E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,6bar 740km 980nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc

Post autor: k64 »

Patryk_e30 pisze:Czekam z niecierpliwością co się uda z tego jeszcze więcej wydmuchać. Mieszkam w Norwegii i dotychczas myślałem, że Norwedzy, ewentualnie Szwedzi potrafią sie tak bawić w uturbianie, a tu widzę, rodacy wcale nie są gorsi, szacun! Oglądałem jedną sierrę cosworth 2.3 na Garrett GT 4082, 1600cc wtryski, oczywiście na E85 dmucha 640ps i 770Nm. Dlatego myślę, że u Ciebie to jeszcze do przekroczenia z takiej pojemności. Nie jestem w tym temacie tak kumaty jak Wy, ale gość full doładowanie ma niby przy 4100obr i trzyma to do 10500!
dzieki :dry: Gt4082 na kulkach byla by fajna ale niestety nie stac mnie na takie turbo - nie chodzi o cene juz samego sprzetu, tylko np. cos nie tak pojdzie , glupi odlamek z kolektora czy urwany zawor hehe i kupa kasy leci na smietnik, raczej bedzie psikane od dolu NOsem aby zniweslowac dziure i pozadny anti-lag system. Poki co ARP juz leca, w sumie mozna bylo by skladac ale najpierw wielkieee przerobki przodu. pozdrawiam .
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc

Post autor: DOHC »

. pisze:
Patryk_e30 pisze:Czekam z niecierpliwością co się uda z tego jeszcze więcej wydmuchać. Mieszkam w Norwegii i dotychczas myślałem, że Norwedzy, ewentualnie Szwedzi potrafią sie tak bawić w uturbianie, a tu widzę, rodacy wcale nie są gorsi, szacun! Oglądałem jedną sierrę cosworth 2.3 na Garrett GT 4082, 1600cc wtryski, oczywiście na E85 dmucha 640ps i 770Nm. Dlatego myślę, że u Ciebie to jeszcze do przekroczenia z takiej pojemności. Nie jestem w tym temacie tak kumaty jak Wy, ale gość full doładowanie ma niby przy 4100obr i trzyma to do 10500!
dzieki :dry: Gt4082 na kulkach byla by fajna ale niestety nie stac mnie na takie turbo - nie chodzi o cene juz samego sprzetu, tylko np. cos nie tak pojdzie , glupi odlamek z kolektora czy urwany zawor hehe i kupa kasy leci na smietnik, raczej bedzie psikane od dolu NOsem aby zniweslowac dziure i pozadny anti-lag system. Poki co ARP juz leca, w sumie mozna bylo by skladac ale najpierw wielkieee przerobki przodu. pozdrawiam .
a temat kompresora umarł definitywnie ?

Pozdrawiam
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc

Post autor: k64 »

DOHC pisze:
. pisze:
Patryk_e30 pisze:Czekam z niecierpliwością co się uda z tego jeszcze więcej wydmuchać. Mieszkam w Norwegii i dotychczas myślałem, że Norwedzy, ewentualnie Szwedzi potrafią sie tak bawić w uturbianie, a tu widzę, rodacy wcale nie są gorsi, szacun! Oglądałem jedną sierrę cosworth 2.3 na Garrett GT 4082, 1600cc wtryski, oczywiście na E85 dmucha 640ps i 770Nm. Dlatego myślę, że u Ciebie to jeszcze do przekroczenia z takiej pojemności. Nie jestem w tym temacie tak kumaty jak Wy, ale gość full doładowanie ma niby przy 4100obr i trzyma to do 10500!
dzieki :dry: Gt4082 na kulkach byla by fajna ale niestety nie stac mnie na takie turbo - nie chodzi o cene juz samego sprzetu, tylko np. cos nie tak pojdzie , glupi odlamek z kolektora czy urwany zawor hehe i kupa kasy leci na smietnik, raczej bedzie psikane od dolu NOsem aby zniweslowac dziure i pozadny anti-lag system. Poki co ARP juz leca, w sumie mozna bylo by skladac ale najpierw wielkieee przerobki przodu. pozdrawiam .
a temat kompresora umarł definitywnie ?

