Próby były różne jakieś "czipy", przeprogramowywanie ecu i różne takie cuda. Jedynymi pozytywami było poprawienie dolotu i oczywiście wydechu (również w kilku wariantach). Jednak z racji tego że to auto było szybkie w latach swojej młodości a teraz dobrze dłubnięty diesel je obiedzie za namową kolegi Mario postanowiłem troszkę powiększyć stadko pod maską.
To z grubsza wygląd auta (kolor to sorrentblau)

Model: E34 540i 6 speed manual
Modyfikacje
Silnik: M60B40
Układ dolotowy: Kwasówka polerowana 90, stożek, kolanka SAMCO
Układ wydechowy: wycięte katalizatory, kolektory seryjne dalej rura 63, środkowy tłumik seria połączona z zaprojektowanym w MTG tłumikiem końcowym z kwasówki
Układ paliwowy / wtryskowy: pompa BOSCH 044, węże gumowe 8 wewnątrz, wtryski chyba od VOLVO ale to Mario poprawi bo nie pamiętam
Elektronika / wskaźniki: ECU MASTER DET3, wskaźniki BOOST i ciśnienie paliwa Autogauge
Układ chłodzenia: seryjny z nową pompą wody i osłona na wąż dolny z kwasówki
Układ napędowy: skrzynia biegów oryginalna 6-cio biegowa, dyfer ze szperą zacieśniony do około 35% na zawieszeniu z poliuretanu przełożenie 3,23
Zawieszenie: przód Jamex -60, tył seryjne nivo
BODY KIT i wnętrze: Zderzak przód ori 540 (ale jest już od M5), progi i listwy drzwi M-pakiet, tylny zderzak ori M5
środek jasne skóry M-sporty obszyte na nowo oryginalną skórą BMW, tył ze względu na dzieci narazie tylko pomalowany, podsufitka czarna wyflokowana, zegary od M5 (tylko jakby ktoś mógł mi pomóc z podłączeniem temperatury oleju to byłbym wdzięczny)