30 koni to zjada m45Michał_Małecki pisze:. Nigdzie nie mogłem znaleźć pewnych danych co do power consumption Eatona M122, niektórzy piszą, że około 30KM, inni że nawet i 80KM.
BMW E30 M62B44 Kompresor do driftu dla Michała
-
hz10
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: BMW E30 M62B44 Kompresor do driftu dla Michała
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E30 M62B44 Kompresor do driftu dla Michała
To akurat zależy od obrotów, więc najpewniej stąd te rozbieżności.hz10 pisze:30 koni to zjada m45Michał_Małecki pisze:. Nigdzie nie mogłem znaleźć pewnych danych co do power consumption Eatona M122, niektórzy piszą, że około 30KM, inni że nawet i 80KM.
Maleckis Motorsport
-
hz10
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: BMW E30 M62B44 Kompresor do driftu dla Michała
ja pisze o maks wydajności, poza tym do m45 pasek jest 5pk a w tym chyba 8 o ile dobrze kojarze.to też o czymś świadczy.
-
DOHC
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: BMW E30 M62B44 Kompresor do driftu dla Michała
Zawsze miałem zdanie że jak nie ma za mocnych gratów w silniku to lepszą drogą do dużych mocy jest turbo. Ciekawe kiedy będziesz wymieniał eatona na hx50Michał_Małecki pisze:Powiedz to wszystkim tym, którzy do M50 ładują Eatony M62DOHC pisze:Powiem szczerze że nasuwa się pytanie czy gra jest warta świeczki. Oczywiście nie mam żadnych ale do wykonania ale 350 KM z v8 na kompesorze szału nie robi :/ .. Nikt nie pokazał wykresu, bo kto zmierzył ten wie, że w porywach ma 220-230KM. M122 na pewno ma większy potencjał i jakieś sensowne wyniki są do osiągnięcia, ale pamiętajmy, że 350KM na takim Eatonie bardzo podobnie obciąża silnik (nieodprężony) jak Vortech przy tym samym doładowaniu - inna sprawa, że wynik na Vortechu robi większe wrażenie. Nigdzie nie mogłem znaleźć pewnych danych co do power consumption Eatona M122, niektórzy piszą, że około 30KM, inni że nawet i 80KM.
Oba auta do driftu. Brak IC na pewno ogranicza możliwości. Myślę, że z IC spokojnie granica 400KM byłaby do przekroczenia. Trzeba jednak brać pod uwagę dostępne miejsce pod maską. W przypadku tego E30 z Vortechem nie wyobrażam sobie jeszcze puścić orurowania do IC.Blacha pisze:Przebieg momentu
Brak IC przy nie przeszkadza na dłuższą metę?
Jakie przeznaczenie auta w takiej konfiguracji?
Pozdrawiam,
Michał.
Pozdrawiam
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E30 M62B44 Kompresor do driftu dla Michała
Michał odebrał swoją E30tkę w piątek, a dzis dostałem taki link:
http://www.youtube.com/watch?v=mc-Feuo_opY" onclick="window.open(this.href);return false;
Także jakieś pierwsze poważniejsze próby są już za autem
http://www.youtube.com/watch?v=mc-Feuo_opY" onclick="window.open(this.href);return false;
Także jakieś pierwsze poważniejsze próby są już za autem
Maleckis Motorsport
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: BMW E30 M62B44 Kompresor do driftu dla Michała
Dźwięk urywa łeb! Oby jeździł bezawaryjnie.