W sobotę trochę podziałałem przy kebabie i na tą chwilę wygląda to tak:
no i najważniejsze:
dolot, jest już właściwie skończony, przymiarka BOV-a
Holset średnio nadaje się do down-mounta, ze wszystkim jest naprawdę ciasno, z położenia wastegate'a też nie jestem do końca zadowolony możliwe, że będę jeszcze to przerabiał. Nie zdążyłem zrobić zdjęć ale mam też zrobiony dolot od turbo do ic, przy czym jeszcze z nim walczę bo przy jego aktualnym położeniu prześwit pod autem wynosi 8cm a to raczej mało :/ zrobiłem także dolot do turbiny, zastosowałem zwężkę która ciasno wchodzi do wnętrza strony zimnej, dodatkowo wkleiłem ją na silikon, całość bardzo dobrze pasuje, po sklepaniu blachy osłaniającej poduszkę silnika nawet się z nią nie styka.
Aktualnie mam dylemat, czy stosować restryktor oleju przed turbiną, spotkałem się już z wieloma zdaniami. Jedni piszą że holset nie wymaga restryktora a inni piszą że wręcz przeciwnie ale nigdzie nie ma podane jaką miałby mieć średnicę. Jak ktoś ma to ogarnięte to proszę o podpowiedź.