jak by obecna turbina nadal nie spełniła oczekiwań to moge polecić to co ja mam czyli ślizgowy bliźniak gt3076. 0.5 bara jest przy 2.2tyś 1 bar przy 2.7 i tak do końca.leo pisze:
Dla mnie auto ma być mocnym uliczniakiem, nie walcze o każdy koń i nie bawi mnie boost przy 5 tys który trwa 2 sekundy....
E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
widze ze nasza rozmowa nie poszla w krzaki i tez idziesz w BW 
robili testy i bw wstaje w suprze lepiej niz precision

robili testy i bw wstaje w suprze lepiej niz precision
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
A no nie poszła 
Po naszej rozmowie zacząłem czytać testy BW i dużo tego siedzi w Evo gdzie przy tak małej pojemności garrett na kulce dostaje mocno po dupie od ślizgowego BW....
Prace ruszyły na ostro. Udało się dzisiaj wszystko poskładać do kupy, przespawać kolektor, zmontować turbo, zrobić zasilanie i spływ (dzięki forti za wspawanie spływu do miski), wyjść rurą ciśnieniową w dość dziwny sposób ale skuteczny, owinąć kolektor drugą warstwą bandaża tym razem bazaltowym
Silnik już w aucie spięty napęd elektryka woda i wszystko dookoła prócz wydechu.
Jutro trzeba będzie po raz nty przespawać ten nieszczęsny wydech i zobaczymy jak to będzie hulać
Turbo ładnie się wpasowało na swoje miejsce myślałem że będzie z tym jakiś problem ale siadło jak na swoim







Po naszej rozmowie zacząłem czytać testy BW i dużo tego siedzi w Evo gdzie przy tak małej pojemności garrett na kulce dostaje mocno po dupie od ślizgowego BW....
Prace ruszyły na ostro. Udało się dzisiaj wszystko poskładać do kupy, przespawać kolektor, zmontować turbo, zrobić zasilanie i spływ (dzięki forti za wspawanie spływu do miski), wyjść rurą ciśnieniową w dość dziwny sposób ale skuteczny, owinąć kolektor drugą warstwą bandaża tym razem bazaltowym

Silnik już w aucie spięty napęd elektryka woda i wszystko dookoła prócz wydechu.
Jutro trzeba będzie po raz nty przespawać ten nieszczęsny wydech i zobaczymy jak to będzie hulać

Turbo ładnie się wpasowało na swoje miejsce myślałem że będzie z tym jakiś problem ale siadło jak na swoim

BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
hejka ty dalej siedzisz na bosch green giant 440cc? zapodaj porownanie turbin pewnie cos tam zrobiles pozdrowka .i gratki bo ostatnio mowiles ze w tym roku juz nie bedziesz mial czasu hehe
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
czas się znalazł zrobiliśmy 2 dni luzu od samochodów klientów i woala 
Tak dalej siedze na greenach i póki co po podniesieniu ciśnienia w miare wystarczają
Większe wtryski w moim wypadku to SA bo a fit nie chce przechodzić

Tak dalej siedze na greenach i póki co po podniesieniu ciśnienia w miare wystarczają

Większe wtryski w moim wypadku to SA bo a fit nie chce przechodzić
BMWexpert Motorsport
-
- User
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Zabrze
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
Ooooo Panie, jak to jest ładnie spasowane! Podziwiam i gratuluje.
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
Zmodyfikowałem troszkę wydech dopóki nie przyjdzie puszka od MG i póki co jest jedna pucha na srodku i nic więcej, na koniec wystawiliśmy 2 fifki 2,75 cala i jest w miare spoko choć dźwięk wydechu nie powala :hyhy:
3 szybkie shoty z dzisiaj po umyciu



3 szybkie shoty z dzisiaj po umyciu
BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
gdzie jest przycisk lubięto
-
- User
- Posty: 132
- Rejestracja: 2 sty 2011, o 10:40
- Imię: marcin
- lokalizacja: wałbrzych
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
Leo Zapodaj jakiś film jak to pocisk bo slyszalem że robi przeciag.
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
e46 to ciężka kobyła więc nie ma takiego doznania jak w e36 ale coś tam się odpycha 
filmik będzie jak w końcu znajdę czas żeby to wystroić bo narazie jest tylko 0,8 bara, ale i tak jest bardzo przyjemnie
Filip:


filmik będzie jak w końcu znajdę czas żeby to wystroić bo narazie jest tylko 0,8 bara, ale i tak jest bardzo przyjemnie

