elmo0104 pisze:Jedynym wyjściem z odcinką jest odcięcie zapłonu przy takim gazie. Musisz dorobić jakiś diwajs aby powyżej jakichś obrotów odcinał zapłon albo sygnał z czujnika wału(będą błędy z tym związane w sterowniku)
Bez problemu można odciąć/opóźnić skrajnie mocno zapłon w seryjnym sterowniku, polecam, powinny iść marchewki.
elmo0104 pisze:Jedynym wyjściem z odcinką jest odcięcie zapłonu przy takim gazie. Musisz dorobić jakiś diwajs aby powyżej jakichś obrotów odcinał zapłon albo sygnał z czujnika wału(będą błędy z tym związane w sterowniku)
Bez problemu można odciąć/opóźnić skrajnie mocno zapłon w seryjnym sterowniku, polecam, powinny iść marchewki.
Gdyby wyzerować zapłon na mapie przy 6500 ???? O to chodzi ????
Blacha pisze:Piszesz że pojedyńcza turbina ci później wstaje niż dwie z tds-a... to znaczy ile później? Przy jakich obrotach?
Kibicuje projektom robionym w garażach, samemu z dużą dozą inwencji własnej ale ten dolot z rur kanalizacyjnych
przy 4 zaczynała ładować przy 5 było 0.7 miałem wrażenie jak bym jakąś naczepę cały czas holował, pewnie na benzynie dużo lepiej by było
pcv wiem ze denerwuje oko
elmo0104 pisze:Jedynym wyjściem z odcinką jest odcięcie zapłonu przy takim gazie. Musisz dorobić jakiś diwajs aby powyżej jakichś obrotów odcinał zapłon albo sygnał z czujnika wału(będą błędy z tym związane w sterowniku)
Bez problemu można odciąć/opóźnić skrajnie mocno zapłon w seryjnym sterowniku, polecam, powinny iść marchewki.
Jak dokładnie to zrobić bo nie znam sie na tym Kolega mię poprosił żebym mu założył turbo do calibry na tej samej zasadzie co u mnie i w niej było coś takiego ze powyżej 7 nie wkręcała się fabrycznie musiała mieć coś zrobione
Zapłon słaby i wiekszej dawki nie chciało zapalać po założeniu cewki msd trochę było lepiej ale bez szału. To jak z tym odcięciem bo ciekawość mie zżera hihi
Zycio lpg pisze:Zapłon słaby i wiekszej dawki nie chciało zapalać po założeniu cewki msd trochę było lepiej ale bez szału. To jak z tym odcięciem bo ciekawość mie zżera hihi
daj numer sterownika ECU to zobaczę co da się zrobić i zrobie ci to po kosztach
Miszczu mój ! Te szare kiblowate pcv .... miałem być pierwszy a ty mię ubiegłeś ! . A tak na poważnie zawsze się zastanawiałem czemu zawodowi "tjunerzy" stosują rury alu. czy z innego stopu zamiast pcv (ok wiem że szary odpada ale są inne kolory )? Przecież metal dobrze przewodzi ciepło a ciąganie takich metalowych rur po całej komorze silnika niweczy trochę prace intercoolera ?
p.s szacun dla tej m30 za chęć do życia .
p.s 2 fajnie że pokazałeś że tanio można wykrzesać troche km ze starego kloca w domowym zaciszu .