
E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Całkiem przyjemnie
Pełen boost masz przy 4.5tyś ? czy takie złudzenie

- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Ogólnie to jest naprawdę nieźle, chyba 2 vanosy robią tu sporą robotę bo podnosi się to całkiem żwawo. W strokerowanym M50B29 to turbo ma pełen boost przy jakiś 4 z grosikiem, a tu jest miluteńko
Na pewno nowy kolektor dużo wnosi w temat.

sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
otóż to nowy kolektor i EBC robią robotę 
prędzej na żeliwie i mniejszym IC było zdecydowanie gorzej
Teraz jest większy IC 3 krotnie i jest duuuuzo lepiej, muszę jeszcze mzniejszyć układ poprzez wywalenie ori kolektora ssącego bo jest dużo za duży.

prędzej na żeliwie i mniejszym IC było zdecydowanie gorzej
Teraz jest większy IC 3 krotnie i jest duuuuzo lepiej, muszę jeszcze mzniejszyć układ poprzez wywalenie ori kolektora ssącego bo jest dużo za duży.
BMWexpert Motorsport
- czarczi
- Turbo-Team
- Posty: 135
- Rejestracja: 27 sie 2010, o 22:03
- Imię: Cezary
- lokalizacja: łódź
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Szczerze mówiąc jedzie, ale du..y nie urywa. Jaka moc ma na 0,9 bara ? obstawiam okolo 300-330km. Myslalem ze Twoj setup z pojemnoscia 3 litrow bedzie mial co najmniej 400 kucy bez pierdniecia. Czyste przypuszczenia, bez urazy. Z filmiku wychodzi ze od 35 do 100 kreci okolo 5,5sek. A widac ze masz w miare krotka skrzynie, bo dwojeczke kreci do 90/95km/h ( dyfer 3.23 ? ).leo pisze:taki szybki fimlik udało się nagrać
http://www.youtube.com/watch?v=BFIeE4_T ... detailpage" onclick="window.open(this.href);return false;
Oczywiscie chce zeby Twoj wozek fruwal, ale po filmiku mam jakis niedosyt jak na tyle wlozonej pracy. Prawie identycznie jechala moja e30 z silnikiem m54b30 ( seria 231km ) o wadze 1100kg, setke od zera krecilem w 5,3sek na dyfrze 3,15 (2 bieg okolo 95/97km/h ). Na filmiku byl pelny but ???
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Pełen but masz od ok 70km/h do końca
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
tam jest wiecej, nie mozesz porownywac do 100 przyspieszenia, zanim doszlo do boostu to juz byla wieksza predkosc, porownaj koleny bieg . Samochod tez do lekkich nie nalezy. idzie do przodu jak nalezy ! e30 z silnikiem m543.0 dostawala by nieziemskie baty.
-
- Turbo-Team
- Posty: 672
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Jest dobrze
. Weżcie pod uwage że e46 w cupe to ponad 1,5 tony atu nie chodzi o to żeby bost zrywał przyczepność poza tym te modele mają problem z wyrywaniem tylnego wózka.

-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Też mi się wydaje , że idzie dobrze a do 60 km/h bez semislicków i tak samochód stoi w miejscu. Pozatym z filmu widać ,że ~5 s ma od 60 do140, to chyba nie jest źle jak na wagę ciężką?
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
No właśnie Adam podaj jakieś moce i momenty bo osobiście tez jestem ciekawy. Gratuluję ukończenia projektu.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Hehe projekt ciągle ewoluuje 
Dzisiaj dla zabicia czasu zrobiłem vanosa bo już się o to prosił od dawna ale jakoś nie było czasu. Przy składaniu silnika nie miałem beisana więc stwierdziłem że zrobię go później.
Trochę szczegółów dyfer to 2,93 więc bardzo długi, strat jest z 2 do setki mam mniej jak 5 s. Czasy są porównywalne do m3 e92 więc nie jest źle
Miałem przez chwilę szybszy dyfer i było lepiej ale łożysko się rozpadło i musiałem założyć dłuższy, na wiosnę ma wlecieć 3,36 z automata na szperce 40% i semislicki 265 to tyle jeśli chodzi o napęd.
Jeśli o silnik chodzi to chcę przejść (bardzo chce) na SA na nowy sezon a do tego zaaplikować plenum które już u mnie sporo czasu leży, i jak się uda kupić to garret , PT6262 lub jakis turbonetic oczywiście wszystkie opcje na kulce
Filmik był robiony na szybko na 2 biegu gdzie nie widziałem obrotomierza bo kumpel ręką zasłaniał.
Nie mam wykresu z hamowni bo najzwyczajniej na niej nie byłem
(jeszcze)
Jutro zobaczymy co dało przywrócenie vanosa do życia, po cichu liczę że będzie dużo lepiej
Czarczi nie dał byś m54b30 w e30 rady na pewno, filmik jak pisałem jest z 2 biegu prawie z samego dołu gdzie na odprężonym silniku nic się nie dzieje
Jak pogoda pozwoli to nagram do 0-200 i wtedy będzie coś więcej ocenić, ale jak koledzy zauważyli od 70-80 dopiero jedzie na pełnym booście który i tak nie jest powalający, ale to tylko za sprawą ms43 który zabiera mi duży zapas jaki mają wtryskiwacze...

