
BMW e36 328ti
-
- User
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Zabrze
Re: BMW e36 328ti
Nie wiem dlaczego się tak namęczyłeś, u mnie spokojnie dwa by weszły, a mam taki sam. Fakt mam wywaloną klimę, ale wszedł by drugi na luzie 

-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
właśnie dlatego bo nie masz chłodnicy i wiatraka od klimy 
w sumie sam nie wiem po co zostawiłem chłodnicę klimy, reszta osprzętu już wyjechała. no ale może na wiosnę będę chciał powrócić do tej opcji na gorące dni.
obecnie IC jest na żyletki z wiatrakiem od klimy, stąd i cała męczarnia.

w sumie sam nie wiem po co zostawiłem chłodnicę klimy, reszta osprzętu już wyjechała. no ale może na wiosnę będę chciał powrócić do tej opcji na gorące dni.
obecnie IC jest na żyletki z wiatrakiem od klimy, stąd i cała męczarnia.
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
A tak wygląda turbo nocą:

Wtryski wymienione, szybkie 15minutowe strojenie (w zasadzie to poprawki z gotowego projektu na wtryskach 850cc) i mamy 0,5b.
Nic się nie urwało, nic się nie zesrało, nic nie pociekło. Dupy na razie nie urywa, ale wkrótce podnosimy boost i zobaczymy co z tego będzie.

Wtryski wymienione, szybkie 15minutowe strojenie (w zasadzie to poprawki z gotowego projektu na wtryskach 850cc) i mamy 0,5b.
Nic się nie urwało, nic się nie zesrało, nic nie pociekło. Dupy na razie nie urywa, ale wkrótce podnosimy boost i zobaczymy co z tego będzie.
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW e36 328ti
heh dobra żarówa pod maską 
podoba mi się bo nie jest to m50
wiadomo czysto i schludnie, vanosem sterujesz z emulca?

podoba mi się bo nie jest to m50

wiadomo czysto i schludnie, vanosem sterujesz z emulca?
BMWexpert Motorsport
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Jak to nie jest M50? 
Jest, tylko zestrokerowane hehe. Sorry Leo
Na razie nie bawiliśmy się zmiennymi fazami.
Serio przy laptopie spędziliśmy 15min, przetestowaliśmy co tam wyprodukowałem, wiem co poprawić i będziemy grzebać dalej.
Elektryka nie jest skończona, nie mam nawet wstecznego i parktronica

Jest, tylko zestrokerowane hehe. Sorry Leo

Na razie nie bawiliśmy się zmiennymi fazami.
Serio przy laptopie spędziliśmy 15min, przetestowaliśmy co tam wyprodukowałem, wiem co poprawić i będziemy grzebać dalej.
Elektryka nie jest skończona, nie mam nawet wstecznego i parktronica

- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW e36 328ti
no to chyba po pijaku czytałem twój temat
hehe trudno ale i tak mi się podoba
Jakie docelowe doładowanie ma być i jak ostre zapłony?

hehe trudno ale i tak mi się podoba

Jakie docelowe doładowanie ma być i jak ostre zapłony?
BMWexpert Motorsport
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Zadowoli mnie wszystko powyżej 400KM, przynajmniej na początek.
Także myślę, bez szaleństw, bezpiecznego bara przyjmie. W zamierzeniu był to projekt na wiosnę 2015, także czasu mam dużo.
Jako, że podszkoliłem się w spawaniu chce zrobić dolot z jednego kawałka ładnej polerowanej kwaski, wymodelować jakiś fajny kolektorek i pociągnąć cały wydech do końca, obecnie jest połączenie serii z 323 + 80cm kwaski od downpipe'a, Brzmi trochę jak melex, tzn. nic z wydechu nie słychać. Chyba się zestarzałem, bo ostatnio bardziej kręci mnie grzebanie niż jeżdzenie hehe
Dzięki za dobre słowo! Twoje e46 to też kawał dobrej roboty
Także myślę, bez szaleństw, bezpiecznego bara przyjmie. W zamierzeniu był to projekt na wiosnę 2015, także czasu mam dużo.
Jako, że podszkoliłem się w spawaniu chce zrobić dolot z jednego kawałka ładnej polerowanej kwaski, wymodelować jakiś fajny kolektorek i pociągnąć cały wydech do końca, obecnie jest połączenie serii z 323 + 80cm kwaski od downpipe'a, Brzmi trochę jak melex, tzn. nic z wydechu nie słychać. Chyba się zestarzałem, bo ostatnio bardziej kręci mnie grzebanie niż jeżdzenie hehe

