no czemu przesadzil , noralnie nie ma przegrody i caly olej walu do tyluhz10 pisze:z tymi przeciążeniami to troche przesadziłeśmaster86 pisze: Niestety ta miska ma smog z przodu ( żeby nie brakowało oleju przy hamowaniu ) U mnie w zasadzie te same przeciążenia idą w drugą stronę i olej opiera się na tylnej części miski...nawet więcej niż troche.
BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
pomyśl troche jakie przeciążenia są przy hamowaniu a jakie przy przyspieszaniu 

- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Jeżeli auto do czwórki jedzie na granicy trakcji to jakie są przeciążenia? Może kosmosu niema bo to ośka, ale pod 0.7g dochodzi, co wystarczy żeby tafla oleju była oparta o tył miski pod co najmniej 30 stopniowym kontem, a umiejscowienie smoka w tej misce każdy właściciel zna...
Co do przegród to przy dłuższym przyspieszaniu (ćwiartka) nie wiem czy olej nadążał by spływać do tej komory z przegrodami z tak umiejscowionym smokiem.
Co do przegród to przy dłuższym przyspieszaniu (ćwiartka) nie wiem czy olej nadążał by spływać do tej komory z przegrodami z tak umiejscowionym smokiem.
-
- Turbo-Team
- Posty: 672
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Przy starcie z procedury olej dopływa na tylną ściane miski porównywalnie do nagłego hamowania od 80-0 dodatkowo jak zawias jest ustawiony ćwiartkowo i balon na tylnej osi to uniesienie przodu wspomaga przemieszczanie się oliwy.
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
-
- User
- Posty: 68
- Rejestracja: 20 lut 2014, o 14:56
- Imię: adam
- lokalizacja: wr
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Brawo, piękny wynik
Jakie masz opony na tyle?

-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
widziałem na fotach że byłeś na 1/4 w Czechach w Hoskovicach, jak poszło?
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
wysokie 11. tak jak ostatnio. a gadłem mu wkładaj opony :P od 3 biegu robi ogien. bez wątpienia najszybsze i najmocniejsze e30 w polscefarmer91 pisze:widziałem na fotach że byłeś na 1/4 w Czechach w Hoskovicach, jak poszło?
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Tak Czechy zaliczone, Częstochowa również
Niestety pomimo większej ilości koni czas ten sam
(11,79)
Różnica polegała na tym że miałem 60 stup gorsze o 0.1 sec (2.2 zamiast 2.1) i na mecie miałem 216 zamiast 206 km/h i czas przejazdu był ten szm co na Słowacji...
Przed zawodami spaliła mi się membrana w wg i sprężyny się rozhartowały (za daleko zawinołem bandażem i się przegrzał) Jak założyłem nowe sprężyny to wg na wyłączonym ebc trzymie 1.3 bara (a nie 0.9).
Ze względu na brak czasu zawody objeżdziłem na wyłączonym ebc (stałe 1.3 bara) starty okazały się zbyt agresywne przez co 60 stup było gorsze o tą 0.1 sec.
Na 5 przejazdów 3 były czyste (11.79 , 11.80 , 11.84) i w półfinałach poddała się półośka (skracana z e32, poddała się na spawie) a dzisiaj w Częstochowie czasy były identyczne 11.74, 11.8)
Od 100-200 rozpędza się w 6.0 sec (1.3 bara)


Różnica polegała na tym że miałem 60 stup gorsze o 0.1 sec (2.2 zamiast 2.1) i na mecie miałem 216 zamiast 206 km/h i czas przejazdu był ten szm co na Słowacji...
Przed zawodami spaliła mi się membrana w wg i sprężyny się rozhartowały (za daleko zawinołem bandażem i się przegrzał) Jak założyłem nowe sprężyny to wg na wyłączonym ebc trzymie 1.3 bara (a nie 0.9).
Ze względu na brak czasu zawody objeżdziłem na wyłączonym ebc (stałe 1.3 bara) starty okazały się zbyt agresywne przez co 60 stup było gorsze o tą 0.1 sec.
Na 5 przejazdów 3 były czyste (11.79 , 11.80 , 11.84) i w półfinałach poddała się półośka (skracana z e32, poddała się na spawie) a dzisiaj w Częstochowie czasy były identyczne 11.74, 11.8)
Od 100-200 rozpędza się w 6.0 sec (1.3 bara)

-
- User
- Posty: 78
- Rejestracja: 28 lut 2012, o 19:57
- Imię: Mateusz
- lokalizacja: Zakopane
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
To mnie zastanawia, bo e36 2jz 585ps robi 100-200 taki sam i jest w pełni streetowym samochodem, ma chyba tylna kanape nawet. jedyna modyfikacja nadwozia są kubły, reszta to stockowy sedanmaster86 pisze:Od 100-200 rozpędza się w 6.0 sec (1.3 bara)
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Moja e30 również ma kompletne wnętrze, skórzane fotele napędy z e32, itd. Pozostaje kwestia przełożeń, np na dyfrze 3.46 wcześniej miałem tyle na 0.9bara, a na 2.93 mam tyle na 1.3... Dodatkowo dochodzi kwestia błędu pomiarowego, a najprościej będzie to zweryfikować na kresce 

-
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Limanowa
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Dokładnie kreska prawde powie 

-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
dokladnie, liczy sie 0-xxx metrów i wtedy mozna osadzic czy samochod jest szybki czy tylko na papierkuDawidLwa pisze:Dokładnie kreska prawde powie

- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Na pewno jest to bardziej miarodajny wynik niż hamownia. Lecz z kreski liczy się też trakcja . Słabsze auta z napedem 4x4 może po gonić duzo mocniejsze auta z napędem tylko na jedna oś.
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław