E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: leo »

mam 255 dunlopa z tyłu na baloniku

co do momentu to faktycznie troche szybko opada ale wydaje mi się ze to przez WG

EBC mi steruje doładowaniem

co do mapy kompressora

Obrazek

wg moich wyliczeń comressor spokojnie powinien nawet 1,5 bara nadmuchać

wpisałem wszystko najrzetelniej jak się dało :heh:
BMWexpert Motorsport
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: hz10 »

kompresor powinien bez problemu zasilić silnik w powietrze, jest nawet za duży... wg sterujesz podając ciśnienie tylko po jednej stronie membramy ? jak tak do podłącz obustronnie o ile masz taką możliwość . jakie ebc?
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: Michał_Małecki »

Jaki masz boost bazowo bez załączania EBC? Rozumiem, że na samej górze maksujesz już zaworek, tak? Jeżeli membrana jest szczelna w WG i przewód z doprowadzeniem powietrza do niego też, to najprawdopodobniej przyczyną będzie za miękka sprężyna. Jak chce ładować koło 1.5bar, to zazwyczaj wkładam sprężynę/y tak, aby mieć koło 1.0bar w bazie. Pozdr.
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: leo »

Dzięki Michał

Mam bazowo około 0,65 bara więc to raczej na pewno sprężyna

Zaworkiem zamykam ją prawie na max zostawiam ciut na chłodzenie grzybka

EBC mac

Obrazek

podmienię dzisiaj sprężynę. Które Michał wkładałeś z tego zestawu "tial" 60mm? Ja mam chyba teraz 2 miękkie włożone...
BMWexpert Motorsport
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: k64 »

ty chyba odemnie brales wg? ja daje w tych 60 2 sprezyny, najwiejsza i najmniejsza i jeat bar.
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: szarybmw »

leo pisze:Dzięki Michał


Zaworkiem zamykam ją prawie na max zostawiam ciut na chłodzenie grzybka
Co dokładnie masz na myśli ?
Grzybek nie dotyka gniazda ?

SAm tak ustawiłeś czy tak jest seryjnie ?
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: leo »

Kamil ja brałem od Ciebie ale w komplecie są 4 spręzyny 2 duże długie (miękkie) i 2 krótkie twarde na jednej miękkiej jest 0,25 na dwóch 0,65 na jednej twardej i jednej miękkiej chyba blisko bara...

Zaworek ustawiam w mapie na 90 więc trochę powietrza dociera do grzyba który nie jest w 100% szczelny bo część powietrza ucieka po trzonku
BMWexpert Motorsport
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: k64 »

leo pisze:Kamil ja brałem od Ciebie ale w komplecie są 4 spręzyny 2 duże długie (miękkie) i 2 krótkie twarde na jednej miękkiej jest 0,25 na dwóch 0,65 na jednej twardej i jednej miękkiej chyba blisko bara...

Zaworek ustawiam w mapie na 90 więc trochę powietrza dociera do grzyba który nie jest w 100% szczelny bo część powietrza ucieka po trzonku
aa nieszczelnisc to inna sprawa, nomalnie wlasnie ta duza i mala jest na bara. ogarniesz:-) gratulacje najmicniejszego m54 w kraju:-)
Patryk_e30
Nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 20 paź 2013, o 18:31
Imię: Patryk
lokalizacja: Norwegia

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: Patryk_e30 »

Oglądam Twój projekt też na innym forum i tak się domyślałem, że tutaj Cię znajdę ;) Gratki, fajnie to wygląda.
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: leo »

. pisze:
leo pisze:Kamil ja brałem od Ciebie ale w komplecie są 4 spręzyny 2 duże długie (miękkie) i 2 krótkie twarde na jednej miękkiej jest 0,25 na dwóch 0,65 na jednej twardej i jednej miękkiej chyba blisko bara...

Zaworek ustawiam w mapie na 90 więc trochę powietrza dociera do grzyba który nie jest w 100% szczelny bo część powietrza ucieka po trzonku
aa nieszczelnisc to inna sprawa, nomalnie wlasnie ta duza i mala jest na bara. ogarniesz:-) gratulacje najmicniejszego m54 w kraju:-)
jaka nieszczelnosc?

nie dziekuje niech sie dobrze sprawuje
BMWexpert Motorsport
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: k64 »

leo pisze:
. pisze:
leo pisze:Kamil ja brałem od Ciebie ale w komplecie są 4 spręzyny 2 duże długie (miękkie) i 2 krótkie twarde na jednej miękkiej jest 0,25 na dwóch 0,65 na jednej twardej i jednej miękkiej chyba blisko bara...

