
Uszczelki i wszytskie części oem mam w mega dobrych cenach sam wiesz dlaczego

Forti dzięki za miłe słowo, co do obróbki tłoków to będzie mały problem bo to ojciec weźmie do roboty i tam będzie działał wg moich założeń i nie będę miał jak zdjęcia crobić czy coś. Jedynie przed i po zabiegu. Wieczorem jak wrócę z zajęć pomierzę dokładnie różnice w wysokości tłoków, wysokość tłoka od GMP do płaszczyzny bloku i będę mierzył pojemność komory spalania w głowicy i tłoku. Wszystko zamieszczę

Co do turbawki i reszty gratów to przybędzie jak silnik wróci do budy i będzie jeździł

jeszcze jedna rzecz, zastanawiam się czy dawać do delikatne honowania blok, rysy są ładne więc można by sobie odpuścić z drugiej strony skoro mm już go gołego to może warto by było ?
Panowie tak siedze i patrze na te korby z N54 i M54 i dziwię się jak te korby z M54 mogą nie wytrzymywać mocy rzędu powiedzmy 400km skoro one zbyt dużo w budowie się nie różnią... jedynie czym to materiałem mogą się różnić.... Ma kotś zdjęcie poglądowe korb z m50 m52 i m54?