótszy (3.64), lepiej się sprawdza na torze w Kielcach.
- mocno dmucha odmą. Domyślam się, że pierścienie. Coś szybko padły...
Jeszcze nie wiem dokładnie co się stało. Auto nie kopciło, turbo nie hałasowało, pompowało prawidłowo.
Nagle, w zakręcie straciło moc, turbo rzęzi (strasznie) i nie pompuje. Jutro zajrzę do środka.
Poza tym:
- wymieniłem dyfer na nieco krótszy (3.64), lepiej się sprawdza na torze w Kielcach.
- mocno dmucha odmą. Domyślam się, że pierścienie. Coś szybko padły...
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E36 S50B30 Turbo
Piotrek fotki z treningów i ewentualnych prac nad autem
Dawno nic nie aktualizowałeś.

sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- User
- Posty: 82
- Rejestracja: 27 paź 2009, o 17:37
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 S50B30 Turbo
OK 
Więc wspominane wcześniej zmiany to:
Tulejki w magiel

Wahacze E46

Miałem testować również podkładki pod zwrotnice powiększające skręt i likwidujące ackermana, ale dostałem wersję do nieM3 E36 i nadal czekam na emtrójkową (to pewnie wiadome, ale dopiszę, że zwrotnice w M3 są inne i podkładki do "zwykłej" E36 nie pasują).

Dotychczasowe straty to m.in.:

oraz spotkanie z bandą

Jeździłem dziś fajnie przygotowanym E36 do driftu i... czeka mnie jeszcze dużo, dużo pracy.
Myślę, że sporo pomoże obniżenie i utwardzenie zawieszenia (wciąż mam zwykłe sprężyny - czekam na gwint).

Jutro zobaczymy co z turbo.

Więc wspominane wcześniej zmiany to:
Tulejki w magiel

Wahacze E46

Miałem testować również podkładki pod zwrotnice powiększające skręt i likwidujące ackermana, ale dostałem wersję do nieM3 E36 i nadal czekam na emtrójkową (to pewnie wiadome, ale dopiszę, że zwrotnice w M3 są inne i podkładki do "zwykłej" E36 nie pasują).

Dotychczasowe straty to m.in.:

oraz spotkanie z bandą

Jeździłem dziś fajnie przygotowanym E36 do driftu i... czeka mnie jeszcze dużo, dużo pracy.
Myślę, że sporo pomoże obniżenie i utwardzenie zawieszenia (wciąż mam zwykłe sprężyny - czekam na gwint).

Jutro zobaczymy co z turbo.
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E36 S50B30 Turbo
Dla mnie pionierska przemiana
Bacznie obserwuje. Jakby coś to prosiłbym o info na PW, gdzie nabyć takie poszerzenia na tył do e36 coupe.

sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO