E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: leo »

E46 wyjechał na przejażdżkę ale niestety tylko do warsztatu i pod samą bramą mały fakap :)

Nie ukrywam że cieszą mnie takie rzeczy ale no mogła sobie dzisiaj darować bo pogoda była przepiękna :rotfl:

Póki co ukręcony wielofrez w dyfrze lewej półosi, a to ci niespodzianka

Obrazek

Musi postać i poczekać do środy na nowy manel a później kilo wosku i pod koc do ciepłego garażu

Obrazek

a ja myślę nad kolejnymi frykasami ;)
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: leo »

nowy rok, nowe tuningi czas zacząć :)

Ogarnąłem drugie całe zawieszenie na tył które jutro jedzie do piach i prochu

Obrazek

a po powrocie czeka na nie komplet żółtych dziwactw

Obrazek

Razem z tylnym zawieszeniem będę wzmacniał podłogę i jeśli czas pozwoli to wyspawam rozbudowanego rollbara z zastrzałami do 4 punktów mocujących wózek z tylną rozpórką do kielichów i 2 ostatnich mocowań wózka... zamotałem ale plan mam ;)

Czekam na resztę bardzo ciekawych fantów i działamy
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
Przemek328
User
Posty: 104
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
Imię: Przemek
lokalizacja: Legionowo

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: Przemek328 »

Robiłem to samo w e36 i doszedłem do wniosku że jak już wszystko poszło do piaskowania i wszystkie polibusze są nowe, to nie ma co zostawiać starych zmęczonych śrubek, więc zamówiłem je z ASO. Nigdy nie zapomnę jak mi szczęka opadła kiedy usłyszałem cenę :)
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: leo »

no powiem Ci że Śrubki, Kołki i wsporniczki to najdroższe rzeczy (pomijając naklejki) w ASO za które z butów można wyskoczyć. Ja śruby daje do ocynku :)
BMWexpert Motorsport
Marek_W
Turbo-Team
Posty: 177
Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
Imię: Marek
lokalizacja: Ząbkowice

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: Marek_W »

A ja mam dobry sklep żelazny w którym są śruby wszelkiej maści / twardości / długości itp

kupuje nowe ale nie beemkowe, też sie sprawdzają :)
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: leo »

Dobra to teraz duży UP ;)

Zabierałem się do tego sporo czasu, w końcu jednak nastał ten dzień.... mowa tu o konserwacja auta z tyłu i zrobieniu całego zawiasu od nowa, również z tyłu.

Jako że nie lubię pół środków poszło po bandzie.... jak zwykle :wstyd:

Najpierw kupiłem cały drugi wózek, a w zasadzie dostałem od kolegi za przysłowiową flaszeczkę. Poszło wszystko do piachu a następnie do proszku. Śrubki wiadomo jak to u mnie złoty ocynk ;)

Obrazek

W między czasie zmotałem poliuretany z olkusza na całe auto (tu podziękowania dla g-rada) i zaczęła się zabawa...

Pierwszy poszedł wózek

Obrazek

Obrazek

Następnie po kolei wahaczyki

Obrazek

Z wleczonymi był trudny temat jak to ugryźć ale poszło wszystko nowe:
piasty, łożyska, osłony tarcz, szczęki ręcznego, sprężynki tulejki, spinki do kabli itd..

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Następnie wszystko do kupy razem

Obrazek

Stary wózek musiał opuścić budę w expresowym tempie

Obrazek

Brzydka, ochydna itd.... buda ;)

Obrazek



Po tym wziąłem się za spawanie wzmocnień do budy od Karola z FTWL (Dzięki brachu)

Obrazek

Nastepnie zostały usunięte ogniska korozji a były aż 2 i polecieliśmy z myciem, szlifowaniem, czyszczeniem..... No i konserwacją, którą robił nikt inny jak mój bardzo dobry kumpel Adams za co mu bardzo dziękuję :)

