Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593 Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Wąski » 12 sty 2013, o 19:43
no i dopadłem się do głowic
tak wyglądał kanał dolotowy przed
a tak po
zostało jeszcze wygładzić
i będzie ogień
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593 Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Wąski » 12 sty 2013, o 19:45
Wąski
BSS
turboexpert.pl
simon1989
User
Posty: 102 Rejestracja: 11 maja 2011, o 01:19
Imię: Michał
lokalizacja: Puławy
Post
autor: simon1989 » 12 sty 2013, o 19:58
Jaka jest srednica na gniezdzie, a jaka na flanszy przed i po?
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593 Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Wąski » 12 sty 2013, o 20:02
zmierzę i podam wymiary ale najważniejsze że nie wystaje już prowadnica zaworowa
Wąski
BSS
turboexpert.pl
mazurekxd
Nowy na forum
Posty: 2 Rejestracja: 24 kwie 2011, o 11:44
Imię: Dominik
lokalizacja: Opole
Post
autor: mazurekxd » 13 sty 2013, o 12:40
Nie polerujesz kanałów? czy moze specjalnie są zostawione takie chropowate?
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593 Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Wąski » 13 sty 2013, o 13:25
Wąski pisze: no i dopadłem się do głowic
zostało jeszcze wygładzić
i będzie ogień
!!!
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Blacha
Forumowicz
Posty: 763 Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie
Post
autor: Blacha » 13 sty 2013, o 13:44
Dobrze że reanimujesz a nie kupiłeś nowego słupka, do takich prac i tak trzeba wszystko rozebrać w drobny mak i będziesz pewnien tego co masz w środku. Trzymam kciuku bo wygląda fajnie. Musze się zmobilizować i w końcu do ciebie podjechać oblukać potwora
mazurekxd
Nowy na forum
Posty: 2 Rejestracja: 24 kwie 2011, o 11:44
Imię: Dominik
lokalizacja: Opole
Post
autor: mazurekxd » 13 sty 2013, o 14:41
sorki niedopatrzenie
A nie myślałeś przy okazji ściągania głowic żeby powiększyć stopień sprężania? Zawsze to pare jakichś dodatkowych koników powinno wlecieć
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593 Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Wąski » 13 sty 2013, o 14:52
stopień mniej więcej zostanie ten sam bo w planach jeszcze jest m112
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593 Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Wąski » 13 sty 2013, o 19:23
Wąski
BSS
turboexpert.pl
DOHC
Forumowicz
Posty: 417 Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki
Post
autor: DOHC » 13 sty 2013, o 22:51
Będzie koks
simon1989
User
Posty: 102 Rejestracja: 11 maja 2011, o 01:19
Imię: Michał
lokalizacja: Puławy
Post
autor: simon1989 » 13 sty 2013, o 23:27
Te prowadnice zaworowe trzeba bylo wyjac na czas roboty, bo to co tam jest teraz to sie tylko do wymiany nadaje.
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593 Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Wąski » 13 sty 2013, o 23:43
simon1989 pisze: Te prowadnice zaworowe trzeba bylo wyjac na czas roboty, bo to co tam jest teraz to sie tylko do wymiany nadaje.
Bo ?
Wąski
BSS
turboexpert.pl
simon1989
User
Posty: 102 Rejestracja: 11 maja 2011, o 01:19
Imię: Michał
lokalizacja: Puławy
Post
autor: simon1989 » 13 sty 2013, o 23:48
Idea szczytna zeby poprawic przeplyw, ale po takim skroceniu zawory w nich beda sie ukosowac, wiec zawory i prowadnice o wiele szybciej sie zuzyja albo zatra. To sie skraca, ale nie az tyle. Trzeba bylo chociaz stozek zrobic ponad to co jest teraz.
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593 Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Wąski » 13 sty 2013, o 23:51
po 1-sze skąd wiesz o ile je skróciłem a po 2 masz doświadczenie z tak przerobionymi dolotami? miałeś gdzieś w swoim aucie wiesz ile to przejechało itd ?
Wąski
BSS
turboexpert.pl