Bmw e30 5.4 V12 M73B54 by Wąski and Forti "BSS"

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: Wąski »

no i dopadłem się do głowic
tak wyglądał kanał dolotowy przed
Obrazek
Obrazek


a tak po
Obrazek
Obrazek

zostało jeszcze wygładzić :D i będzie ogień
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: Wąski »

Obrazek
Obrazek
Wąski
BSS
turboexpert.pl
simon1989
User
Posty: 102
Rejestracja: 11 maja 2011, o 01:19
Imię: Michał
lokalizacja: Puławy

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: simon1989 »

Jaka jest srednica na gniezdzie, a jaka na flanszy przed i po?
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: Wąski »

zmierzę i podam wymiary ale najważniejsze że nie wystaje już prowadnica zaworowa
Wąski
BSS
turboexpert.pl
mazurekxd
Nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 24 kwie 2011, o 11:44
Imię: Dominik
lokalizacja: Opole

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: mazurekxd »

Nie polerujesz kanałów? czy moze specjalnie są zostawione takie chropowate?
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: Wąski »

Wąski pisze:no i dopadłem się do głowic


zostało jeszcze wygładzić :D i będzie ogień
!!!
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: Blacha »

Dobrze że reanimujesz a nie kupiłeś nowego słupka, do takich prac i tak trzeba wszystko rozebrać w drobny mak i będziesz pewnien tego co masz w środku. Trzymam kciuku bo wygląda fajnie. Musze się zmobilizować i w końcu do ciebie podjechać oblukać potwora :devill2:
mazurekxd
Nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 24 kwie 2011, o 11:44
Imię: Dominik
lokalizacja: Opole

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: mazurekxd »

sorki niedopatrzenie :hammer: A nie myślałeś przy okazji ściągania głowic żeby powiększyć stopień sprężania? Zawsze to pare jakichś dodatkowych koników powinno wlecieć :devill2:
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: Wąski »

stopień mniej więcej zostanie ten sam bo w planach jeszcze jest m112
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: Wąski »

no i ssące kanały mam już gotowe :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek

czas na wydechy

Obrazek
Wąski
BSS
turboexpert.pl
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: DOHC »

Będzie koks :)
simon1989
User
Posty: 102
Rejestracja: 11 maja 2011, o 01:19
Imię: Michał
lokalizacja: Puławy

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: simon1989 »

Te prowadnice zaworowe trzeba bylo wyjac na czas roboty, bo to co tam jest teraz to sie tylko do wymiany nadaje.
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: Wąski »

simon1989 pisze:Te prowadnice zaworowe trzeba bylo wyjac na czas roboty, bo to co tam jest teraz to sie tylko do wymiany nadaje.

Bo ?
Wąski
BSS
turboexpert.pl
simon1989
User
Posty: 102
Rejestracja: 11 maja 2011, o 01:19
Imię: Michał
lokalizacja: Puławy

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: simon1989 »

Idea szczytna zeby poprawic przeplyw, ale po takim skroceniu zawory w nich beda sie ukosowac, wiec zawory i prowadnice o wiele szybciej sie zuzyja albo zatra. To sie skraca, ale nie az tyle. Trzeba bylo chociaz stozek zrobic ponad to co jest teraz.
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: Wąski »

po 1-sze skąd wiesz o ile je skróciłem a po 2 masz doświadczenie z tak przerobionymi dolotami? miałeś gdzieś w swoim aucie wiesz ile to przejechało itd ?
Wąski
BSS
turboexpert.pl
ODPOWIEDZ