Pozdrawiam
za maly bedzie m62 (ciagle lezy) ,bardzo chcialbym to zbudowac i nei bylo by to problem raczej, ale za duzo roboty wzgledem osiagow. redukcja wagi, przenoszenie do tylu itd a dodatkowe doloty i kompresor to znow 10kg minimum na przodzie, a jak mi ma zaladowac 0,3 bara a na gorze zjesc moc to odpuszczam (chyba ze wylaczac go ale zawsze jakies ale) ,wkrecilem sie za bardzo w 1/4 :ph34r: i prosciej , taniej tak jak robia wszyscy , miedzy przepieciami ciach i lecimy.
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc

Post autor: DOHC »

Ciesze się że tak zdecydowałeś, z nitro będzie dużo prościej tak jak mówisz no i butle wrzucisz na tylną oś :).

Pozdrawiam
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc

Post autor: k64 »

maly upgrade.

-głowa wkoncu skrecona tym razem na arp, rzecz jasna piramidki , glowica obrobiona od nowa.
-kuracja odchudzajaca trwa , troche blink blink.
-w trakcie wlasciwie wszystko od nowa zeby miale rece i nogi.
-Calkowiscie nowy uklad paliwowy bedzie na 3 x 044 .
-ali stanal na wysokosci zadania, przyjechal i za pare dni bedzie poprawiona ver polosiek (mimo tego plany sa nieco inne (foto))
-nitro dla turbodziury, moze wpadnie emu albo ms3 to jeszcze nie zapadło , no i jesli wpadnie most wkoncu bedzie trzeba zabrac sie za klatke i uklad
wielowahaczowy do napedu - 4link ale to raczej odlegle prace gdyz chcialbym choc raz w tym roku sie karnac na cwiare a dopiero pozniej zabrac sie za most bo z tym
to bedzie pracy i myslenia od groma lacznie z wycinaniem podlogi , skroceniem mostu, umieszczeniem slikow w srodku itd itd ...

media:

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


pozdrawiam .
pibza
User
Posty: 46
Rejestracja: 12 maja 2012, o 00:51
Imię: piotr
lokalizacja: mikołów

Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc

Post autor: pibza »

abs dalej w budzie??? przecież to zbędne kg :heh:
chudini3
User
Posty: 105
Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
Imię: Dawid
lokalizacja: Zabrze

Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc

Post autor: chudini3 »

Noooooo w końcu jakieś dobre mody odnośnie tego mostu!
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc

Post autor: k64 »

wszyscy cos dlubia przed sezonem to i ja cos podziałam.

Obrazek
zaparkowala do garazu na zbrojenie :)


Obrazek
na pierwszy plan mocowanie Nosa

Obrazek
wzmacnianie poloski juz na swoim miejscu - na początek sezonu to musi wystarczyc aby wystroic i przejechac jedne zawody

Obrazek
cos takiego bedzie w gagazniku , dojdą jeszcze 2 pompy takie same oraz bak alu.

Obrazek
Jeden z 3 przewodow miedzianych o wiekszej srednicy , ktory kazdy z osobna bedzie zasilac uklad paliwowy (pompa-przewod-listwa 3x)

Obrazek
obok widoczny przewod z nitro rowniez.

Obrazek
calosc bedzie w bagazniku (nitro, pompy, bak itd, oddzielone pozniej plyta / grodzią dla bezpieczenstwa.