Obrazek

Obrazek

W między czasie odnowiony został zbiornik paliwa i usunięte ori przewody z pompy paliwa a w ich miejsce wjeżdżają kute teflony o większej średnicy

Obrazek

Następnie okleiliśmy dokładnie budę aby przystapić do malowania konserwacji pod odpowiedni kolor

Obrazek

czyli sztahlgrau (jest sentyment)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kiedy była już dostatecznie sucha w końcu mogliśmy zaaplikować na swoje miejsce piękny, śliczny i pachnący nowością wózek z kpl zawieszeniem

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Upgrade complete,

uważam że zrobiliśmy plan na 120% bo nie sądziłem że to wszystko tak pięknie siądzie :)

Fura do końca marca musi zaczać jeździć a do zrobienia zostało jeszcze:
-przeniesienie turbo do góry + dp 3,5 cala jeśli się zmieści
-półklatka z zastrzałami do wózka i tylnych kielichów
-wymalowanie całego bagażnika po całej tej imprezie
-czekają też progi z m3
-jesli starczy czasu to skrzydło na tył

No i to by było na tyle póki co, o kolejnych upgrade`ach będę na bierząco informował :)
BMWexpert Motorsport
BMWDTMCHALLENGE
Nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 9 gru 2013, o 11:40
Imię: Mateusz
lokalizacja: Południe

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: BMWDTMCHALLENGE »

Przeglądam niektóre tematy ale Twój jest wyjątkowy :)
Pełna profeska ! Oby więcej osób tak podchodziło do sprawy .
Gratulacje - piękna sztuka :piwo:
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: Karolo »

Szacunek za rolowanie rantów z tyłu. W swoim też poszerzałem i myślałem, że maszynkę pogryzę :D Takie grube betony to chyba tylko M3 i merce SL mają... masakra.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1816
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: Miś »

Cukierki na seryjnej tulejce zostały? Czyli górne i dolne tuleje pomiędzy wahaczami, a zwrotnicami.
Pytam, bo z tego co pamiętam to komplet poli do tyłu zawiera je.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: forti »

Moim zdaniem lepsze sa wachliwe, wszyscy tak robia do sportu wkladaja lemfordery wahliwe.
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: leo »

Dolna gumowa została zastąpiona uniballem, reszta jak ori :)
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
Szpera
Forumowicz
Posty: 286
Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
Imię: Grzesiek
lokalizacja: Bielsk

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: Szpera »

leo pisze:
Fura do końca marca musi zaczać jeździć a do zrobienia zostało jeszcze:
-przeniesienie turbo do góry + dp 3,5 cala jeśli się zmieści
Dlaczego turbo na górę ?
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: leo »

-nie wyrabia spływ od turbiny bo CHRA jest zbyt nisko i przy wiekszym upalaniu zapycha sie turbo olejem efekt jest wiadomy ;)
-teraz mam dp 3 cale i jest w jednym miejscu troche zagniecione aby sie moglo minąć z wylotem do WG i mnie to bardzo boli ze takie cos ma tam miejsce, nie lubie rzeźby po prostu
-chec upchania tam dp 3,5 cala
-mysle ze dobrze wypolerowana lub jesli sie uda wyanodowana muszla ssaca da porzadany efekt estetyczny ktory nie ukrywam jest dla mnie dość istotny ;)
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
Szpera
Forumowicz
Posty: 286
Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
Imię: Grzesiek
lokalizacja: Bielsk

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: Szpera »

No to nie lada wyzwanie wcisnąć ją na górę :/
Zaniepokoiłem się tym zapychaniem spływu bo u siebie też turbo miałem pakować na dół :/
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: Karolo »

Szpera pisze:No to nie lada wyzwanie wcisnąć ją na górę :/
Nie jest tak źle, owszem jak się spawa na aucie kolektor to różnie jakościowo to może wyjść itd. Ja np. bez problemu upycham S300 na górnym montażu w E36. Jak chcesz to podeśle Ci fotki na pw, może Ci to w czymś pomoże.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
ODPOWIEDZ