Dzięki za dobre słowo! Twoje e46 to też kawał dobrej roboty

- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW e36 328ti
Co do grzebania i jeżdżenia to u mnie jest identycznie, jak zpierdzielił mi się turbonetic to nawet byłem zadowolony bo można było zapiąć coś nowego 
Swoją drogą niektórzy tak mają i nic nie zrobisz
Daj znać jak się comapkt zachowuje z takimi mocami

Swoją drogą niektórzy tak mają i nic nie zrobisz

Daj znać jak się comapkt zachowuje z takimi mocami

BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW e36 328ti
Jak chcesz compactem szybciej jeździć a juz na pewno szybciej startować zrób sobie regulację pochylenie kół tylnych na belce. Fajny sprzęt. Powoli zaczynam tęsknić za moim byłym 323ti choć żeby polatac tym bokiem trzeba było się namachac kierownica. Uważaj na nadsterowność bo szkoda by było. Powodzenia
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Miałem 2x e36 coupe, miałem 3x e30, obecnie mam compacta.. i powiem, że najlepiej mi się tym lata.
W czuciu jest to dość nerwowa e30stka z przodem e36. na tym zawieszeniu + szperka 40% można na prawdę fajne kąty łapać.
zielony w jeżdżeniu nie jestem, swoje kilometry po poznaniu przejechałem
byłem w garażu obadać temat po wczorajszych jazdach, zrzygała mi się olejem spod bagnetu.
a miałem wymienić ten śmieszny oring.
W czuciu jest to dość nerwowa e30stka z przodem e36. na tym zawieszeniu + szperka 40% można na prawdę fajne kąty łapać.
zielony w jeżdżeniu nie jestem, swoje kilometry po poznaniu przejechałem

byłem w garażu obadać temat po wczorajszych jazdach, zrzygała mi się olejem spod bagnetu.
a miałem wymienić ten śmieszny oring.
- krzysiu134
- Turbo-Team
- Posty: 201
- Rejestracja: 2 lut 2010, o 18:26
- Imię: krzysiu
- lokalizacja: z Południa
Re: BMW e36 328ti
Jaką masz pokrywę zaworów ? Jak plastikową to ja bym owinął bandażem również turbinę .
M52B25VT 326KM 475Nm 0,8bara
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Ameliniowa a na turbo założę kocyk, który leży na półce 

-
- Nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 lut 2014, o 21:18
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Kielce
Re: BMW e36 328ti
Potwierdzam! Tez miałem e36coupe i sedana ale Compactem lata się rewelacyjnie według mnie i kąty na prawde nie małe też da się sadzić bez problemu - kwestia dobrania zawieszenia. I nie jest taki nerwowy... Każdy mi odradzał compacta do driftu ale ja się uparłem i nie żałuje 

-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Wczoraj pojeździliśmy trochę z laptopem. Ustawiliśmy mapę dla czujników stukowych. Można było ustawić zapłon jak trzeba, skorygować AFR, powalczyć chwilę z wolnymi obrotami.
Z DC wtrysków wynika, że obecnie na 0,5b jest 290KM. Auto w końcu próbuje zabić na wilgotnej nawierzchni do 3 biegu (takie warunki mieliśmy wczoraj).
0,1b pojawia się przy 2100obr/min, 0,5b mamy przy 2900obr/min.
Bardzo fajna charakterystyka tej turbiny. O coś takiego mi chodziło.
Następny etap to wymiana pompy paliwa (tdserek mam nadzieję dzisiaj wyśle), montaż MAC zaworka i jedziemy z boostem w górę.
Aaaa.. no i nastąpiła pierwsza awaria - na powrocie pod samym garażem wypiął się wybierak skrzyni biegów.
Jeśli już awarie mają się zdarzać to życzyłbym sobie samych takich
Z DC wtrysków wynika, że obecnie na 0,5b jest 290KM. Auto w końcu próbuje zabić na wilgotnej nawierzchni do 3 biegu (takie warunki mieliśmy wczoraj).
0,1b pojawia się przy 2100obr/min, 0,5b mamy przy 2900obr/min.
Bardzo fajna charakterystyka tej turbiny. O coś takiego mi chodziło.
Następny etap to wymiana pompy paliwa (tdserek mam nadzieję dzisiaj wyśle), montaż MAC zaworka i jedziemy z boostem w górę.
Aaaa.. no i nastąpiła pierwsza awaria - na powrocie pod samym garażem wypiął się wybierak skrzyni biegów.
Jeśli już awarie mają się zdarzać to życzyłbym sobie samych takich

-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 328ti
Dzisiaj bedzie wyslana poczta bo z kurierem sie dzis nie widze. puszcze priorytetem mam nadzieje ze poczta sie spisze.