BMW e36 328ti

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
chudini3
User
Posty: 105
Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
Imię: Dawid
lokalizacja: Zabrze

Re: BMW e36 328ti

Post autor: chudini3 »

Nie wiem dlaczego się tak namęczyłeś, u mnie spokojnie dwa by weszły, a mam taki sam. Fakt mam wywaloną klimę, ale wszedł by drugi na luzie ;-)
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: BMW e36 328ti

Post autor: Pat-325 »

właśnie dlatego bo nie masz chłodnicy i wiatraka od klimy ;)
w sumie sam nie wiem po co zostawiłem chłodnicę klimy, reszta osprzętu już wyjechała. no ale może na wiosnę będę chciał powrócić do tej opcji na gorące dni.

obecnie IC jest na żyletki z wiatrakiem od klimy, stąd i cała męczarnia.
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: BMW e36 328ti

Post autor: Pat-325 »

A tak wygląda turbo nocą:
Obrazek

Wtryski wymienione, szybkie 15minutowe strojenie (w zasadzie to poprawki z gotowego projektu na wtryskach 850cc) i mamy 0,5b.
Nic się nie urwało, nic się nie zesrało, nic nie pociekło. Dupy na razie nie urywa, ale wkrótce podnosimy boost i zobaczymy co z tego będzie.
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW e36 328ti

Post autor: leo »

heh dobra żarówa pod maską :)

podoba mi się bo nie jest to m50 ;)

wiadomo czysto i schludnie, vanosem sterujesz z emulca?
BMWexpert Motorsport
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: BMW e36 328ti

Post autor: Pat-325 »

Jak to nie jest M50? :)
Jest, tylko zestrokerowane hehe. Sorry Leo :oops:

Na razie nie bawiliśmy się zmiennymi fazami.
Serio przy laptopie spędziliśmy 15min, przetestowaliśmy co tam wyprodukowałem, wiem co poprawić i będziemy grzebać dalej.
Elektryka nie jest skończona, nie mam nawet wstecznego i parktronica :D
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW e36 328ti

Post autor: leo »

no to chyba po pijaku czytałem twój temat :oops:

hehe trudno ale i tak mi się podoba :)

Jakie docelowe doładowanie ma być i jak ostre zapłony?
BMWexpert Motorsport
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: BMW e36 328ti

Post autor: Pat-325 »

Zadowoli mnie wszystko powyżej 400KM, przynajmniej na początek.
Także myślę, bez szaleństw, bezpiecznego bara przyjmie. W zamierzeniu był to projekt na wiosnę 2015, także czasu mam dużo.

Jako, że podszkoliłem się w spawaniu chce zrobić dolot z jednego kawałka ładnej polerowanej kwaski, wymodelować jakiś fajny kolektorek i pociągnąć cały wydech do końca, obecnie jest połączenie serii z 323 + 80cm kwaski od downpipe'a, Brzmi trochę jak melex, tzn. nic z wydechu nie słychać. Chyba się zestarzałem, bo ostatnio bardziej kręci mnie grzebanie niż jeżdzenie hehe ;)

Dzięki za dobre słowo! Twoje e46 to też kawał dobrej roboty :piwo:
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW e36 328ti

Post autor: leo »

Co do grzebania i jeżdżenia to u mnie jest identycznie, jak zpierdzielił mi się turbonetic to nawet byłem zadowolony bo można było zapiąć coś nowego ;)

Swoją drogą niektórzy tak mają i nic nie zrobisz :clap:

Daj znać jak się comapkt zachowuje z takimi mocami :)
BMWexpert Motorsport
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: BMW e36 328ti

Post autor: Blacha »

Jak chcesz compactem szybciej jeździć a juz na pewno szybciej startować zrób sobie regulację pochylenie kół tylnych na belce. Fajny sprzęt. Powoli zaczynam tęsknić za moim byłym 323ti choć żeby polatac tym bokiem trzeba było się namachac kierownica. Uważaj na nadsterowność bo szkoda by było. Powodzenia
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: BMW e36 328ti

Post autor: Pat-325 »

Miałem 2x e36 coupe, miałem 3x e30, obecnie mam compacta.. i powiem, że najlepiej mi się tym lata.
W czuciu jest to dość nerwowa e30stka z przodem e36. na tym zawieszeniu + szperka 40% można na prawdę fajne kąty łapać.

zielony w jeżdżeniu nie jestem, swoje kilometry po poznaniu przejechałem ;)

byłem w garażu obadać temat po wczorajszych jazdach, zrzygała mi się olejem spod bagnetu.
a miałem wymienić ten śmieszny oring.
Awatar użytkownika
krzysiu134
Turbo-Team
Posty: 201
Rejestracja: 2 lut 2010, o 18:26
Imię: krzysiu
lokalizacja: z Południa

Re: BMW e36 328ti

Post autor: krzysiu134 »

Jaką masz pokrywę zaworów ? Jak plastikową to ja bym owinął bandażem również turbinę .
M52B25VT 326KM 475Nm 0,8bara
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: BMW e36 328ti

Post autor: Pat-325 »

Ameliniowa a na turbo założę kocyk, który leży na półce ;)
brevsky
Nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 20 lut 2014, o 21:18
Imię: Dawid
lokalizacja: Kielce

Re: BMW e36 328ti

Post autor: brevsky »

Potwierdzam! Tez miałem e36coupe i sedana ale Compactem lata się rewelacyjnie według mnie i kąty na prawde nie małe też da się sadzić bez problemu - kwestia dobrania zawieszenia. I nie jest taki nerwowy... Każdy mi odradzał compacta do driftu ale ja się uparłem i nie żałuje :devill2:
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: BMW e36 328ti

Post autor: Pat-325 »

Wczoraj pojeździliśmy trochę z laptopem. Ustawiliśmy mapę dla czujników stukowych. Można było ustawić zapłon jak trzeba, skorygować AFR, powalczyć chwilę z wolnymi obrotami.
Z DC wtrysków wynika, że obecnie na 0,5b jest 290KM. Auto w końcu próbuje zabić na wilgotnej nawierzchni do 3 biegu (takie warunki mieliśmy wczoraj).

0,1b pojawia się przy 2100obr/min, 0,5b mamy przy 2900obr/min.
Bardzo fajna charakterystyka tej turbiny. O coś takiego mi chodziło.

Następny etap to wymiana pompy paliwa (tdserek mam nadzieję dzisiaj wyśle), montaż MAC zaworka i jedziemy z boostem w górę.

Aaaa.. no i nastąpiła pierwsza awaria - na powrocie pod samym garażem wypiął się wybierak skrzyni biegów.
Jeśli już awarie mają się zdarzać to życzyłbym sobie samych takich ;)
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 328ti

Post autor: tdserek »

Dzisiaj bedzie wyslana poczta bo z kurierem sie dzis nie widze. puszcze priorytetem mam nadzieje ze poczta sie spisze.
ODPOWIEDZ