Dzisiaj dla zabicia czasu zrobiłem vanosa bo już się o to prosił od dawna ale jakoś nie było czasu. Przy składaniu silnika nie miałem beisana więc stwierdziłem że zrobię go później.
Trochę szczegółów dyfer to 2,93 więc bardzo długi, strat jest z 2 do setki mam mniej jak 5 s. Czasy są porównywalne do m3 e92 więc nie jest źle

Miałem przez chwilę szybszy dyfer i było lepiej ale łożysko się rozpadło i musiałem założyć dłuższy, na wiosnę ma wlecieć 3,36 z automata na szperce 40% i semislicki 265 to tyle jeśli chodzi o napęd.
Jeśli o silnik chodzi to chcę przejść (bardzo chce) na SA na nowy sezon a do tego zaaplikować plenum które już u mnie sporo czasu leży, i jak się uda kupić to garret , PT6262 lub jakis turbonetic oczywiście wszystkie opcje na kulce

Filmik był robiony na szybko na 2 biegu gdzie nie widziałem obrotomierza bo kumpel ręką zasłaniał.
Nie mam wykresu z hamowni bo najzwyczajniej na niej nie byłem

Jutro zobaczymy co dało przywrócenie vanosa do życia, po cichu liczę że będzie dużo lepiej

Czarczi nie dał byś m54b30 w e30 rady na pewno, filmik jak pisałem jest z 2 biegu prawie z samego dołu gdzie na odprężonym silniku nic się nie dzieje

BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Odgrzewam temat.
Czas na Stage 2
Na pokład wleciała wczoraj nowa turbina na kulce, turbonetic hi-fi 60-1. Kolektor od coreya po pół sezonu wygląda idealnie, bez pęknieć i przedmuchów także dobra robota
Przepałowaliśmy się z przeróbką kolektora bo był na t3 i trzba było przejść na t4 do tego ustawic flanszę równolegle do podłogi, ale się udało.
Podstawa filtra oleju przeszłą kolejny tuning i uzbroiłem ją w czujniki ciśnienia oleju i temp oleju do gałganów oraz wyjście na vanosa i cz. temp oleju do sterownika silnika.
Listwa paliwowa z m52tub28 też została mocno ogołocona i zaadoptowana pod zewnętrzny regulator ciśnienia paliwa, wszystkie złączki na wężach zakute i przykręcane (nie ufam opaską)
Ori kolektor ssący ustąpi miejsca nowemu z plenum. Czekam na flanszę pod głowicę z m54 bo jest zupełnie inna niż w m50 i będziemy spawać. Wszystko zaczyna powoli ładnie układać się w całość.
Wydech zostanie doposażony w środkowy tłumik bo na jednej puszcze strasznie buczał.
Kilka zdjęć z prac:





Czas na Stage 2
Na pokład wleciała wczoraj nowa turbina na kulce, turbonetic hi-fi 60-1. Kolektor od coreya po pół sezonu wygląda idealnie, bez pęknieć i przedmuchów także dobra robota

Przepałowaliśmy się z przeróbką kolektora bo był na t3 i trzba było przejść na t4 do tego ustawic flanszę równolegle do podłogi, ale się udało.
Podstawa filtra oleju przeszłą kolejny tuning i uzbroiłem ją w czujniki ciśnienia oleju i temp oleju do gałganów oraz wyjście na vanosa i cz. temp oleju do sterownika silnika.
Listwa paliwowa z m52tub28 też została mocno ogołocona i zaadoptowana pod zewnętrzny regulator ciśnienia paliwa, wszystkie złączki na wężach zakute i przykręcane (nie ufam opaską)
Ori kolektor ssący ustąpi miejsca nowemu z plenum. Czekam na flanszę pod głowicę z m54 bo jest zupełnie inna niż w m50 i będziemy spawać. Wszystko zaczyna powoli ładnie układać się w całość.
Wydech zostanie doposażony w środkowy tłumik bo na jednej puszcze strasznie buczał.
Kilka zdjęć z prac:





BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Przyszły też nowe zaciski na przód, szukam teraz do nich tarczy 









BMWexpert Motorsport