Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Żołnierz
User
Posty: 140
Rejestracja: 21 lut 2011, o 19:57
Imię: Michał
lokalizacja: SZO

Re: Białe E36 coupe

Post autor: Żołnierz »

Jeszcze pytanie z innej beczki - co to dokładnie za regulator ciśnienia paliwa?
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: Białe E36 coupe

Post autor: tdserek »

na alegro masz tomei
http://allegro.pl/tomei-regulator-cisni ... 47360.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Białe E36 coupe

Post autor: Wąski »

tylko zegar jest TOMEI a reszta to china :D
Wąski
BSS
turboexpert.pl
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: Białe E36 coupe

Post autor: filip »

od płynu zaczyna się zabawę z hamulcami... najważniejsze rzecz Pany... co z tego ze jest oplot na przewodzie jak w środku towar sie gotuje co objawia się właśnie gumowym pedałem hamulca
Fifo
User
Posty: 36
Rejestracja: 17 lis 2012, o 19:22
Imię: Marcin
lokalizacja: Krakooff

Re: Białe E36 coupe

Post autor: Fifo »

Wracając do regulatora Tomei Style to, nie polecam. Nie zycze żeby w tym aucie się tak stało, ale nam podczas strojenia przy 3,5 bara eksplodował, zalewając połowe komory silnika. Rozwaliła się membrana w środku i paliwo pod cisnieniem poszło w przewody podciśnienia, te zostały w dwóch miejscach zerwane i sikneły po komorze. Szczęście, ze nic się nie zapaliło. Dokładnie identyczny mielismy. Pomijam fakt, ze od wstrzasów (a auto nie miało wcale betonowego zawieszenia) wcześniej pekla szybka na manometrze...
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: Białe E36 coupe

Post autor: tdserek »

ja mialem problem z tym regulatorem (niby ala aeromotive)
http://allegro.pl/regulator-cisnienia-p ... 66388.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jednak strasznie samo szalalo cisnienie doladowania od 3 do 3.5 na wolnych nie szlo tego ustawic w koncu zostalem przy seryjnym 3.5 barowym bmw
przy okazaji okazalo sie ze regulator zwrocilem a firma powiedziala ze moge wymienic tylko na inny nie ma zwrotu mamony wiec lipa w hooj..
Fifo
User
Posty: 36
Rejestracja: 17 lis 2012, o 19:22
Imię: Marcin
lokalizacja: Krakooff

Re: Białe E36 coupe

Post autor: Fifo »

Takich jak podałes juz założyłem kilka/kilkanascie i nigdy nie miałem z nimi problemu. Wiernie odwzorowana kopia oryginału Aeromotive'a. Jak jest dobrze podpięty i nie masz problemu z wolnymi obrotami w aucie to wszystko się zawsze ustawiało bajkowo i działało perfekcyjnie.
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: Białe E36 coupe

Post autor: tdserek »

albo mam pecha do sprzetu albo musze zmienic mechanikow:D choc wydaje mi sie ze ciezko to zle podlaczyc:D
na regulatorze tym byl problem przy seryjnym wszystko dzialalo jak nalezy":D
noorec
Nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 7 sty 2013, o 23:44
Imię: Pawel
lokalizacja: Radzymin
Lokalizacja: Radzymin ul. Komunalna tel. 791 375 525
Kontakt:

Re: Białe E36 coupe

Post autor: noorec »

Panowie, wracajac do wydajnoci wtryskiwaczy..
Makaveli troche sie zaniepokoil twierdzeniami ze 440cc stykaja tylko na okolice 0,9b na HX35 wiec dzisiaj w SLG wzielismy jego pojazd na przejazdzke.
Jego B28 na 7blade Hx35, 6x440cc@3,5b ustawione na regulatorze, moze odrobine ponad.
Auto z racji nowego setupu, kolektora itp, w oczekiwaniu na strojenie zostalo troche podlane i na 5b do odciecia(aktualnie 6700) trzymalo ladnie AFR 10,4-10,6 i egt na poziomie 860*C MAX. Doladowanie 1,15b do konca.
Zrobilismy kika przejazdow i kilka pomiarow i w zadnym razie nie brakuje wtryskow! Powiedzial bym ze jest spory zapas, tak jak Korona pisal okolice 460KM sa spokojnie do zrobienia.


Pozdrawiam
Noorec
SLG
Awatar użytkownika
pro-car
Turbo-Team
Posty: 40
Rejestracja: 1 sty 2010, o 19:29
Imię: Sławek
lokalizacja: Wronki

Re: Białe E36 coupe

Post autor: pro-car »

noorec pisze: Makaveli troche sie zaniepokoil twierdzeniami ze 440cc stykaja tylko na okolice 0,9b na HX35
Ale Makaveli ma vemsa a tutaj jest det III
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: Białe E36 coupe

Post autor: filip »

...co nie zmienia niczego bo wtryski można podpiąć pod DET'a w trybie "fuelimplant" co pozwala wykorzystać ich wydajność praktycznie do maksimum

p.s. noorec mamy chyba wspólnych znajomych z bemowa ;) ?
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: Białe E36 coupe

Post autor: k64 »

440cc bez implanta przy niewiadomym jak duzym cisnieniu na listwie nie podołają ponad 430 + - KM, przeciez to juz zostalo sprawdzone przezemnie grubo ponad rok temu.
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: Białe E36 coupe

Post autor: filip »

dlaczego niewiadomym... jeśli masz regulator 1:1 to przy ustawieniu go tak jak fabryka na 3,5bar(-0.5bar) przy wolnych obrotach to przy 1 barze doładowania masz 5 barów na listwie
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: Białe E36 coupe

Post autor: k64 »

filip pisze:dlaczego niewiadomym... jeśli masz regulator 1:1 to przy ustawieniu go tak jak fabryka na 3,5bar(-0.5bar) przy wolnych obrotach to przy 1 barze doładowania masz 5 barów na listwie
filip przeciez tak mialem.

jest kres wiekszego cisnienia na listwie, i w pewnym etapie nie daje to juz nic (w zaleznosci jakie wtryski).

Obrazek
FMU d1spec , swoja droga do 4,5 podbijał.

I uwierz mi 1,1bara i 460 zamkniete byle, a wiec ile tam moglo byc , z 440KM +- , zreszta co za roznica 50koni w ta czy w ta strone :wink2:
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: Białe E36 coupe

Post autor: filip »

no tak ale napisałeś że przy niewiadomym a przecież wiesz jakie było ciśnienie :)

a ja nie chce więcej niż 1.0 bar w ten silnik w tym sezonie :)
ODPOWIEDZ