BMW E30 M62B44 Kompresor do driftu dla Michała

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: BMW E30 M62B44 Kompresor do driftu dla Michała

Post autor: hz10 »

Michał_Małecki pisze:. Nigdzie nie mogłem znaleźć pewnych danych co do power consumption Eatona M122, niektórzy piszą, że około 30KM, inni że nawet i 80KM.
30 koni to zjada m45 :wink2:
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E30 M62B44 Kompresor do driftu dla Michała

Post autor: Michał_Małecki »

hz10 pisze:
Michał_Małecki pisze:. Nigdzie nie mogłem znaleźć pewnych danych co do power consumption Eatona M122, niektórzy piszą, że około 30KM, inni że nawet i 80KM.
30 koni to zjada m45 :wink2:
To akurat zależy od obrotów, więc najpewniej stąd te rozbieżności.
Maleckis Motorsport
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: BMW E30 M62B44 Kompresor do driftu dla Michała

Post autor: hz10 »

ja pisze o maks wydajności, poza tym do m45 pasek jest 5pk a w tym chyba 8 o ile dobrze kojarze.to też o czymś świadczy.
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: BMW E30 M62B44 Kompresor do driftu dla Michała

Post autor: DOHC »

Michał_Małecki pisze:
DOHC pisze:Powiem szczerze że nasuwa się pytanie czy gra jest warta świeczki. Oczywiście nie mam żadnych ale do wykonania ale 350 KM z v8 na kompesorze szału nie robi :/ .
Powiedz to wszystkim tym, którzy do M50 ładują Eatony M62 :wink2: . Nikt nie pokazał wykresu, bo kto zmierzył ten wie, że w porywach ma 220-230KM. M122 na pewno ma większy potencjał i jakieś sensowne wyniki są do osiągnięcia, ale pamiętajmy, że 350KM na takim Eatonie bardzo podobnie obciąża silnik (nieodprężony) jak Vortech przy tym samym doładowaniu - inna sprawa, że wynik na Vortechu robi większe wrażenie. Nigdzie nie mogłem znaleźć pewnych danych co do power consumption Eatona M122, niektórzy piszą, że około 30KM, inni że nawet i 80KM.
Blacha pisze::eee: Przebieg momentu
Brak IC przy nie przeszkadza na dłuższą metę?
Jakie przeznaczenie auta w takiej konfiguracji?
Oba auta do driftu. Brak IC na pewno ogranicza możliwości. Myślę, że z IC spokojnie granica 400KM byłaby do przekroczenia. Trzeba jednak brać pod uwagę dostępne miejsce pod maską. W przypadku tego E30 z Vortechem nie wyobrażam sobie jeszcze puścić orurowania do IC.

Pozdrawiam,
Michał.
Zawsze miałem zdanie że jak nie ma za mocnych gratów w silniku to lepszą drogą do dużych mocy jest turbo. Ciekawe kiedy będziesz wymieniał eatona na hx50 :). Nie chce tu wywołać wojny na temat wytrzymałości m60 bo pewnie i 600 przyjmie ale jakoś takich projektów nie widać. Co do samej reakcji na gaz to na pewno jest słodko i autem jeździ się przyjemnie i łatwo .

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E30 M62B44 Kompresor do driftu dla Michała

Post autor: Michał_Małecki »

Michał odebrał swoją E30tkę w piątek, a dzis dostałem taki link:

http://www.youtube.com/watch?v=mc-Feuo_opY" onclick="window.open(this.href);return false;

Także jakieś pierwsze poważniejsze próby są już za autem :wink2:
Maleckis Motorsport
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: BMW E30 M62B44 Kompresor do driftu dla Michała

Post autor: Pan. B »

Dźwięk urywa łeb! Oby jeździł bezawaryjnie.
ODPOWIEDZ