BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: k64 »

hz10 pisze:
master86 pisze: Niestety ta miska ma smog z przodu ( żeby nie brakowało oleju przy hamowaniu ) U mnie w zasadzie te same przeciążenia idą w drugą stronę i olej opiera się na tylnej części miski...
z tymi przeciążeniami to troche przesadziłeś :rolleyes2: nawet więcej niż troche.
no czemu przesadzil , noralnie nie ma przegrody i caly olej walu do tylu
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: hz10 »

pomyśl troche jakie przeciążenia są przy hamowaniu a jakie przy przyspieszaniu :wink2:
Awatar użytkownika
master86
Forumowicz
Posty: 310
Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
Imię: Karol
lokalizacja: Imielin

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: master86 »

Jeżeli auto do czwórki jedzie na granicy trakcji to jakie są przeciążenia? Może kosmosu niema bo to ośka, ale pod 0.7g dochodzi, co wystarczy żeby tafla oleju była oparta o tył miski pod co najmniej 30 stopniowym kontem, a umiejscowienie smoka w tej misce każdy właściciel zna...
Co do przegród to przy dłuższym przyspieszaniu (ćwiartka) nie wiem czy olej nadążał by spływać do tej komory z przegrodami z tak umiejscowionym smokiem.
caserwis
Turbo-Team
Posty: 672
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: caserwis »

Przy starcie z procedury olej dopływa na tylną ściane miski porównywalnie do nagłego hamowania od 80-0 dodatkowo jak zawias jest ustawiony ćwiartkowo i balon na tylnej osi to uniesienie przodu wspomaga przemieszczanie się oliwy.
Awatar użytkownika
master86
Forumowicz
Posty: 310
Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
Imię: Karol
lokalizacja: Imielin

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: master86 »

A oto i wykres:
Obrazek
Doładowanie z dołu byłó obcięte żeby wyrównać nm i boost na wykresie jest trochę zaniżony bo się wężyk przypalił i ciągnął lewe powietrze :devill2: Tak że ładował pod koniec płasko 1.4bara a nie jak na fotce 1.25 :wink2:
Adam
User
Posty: 68
Rejestracja: 20 lut 2014, o 14:56
Imię: adam
lokalizacja: wr

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: Adam »

Brawo, piękny wynik :) Jakie masz opony na tyle?
farmer91
Turbo-Team
Posty: 357
Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: farmer91 »

widziałem na fotach że byłeś na 1/4 w Czechach w Hoskovicach, jak poszło?
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: k64 »

farmer91 pisze:widziałem na fotach że byłeś na 1/4 w Czechach w Hoskovicach, jak poszło?
wysokie 11. tak jak ostatnio. a gadłem mu wkładaj opony :P od 3 biegu robi ogien. bez wątpienia najszybsze i najmocniejsze e30 w polsce
Awatar użytkownika
master86
Forumowicz
Posty: 310
Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
Imię: Karol
lokalizacja: Imielin

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: master86 »

Tak Czechy zaliczone, Częstochowa również :piwo: Niestety pomimo większej ilości koni czas ten sam :kwasny: (11,79)
Różnica polegała na tym że miałem 60 stup gorsze o 0.1 sec (2.2 zamiast 2.1) i na mecie miałem 216 zamiast 206 km/h i czas przejazdu był ten szm co na Słowacji...
Przed zawodami spaliła mi się membrana w wg i sprężyny się rozhartowały (za daleko zawinołem bandażem i się przegrzał) Jak założyłem nowe sprężyny to wg na wyłączonym ebc trzymie 1.3 bara (a nie 0.9).
Ze względu na brak czasu zawody objeżdziłem na wyłączonym ebc (stałe 1.3 bara) starty okazały się zbyt agresywne przez co 60 stup było gorsze o tą 0.1 sec.
Na 5 przejazdów 3 były czyste (11.79 , 11.80 , 11.84) i w półfinałach poddała się półośka (skracana z e32, poddała się na spawie) a dzisiaj w Częstochowie czasy były identyczne 11.74, 11.8)
Od 100-200 rozpędza się w 6.0 sec (1.3 bara) :piwo:
Chycu
User
Posty: 78
Rejestracja: 28 lut 2012, o 19:57
Imię: Mateusz
lokalizacja: Zakopane

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: Chycu »

master86 pisze:Od 100-200 rozpędza się w 6.0 sec (1.3 bara) :piwo:
To mnie zastanawia, bo e36 2jz 585ps robi 100-200 taki sam i jest w pełni streetowym samochodem, ma chyba tylna kanape nawet. jedyna modyfikacja nadwozia są kubły, reszta to stockowy sedan
Awatar użytkownika
master86
Forumowicz
Posty: 310
Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
Imię: Karol
lokalizacja: Imielin

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: master86 »

Moja e30 również ma kompletne wnętrze, skórzane fotele napędy z e32, itd. Pozostaje kwestia przełożeń, np na dyfrze 3.46 wcześniej miałem tyle na 0.9bara, a na 2.93 mam tyle na 1.3... Dodatkowo dochodzi kwestia błędu pomiarowego, a najprościej będzie to zweryfikować na kresce :piwo:
DawidLwa
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
Imię: Dawid
lokalizacja: Limanowa

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: DawidLwa »

Dokładnie kreska prawde powie :śmiech:
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: k64 »

DawidLwa pisze:Dokładnie kreska prawde powie :śmiech:
dokladnie, liczy sie 0-xxx metrów i wtedy mozna osadzic czy samochod jest szybki czy tylko na papierku :dry:
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: szarybmw »

Na pewno jest to bardziej miarodajny wynik niż hamownia. Lecz z kreski liczy się też trakcja . Słabsze auta z napedem 4x4 może po gonić duzo mocniejsze auta z napędem tylko na jedna oś.
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: Wąski »

master86 pisze:A oto i wykres:
Obrazek
Doładowanie z dołu byłó obcięte żeby wyrównać nm i boost na wykresie jest trochę zaniżony bo się wężyk przypalił i ciągnął lewe powietrze :devill2: Tak że ładował pod koniec płasko 1.4bara a nie jak na fotce 1.25 :wink2:

mega gratki :)
Wąski
BSS
turboexpert.pl
ODPOWIEDZ