Zaworek ustawiam w mapie na 90 więc trochę powietrza dociera do grzyba który nie jest w 100% szczelny bo część powietrza ucieka po trzonku
aa nieszczelnisc to inna sprawa, nomalnie wlasnie ta duza i mala jest na bara. ogarniesz:-) gratulacje najmicniejszego m54 w kraju:-)
jaka nieszczelnosc?

nie dziekuje niech sie dobrze sprawuje
hehe zle zrozumialem bo na tel czytalem w pracy :ph34r: :devill2:
no to ok, ale mac zawor dziala jak ebc tak naprwade, albo przepuszcza albo nie, a ty piszesz ze uchyla ci sie wczesniej - tzn uwazasz ze spaliny (nie nadcisnienie) dzwiga ci bardziej wg do gory i boost ci spada . Jesli masz 4 bieg walniety, mega obciazenie, i wg napewno jest juz i tak duzo uchylony (bo wkoncu musisz utrzymac zadany boost) , a saplin jest jeszcze wiecej (duze obciazenie) to ciezko zeby ci spadal boost. Pewnie lepiej to obczaisz bo masz samochod na miejscu :wink2:

daj znac jak wpadniesz na maha i boost zrobisz na poziomie takim samym do konca rpm, ciekaw jestem faktycznie roznic glowicy m54 , a glowicy m50 z walkami od m54 (karola setup)

pozdro .
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: leo »

. pisze:
leo pisze:
. pisze:
leo pisze:Kamil ja brałem od Ciebie ale w komplecie są 4 spręzyny 2 duże długie (miękkie) i 2 krótkie twarde na jednej miękkiej jest 0,25 na dwóch 0,65 na jednej twardej i jednej miękkiej chyba blisko bara...

Zaworek ustawiam w mapie na 90 więc trochę powietrza dociera do grzyba który nie jest w 100% szczelny bo część powietrza ucieka po trzonku
aa nieszczelnisc to inna sprawa, nomalnie wlasnie ta duza i mala jest na bara. ogarniesz:-) gratulacje najmicniejszego m54 w kraju:-)
jaka nieszczelnosc?

nie dziekuje niech sie dobrze sprawuje
hehe zle zrozumialem bo na tel czytalem w pracy :ph34r: :devill2:
no to ok, ale mac zawor dziala jak ebc tak naprwade, albo przepuszcza albo nie, a ty piszesz ze uchyla ci sie wczesniej - tzn uwazasz ze spaliny (nie nadcisnienie) dzwiga ci bardziej wg do gory i boost ci spada . Jesli masz 4 bieg walniety, mega obciazenie, i wg napewno jest juz i tak duzo uchylony (bo wkoncu musisz utrzymac zadany boost) , a saplin jest jeszcze wiecej (duze obciazenie) to ciezko zeby ci spadal boost. Pewnie lepiej to obczaisz bo masz samochod na miejscu :wink2:

daj znac jak wpadniesz na maha i boost zrobisz na poziomie takim samym do konca rpm, ciekaw jestem faktycznie roznic glowicy m54 , a glowicy m50 z walkami od m54 (karola setup)

pozdro .
Kamilu zaworek mac działa bardzo płynnie a nie zero jedynkowo, po logach widzę że jest on zamknięty a boost leci na dół bo sam wg sie uchyla... Inaczej wg nie dostaje nadcisnienia a boost spada.... Nie jest możliwe żeby wszytsko szło przez turbo a boost leciał przy odcince do 0,85 bara...
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: forti »

Panowie Adam mnie przewiozl bolidem, naprawde pierwsza klasa, szkoda ze nie mozna bylo pokazac pelnego potencjalu, ale pewnie kiedys sie uda ;) . Wzor do nasladowania; technicznych rozwiazan i wykonania. Wydech niesamowity, cichy w srodku a na zewnatrz piekny dzwiek. Turbina od Serka naprawde robi niezly przeciag.
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: leo »

dzisiaj udało się skończyć wydech

końcówki 2,5 cala

tak to finalnie wyszło:

Obrazek

Obrazek
BMWexpert Motorsport
kamil7s
Turbo-Team
Posty: 543
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
Imię: Kamil
lokalizacja: Nams

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: kamil7s »

Dźwięk plis ;]
E30 325
ODPOWIEDZ