Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85
-
- User
- Posty: 140
- Rejestracja: 21 lut 2011, o 19:57
- Imię: Michał
- lokalizacja: SZO
Re: Białe E36 coupe
Jeszcze pytanie z innej beczki - co to dokładnie za regulator ciśnienia paliwa?
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: Białe E36 coupe
na alegro masz tomei
http://allegro.pl/tomei-regulator-cisni ... 47360.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/tomei-regulator-cisni ... 47360.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Białe E36 coupe
od płynu zaczyna się zabawę z hamulcami... najważniejsze rzecz Pany... co z tego ze jest oplot na przewodzie jak w środku towar sie gotuje co objawia się właśnie gumowym pedałem hamulca
-
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 17 lis 2012, o 19:22
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Krakooff
Re: Białe E36 coupe
Wracając do regulatora Tomei Style to, nie polecam. Nie zycze żeby w tym aucie się tak stało, ale nam podczas strojenia przy 3,5 bara eksplodował, zalewając połowe komory silnika. Rozwaliła się membrana w środku i paliwo pod cisnieniem poszło w przewody podciśnienia, te zostały w dwóch miejscach zerwane i sikneły po komorze. Szczęście, ze nic się nie zapaliło. Dokładnie identyczny mielismy. Pomijam fakt, ze od wstrzasów (a auto nie miało wcale betonowego zawieszenia) wcześniej pekla szybka na manometrze...
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: Białe E36 coupe
ja mialem problem z tym regulatorem (niby ala aeromotive)
http://allegro.pl/regulator-cisnienia-p ... 66388.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jednak strasznie samo szalalo cisnienie doladowania od 3 do 3.5 na wolnych nie szlo tego ustawic w koncu zostalem przy seryjnym 3.5 barowym bmw
przy okazaji okazalo sie ze regulator zwrocilem a firma powiedziala ze moge wymienic tylko na inny nie ma zwrotu mamony wiec lipa w hooj..
http://allegro.pl/regulator-cisnienia-p ... 66388.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jednak strasznie samo szalalo cisnienie doladowania od 3 do 3.5 na wolnych nie szlo tego ustawic w koncu zostalem przy seryjnym 3.5 barowym bmw
przy okazaji okazalo sie ze regulator zwrocilem a firma powiedziala ze moge wymienic tylko na inny nie ma zwrotu mamony wiec lipa w hooj..
-
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 17 lis 2012, o 19:22
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Krakooff
Re: Białe E36 coupe
Takich jak podałes juz założyłem kilka/kilkanascie i nigdy nie miałem z nimi problemu. Wiernie odwzorowana kopia oryginału Aeromotive'a. Jak jest dobrze podpięty i nie masz problemu z wolnymi obrotami w aucie to wszystko się zawsze ustawiało bajkowo i działało perfekcyjnie.
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: Białe E36 coupe
albo mam pecha do sprzetu albo musze zmienic mechanikow:D choc wydaje mi sie ze ciezko to zle podlaczyc:D
na regulatorze tym byl problem przy seryjnym wszystko dzialalo jak nalezy":D
na regulatorze tym byl problem przy seryjnym wszystko dzialalo jak nalezy":D
-
- Nowy na forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 7 sty 2013, o 23:44
- Imię: Pawel
- lokalizacja: Radzymin
- Lokalizacja: Radzymin ul. Komunalna tel. 791 375 525
- Kontakt:
Re: Białe E36 coupe
Panowie, wracajac do wydajnoci wtryskiwaczy..
Makaveli troche sie zaniepokoil twierdzeniami ze 440cc stykaja tylko na okolice 0,9b na HX35 wiec dzisiaj w SLG wzielismy jego pojazd na przejazdzke.
Jego B28 na 7blade Hx35, 6x440cc@3,5b ustawione na regulatorze, moze odrobine ponad.
Auto z racji nowego setupu, kolektora itp, w oczekiwaniu na strojenie zostalo troche podlane i na 5b do odciecia(aktualnie 6700) trzymalo ladnie AFR 10,4-10,6 i egt na poziomie 860*C MAX. Doladowanie 1,15b do konca.
Zrobilismy kika przejazdow i kilka pomiarow i w zadnym razie nie brakuje wtryskow! Powiedzial bym ze jest spory zapas, tak jak Korona pisal okolice 460KM sa spokojnie do zrobienia.
Pozdrawiam
Noorec
SLG
Makaveli troche sie zaniepokoil twierdzeniami ze 440cc stykaja tylko na okolice 0,9b na HX35 wiec dzisiaj w SLG wzielismy jego pojazd na przejazdzke.
Jego B28 na 7blade Hx35, 6x440cc@3,5b ustawione na regulatorze, moze odrobine ponad.
Auto z racji nowego setupu, kolektora itp, w oczekiwaniu na strojenie zostalo troche podlane i na 5b do odciecia(aktualnie 6700) trzymalo ladnie AFR 10,4-10,6 i egt na poziomie 860*C MAX. Doladowanie 1,15b do konca.
Zrobilismy kika przejazdow i kilka pomiarow i w zadnym razie nie brakuje wtryskow! Powiedzial bym ze jest spory zapas, tak jak Korona pisal okolice 460KM sa spokojnie do zrobienia.
Pozdrawiam
Noorec
SLG
- pro-car
- Turbo-Team
- Posty: 40
- Rejestracja: 1 sty 2010, o 19:29
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Wronki
Re: Białe E36 coupe
Ale Makaveli ma vemsa a tutaj jest det IIInoorec pisze: Makaveli troche sie zaniepokoil twierdzeniami ze 440cc stykaja tylko na okolice 0,9b na HX35
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Białe E36 coupe
...co nie zmienia niczego bo wtryski można podpiąć pod DET'a w trybie "fuelimplant" co pozwala wykorzystać ich wydajność praktycznie do maksimum
p.s. noorec mamy chyba wspólnych znajomych z bemowa
?
p.s. noorec mamy chyba wspólnych znajomych z bemowa

-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: Białe E36 coupe
440cc bez implanta przy niewiadomym jak duzym cisnieniu na listwie nie podołają ponad 430 + - KM, przeciez to juz zostalo sprawdzone przezemnie grubo ponad rok temu.
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Białe E36 coupe
dlaczego niewiadomym... jeśli masz regulator 1:1 to przy ustawieniu go tak jak fabryka na 3,5bar(-0.5bar) przy wolnych obrotach to przy 1 barze doładowania masz 5 barów na listwie
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: Białe E36 coupe
filip przeciez tak mialem.filip pisze:dlaczego niewiadomym... jeśli masz regulator 1:1 to przy ustawieniu go tak jak fabryka na 3,5bar(-0.5bar) przy wolnych obrotach to przy 1 barze doładowania masz 5 barów na listwie
jest kres wiekszego cisnienia na listwie, i w pewnym etapie nie daje to juz nic (w zaleznosci jakie wtryski).

FMU d1spec , swoja droga do 4,5 podbijał.
I uwierz mi 1,1bara i 460 zamkniete byle, a wiec ile tam moglo byc , z 440KM +- , zreszta co za roznica 50koni w ta czy w ta strone

-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Białe E36 coupe
no tak ale napisałeś że przy niewiadomym a przecież wiesz jakie było ciśnienie 
a ja nie chce więcej niż 1.0 bar w ten silnik w tym sezonie

a ja nie chce więcej niż 1.0 bar w ten silnik w tym sezonie