Obrazek
turbo i wydech juz na swoim miejscu.



stay tuned.
.
DawidLwa
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
Imię: Dawid
lokalizacja: Limanowa

Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc

Post autor: DawidLwa »

Pieknie sie zapowiada ... Będziesz niebo oglądać przez przednia szybę :pasuje:
Awatar użytkownika
twety1989
Turbo-Team
Posty: 302
Rejestracja: 29 mar 2011, o 20:09
Imię: damian
lokalizacja: Kujawy

Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc

Post autor: twety1989 »

Kamil pochwal się jak było w kamieniu na 1/4
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc

Post autor: k64 »

twety1989 pisze:Kamil pochwal się jak było w kamieniu na 1/4
driftowoz na 1/4 mili hehe . pol os dupla od alika ktory byl na miejscu, i teraz juz zmiany napewno, motor poskladany od nowa na nowych panewkach, poddala sie pompa oleju ! , duzo by pisac, 1 bar, sprzeglo nie ogarniete i synchronizatory z dupy , 11,6 et . 2 miejsce rwd turbo (z braku napedow w finale i rezygnacja)
marcinsz32
User
Posty: 132
Rejestracja: 2 sty 2011, o 10:40
Imię: marcin
lokalizacja: wałbrzych

Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc

Post autor: marcinsz32 »

Cos słabo auto przygotowales Kamil ,na pewno z braku czasu na swoj woz ale i tak dobry wynik z takimi kłopotami.
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc

Post autor: k64 »

marcinsz32 pisze:Cos słabo auto przygotowales Kamil ,na pewno z braku czasu na swoj woz ale i tak dobry wynik z takimi kłopotami.
dokladnie, duzo pracy mam teraz z innymi Turbo ...
co do sprzetu
oczywiscie ze slabo , z pospiechu, bo mialem przez caly rok inne sprawy na glowie, wesele, mieszkanie - sprawy osobiste. Ale motorownia doczekala sie zmian , na kamieniu bylem na 1 barze zaledwie, wole jechac na zawody i sie wyszalec pogadac ze znajomymi niz spinac sie o kazde setne i nie jechac nigdzie. Ten wyjazd byl czysto luzny :) trakcja slabo, biegi nie wchodzily totalnie (na szybko wysprzeglik robiony i nie odpowietrzony uklad do konca nad ranem o 5) dziennie do 2 w nocy pod autem lezelismy zeby tylko jechac na zawody (maly zaklad byl :śmiech: ) i jednak 11,6 na 3 biegach na nie przygotowanym totalnie sprzecie jak najbardziej, udalo sie przetestowac pare rzeczy do ktorych mialem obawy i jest ok.

w kazdym razie do zobaczenia za jakis czas, na koniec sezonu pewnie juz bez dyferencjalu.

mala fotorelacja niebawem
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc

Post autor: k64 »

. pisze:
marcinsz32 pisze:Cos słabo auto przygotowales Kamil ,na pewno z braku czasu na swoj woz ale i tak dobry wynik z takimi kłopotami.
dokladnie, duzo pracy mam teraz z innymi Turbo ...
co do sprzetu
oczywiscie ze slabo , z pospiechu, bo mialem przez caly rok inne sprawy na glowie, wesele, mieszkanie - sprawy osobiste. Ale motorownia doczekala sie zmian , na kamieniu bylem na 1 barze zaledwie, wole jechac na zawody i sie wyszalec pogadac ze znajomymi niz spinac sie o kazde setne i nie jechac nigdzie. Ten wyjazd byl czysto luzny :) trakcja slabo, biegi nie wchodzily totalnie (na szybko wysprzeglik robiony i nie odpowietrzony uklad do konca nad ranem o 5) dziennie do 2 w nocy pod autem lezelismy zeby tylko jechac na zawody (maly zaklad byl :śmiech: ) i jednak 11,6 na 3 biegach na nie przygotowanym totalnie sprzecie jak najbardziej, udalo sie przetestowac pare rzeczy do ktorych mialem obawy i jest ok.

w kazdym razie do zobaczenia za jakis czas, na koniec sezonu pewnie juz bez dyferencjalu.

mala fotorelacja niebawem
i komentarz Kornackiego trafiony , szkoda ze 2 nie wchodzi jak juz starty dobre heh.
http://youtu.be/hKmrJaaNvZk" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc

Post autor: elmo0104 »

"... i cały ten misterny plan też w piz@u" :D
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
ODPOWIEDZ