BMW e34 TURBO LPG PCV
-
- User
- Posty: 115
- Rejestracja: 9 sty 2011, o 14:19
- Imię: roman
- lokalizacja: bydgoszcz
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
a doloty z włókna szklanego hmm lub z wókna węglowego ? mozna taki zrobić z gipsu syntetycznego (alternatywa dla zwykłego gipsu na złamania kończyn) i pokryć później włóknem węglowym myślał ktoś o czymś takim ??
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
1 bar to ~1kg/cm, jak się policzy powierzchnie wewnętrzną takiej rurki to okazuje się że są to już nie małe siły. Na ssaniu nawet kondon PCV da rade ale na tłoczeniu nie jest już tak kolorowo. Pokruszony laminat wpadający do silnika zapewne nie działa na gładzie jak balsam... dać się pewnie da ale potrzebny jest know how w temacie laminatów, czas i pieniądze na testy.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- User
- Posty: 115
- Rejestracja: 9 sty 2011, o 14:19
- Imię: roman
- lokalizacja: bydgoszcz
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
Gosc na you tube robil testy i znosi to 2.5 bara ciśnienia i spada silikon z jednego konca
-
- Forumowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
- Imię: rafał
- lokalizacja: Przemyśl
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
rom089 pisze:Gosc na you tube robil testy i znosi to 2.5 bara ciśnienia i spada silikon z jednego konca
przy jakiej temperaturze, otoczenia może i więcej zniesie, ale jak sprężarka zaczyna tłoczyć powietrze co ma 100 stopni Celsjusza to może już nie być tak kolorowo
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
ic siedzi takZycio lpg pisze:nie mam nic konkretnego leże chory ja wyzdrowieje mogę porobić fotkiIskraKrK pisze:a masz moze fotorelacje jak zamontowales Intercooler??




-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
makii pisze:Zycio lpg pisze:Zapłon słaby i wiekszej dawki nie chciało zapalać po założeniu cewki msd trochę było lepiej ale bez szału. To jak z tym odcięciem bo ciekawość mie zżera hihi
daj numer sterownika ECU to zobaczę co da się zrobić i zrobie ci to po kosztach

-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
w sumie podobne mamy rozwiazne tylko ja mniej wycialem pasa przedniego bo mam wzmocnienie od strony chlodnicy wody i icka pod katem wzgledem chlodnicy.
-
- Forumowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
- Imię: rafał
- lokalizacja: Przemyśl
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
da się zrobić odcinkę przy 6000 rpm, jak chcesz napisz priv dam ci numer tel do mnieZycio lpg pisze:makii pisze:Zycio lpg pisze:Zapłon słaby i wiekszej dawki nie chciało zapalać po założeniu cewki msd trochę było lepiej ale bez szału. To jak z tym odcięciem bo ciekawość mie zżera hihi
daj numer sterownika ECU to zobaczę co da się zrobić i zrobie ci to po kosztach
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
Znajdź oś to będziesz mógł wyżej. Ekstrapolacja, mówi Ci to coś?makii pisze:da się zrobić odcinkę przy 6000 rpm
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
Niepodzinka na urodziny
https://www.youtube.com/watch?v=Lp-fsqFw6xQ" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=Lp-fsqFw6xQ" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
Takie tam ostatno znalazłem to jeszcze na tej dużej turbine tu widać dokładnie ze start słaby a od trzeciego biegu zaczyna jechać. Projekt narazie stanoł w miejscu
w czerwcu może zaczniemy coś modzić dalej
https://www.youtube.com/watch?v=U1fjsDhNdko" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=U1fjsDhNdko" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
Witam zaczeliśmy coś modzić dalej wleciała wiązka z m50 ( narazie prowizorka na testy ) chodzi dobrze tylko ze bez czujnika wałka narazie i tu moje pytanie, czy jest on potrzebny ?
swiece jaką powiny miec przerwe na tych cewkach ?
jeszcze pytanie odnośnie sprzegła, czy dwu mas moge zaspawać ? jak tak to w których miejscach i czy podwójny docisk ma sens bo mysle założyć

swiece jaką powiny miec przerwe na tych cewkach ?
jeszcze pytanie odnośnie sprzegła, czy dwu mas moge zaspawać ? jak tak to w których miejscach i czy podwójny docisk ma sens bo mysle założyć

- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
Bez czujnika położenia wałka zapłon jest w "Wasted spark" oraz wtryski pracują w grupach(również brak sekwencji). Auto będzie jeździć. Co do dwumasu to chyba ciężko będzie to później wyważyć taki dwumas spawany.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
-
- User
- Posty: 124
- Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
- Imię: marek
- lokalizacja: czestochowa
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
Osobiście mam zamach z m20, trzeba było pokombinować z tzw bendixem, ale działa już od ładnych kilku lat.
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
oki rozumiem a czujnik musi być ustawiony co do mm ? i czy zwykły palec z kopułki może współpracować z tym czujnikiem