Model: BMW E36 Coupe '93 - początkowo 320 vanos z klimą
Silnik: M50B25 bez vanosa, głowica po remoncie, odprężenie przekładką 0.8mm z dwoma uszczelkami 1.75
Dolot: Sprężarka Holset HX35, orurowanie inox, blow-off hks style
Wydech: Obandażowany kolektor topmount na twinscrolu, waste gate chinol, od turbiny do końca przelot 2.75 cala tłumiony trzema tłumikami (dwa środkowe)
Paliwo: 360cc czterodyszowe czerwone bosche, Walbro 255lph, regulator typu f1z
Zapłon: Cewki m52, świece Denso IK22 z przerwą 0,7mm
Sterowanie: odcinka podniesiona chipem do 7200RPM, paliwo i zapłon sterowane ECUMaster Det-3, konwersja MAF -> MAP, brak przepływomierza
Chłodzenie: BIG FIMC (thnx mrowczan), chłodnica wody 440x435x34mm, w planach chłodnica oleju z wykorzystaniem chłodnicy oleju ASB
Wskaźniki: Auto Gauge EGT i Boost SM Smoke PEAK 60mm, AFR INNOVATE LC-1
Przeniesienie napędu: skrzynia m50, koło + tarcza + docisk m57, e-szpera 3.38 (zmiany w toku)
Zawias: Komplet amorów i sprężyn Eibach -60/-30, rozpórka tył + przód
Hamulec: 325mm od 330d
Przygotowany do włożenia

Przymiarka orurowania

Historia auta:
Sprowadzony z Niemiec w 2008 roku jako 320 vanos, w takim stanie jeździł aż do grudnia 2009 roku.
Pierwszy silnik m50b25nv, który kupiłem do włożenia okazał się totalną padaką, jednak sumienny sprzedawca zobowiązał się go wymienić. Drugi silnik m50b25nv był w lepszej kondycji, ale jak to bywa w życiu, głowica była popękana jak szyba w przystanku autobusowym. Szukanie dobrej głowicy bez vanosa to istna katorga, jednak szczęście uśmiechnęło się do nas i po kilku dniach silnik stał już zamknięty, czekając na włożenie.
Update 24/03/2010
Wsyzstko powoli cuzamen do kupy

Wjechały lampy (seryjne się nie mieściły)

Trzeba to jakoś przykryć (obok bliźniak turbo na podobnym setupie)

Zegary

I coś dla fanów projektu: dźwięk silnika z kompletnym wydechem przed strojeniem
Idealne na dzwonek

Update 08/05/2010