Filip:
BMWexpert Motorsport
-
- User
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Zabrze
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
Jakiś wykres, porównanie co do poprzedniej turbiny?
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
będzie ale póki co zbyt dużo roboty przy autach klientów i nie ma czasu dokonczyć swojego
wrzucę później fotę ale wjechał nowy regulator ciśnienia paliwa tym razem firmówka aeromotiva, stary "czajna saard" zaczął puszczać paliwo i robił sobie ciśnienie jakie chciał.
z nowości w poniedziałek mam do odbioru nowe zakute węże teflonowe do paliwa i oleju
wrzucę później fotę ale wjechał nowy regulator ciśnienia paliwa tym razem firmówka aeromotiva, stary "czajna saard" zaczął puszczać paliwo i robił sobie ciśnienie jakie chciał.
z nowości w poniedziałek mam do odbioru nowe zakute węże teflonowe do paliwa i oleju
BMWexpert Motorsport
- Driftman
- User
- Posty: 42
- Rejestracja: 26 paź 2009, o 19:18
- Imię: Paweł
- lokalizacja: ulica
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
Dobrze, że tłok nie spłynął i nie stukało. Szkoda by było. Miałeś farta 

- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
trochę tak choć wiedziałem ze nie można mu ufać i jak zaczął świrować przestałem jeździć i czekałem za nowym tym razem markowym 

BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
Dawno nic nie aktualizowałem bo w sumie nie było o co 
Z uwagi na długi weekend zabrałem się za zrobienie porządnej i schludnej osłony termicznej i doprowadzenia zimnego powietrza do dolotu.
Plan był taki aby wykorzystać już to co było. Izolacja jest taka że najbliżej silnika jest aluminiowa blacha, następnie jest armafelx a na nim żywica z włóknem. Tak więc dorobiłem brakujące rzeczy aby zrobić szkielet całej obudowy:

Następnie na zewnątrz poszło kilka warstw maty szklanej z żywicą co by nadać temu jakiegoś wyglądu

Kolejny etap to obróbka i przygotowanie wstępne do malowania, z tym było najwięcej zabawy i nie jest jeszcze ukończone ale dużo już nie zostało


Z ciekawostek wjechał też nowy regulator ciśnienia paliwa firmy Aeromotive a gumowe węże paliwowe zostają (w poniedziałek odbieram jeszcze 2 sztuki) zastapione teflonowymi w stalowym oplocie z zakuwanymi końcami.

Jako że teflony wyglądają duuużo lepiej niż te gumowe w oplocie tak więc olejowe też wylecą a w ich miejsce wjadą teflony.

Z uwagi na długi weekend zabrałem się za zrobienie porządnej i schludnej osłony termicznej i doprowadzenia zimnego powietrza do dolotu.
Plan był taki aby wykorzystać już to co było. Izolacja jest taka że najbliżej silnika jest aluminiowa blacha, następnie jest armafelx a na nim żywica z włóknem. Tak więc dorobiłem brakujące rzeczy aby zrobić szkielet całej obudowy:
Następnie na zewnątrz poszło kilka warstw maty szklanej z żywicą co by nadać temu jakiegoś wyglądu
Kolejny etap to obróbka i przygotowanie wstępne do malowania, z tym było najwięcej zabawy i nie jest jeszcze ukończone ale dużo już nie zostało
Z ciekawostek wjechał też nowy regulator ciśnienia paliwa firmy Aeromotive a gumowe węże paliwowe zostają (w poniedziałek odbieram jeszcze 2 sztuki) zastapione teflonowymi w stalowym oplocie z zakuwanymi końcami.
Jako że teflony wyglądają duuużo lepiej niż te gumowe w oplocie tak więc olejowe też wylecą a w ich miejsce wjadą teflony.
BMWexpert Motorsport