I tak tez zrobilem. Taki troche kolorowy ten samochod ale widac mniejwiecej czym bedzie


silnik odpalil od pierwszego dotkniecia, jedynie musialem wymienic wyjaca pompe wspomy i pompke sprzegla.
aby ustawic walek prawidlowo musialem ze 20 razy zdejmowac dekiel i przednia oslone kolka rozrzadu. po prostu do porzygu. ale sie udalo






autem wyjechalem bez zadnej kontroli doladowania, tzn. Wg jest podpiety bezposrednio pod kolektor dolotowy - dziala na samej sprezynie, doladowanie symboliczne bo 0,35-0,4 bara. nic nie podkrecalem bo nie ma to najmniejszego sensu. musze kupic mac'a i zrobic boost by gear. na drugim biegu na tak niskim doladowaniu mieli za kazdym razem i trzeba odpuszczac. kola tylne to 255/45 i pochylenie ustawione na 0. lepsze opony koniecznie i dmuchanie mozna dopiero rozpoczac od 3ciego biegu w gore. nie wiem dleczego ale predkosciomierz mi przeklamuje, wg Emu i suchych przelozen na trojce powinienem miec 180km/h przy 6500 obr. a na liczniku jest 170.(przelozenie trojki 1,40 a dyfer mam 3.07)
slaba jakosc bo jedna reka kierowalem, nagrywalem i trafialem w droge,zmiany biegow co najmniej leniwe.
http://www.youtube.com/watch?v=IHuoBWcU ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
wrazenia i wnioski:
- geometria zawieszenia ustawiona "rajdowym" sposobem na oko dziala swietnie, auto sie super prowadzi, prosto jedzie etc.
- jak na 0,35-0,4 bara jest dobrze. spodziewalem sie ze bedzie to jak zwykle m30 z malym giftem a odczucia sa troche inne

- temperatura w dolocie jest kilka stopni wieksza niz otoczenia - filtr powietrza zostaje gdzie byl.
- lepsze opony
- jak bedzie 1,5-2 bara moze byc mesko.
- walek rozrzadu robi robote - do konca idzie ogniem, narazie na dotarcie mam ustawione 6500 obr. docelowo 700 wiecej, wtedy zalapie sie na trojce do 200km/h

- wybierak typu long shifter jest zajebisty
- sprzeglo dziala super.
- auto dzieki cofnieciu silnika zupelnie inaczej sie prowadzi.
ogolnie jestem bardzo zadowolony
