BMW e34 TURBO LPG PCV

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
rom089
User
Posty: 115
Rejestracja: 9 sty 2011, o 14:19
Imię: roman
lokalizacja: bydgoszcz

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: rom089 »

a doloty z włókna szklanego hmm lub z wókna węglowego ? mozna taki zrobić z gipsu syntetycznego (alternatywa dla zwykłego gipsu na złamania kończyn) i pokryć później włóknem węglowym myślał ktoś o czymś takim ??
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: DOHC »

1 bar to ~1kg/cm, jak się policzy powierzchnie wewnętrzną takiej rurki to okazuje się że są to już nie małe siły. Na ssaniu nawet kondon PCV da rade ale na tłoczeniu nie jest już tak kolorowo. Pokruszony laminat wpadający do silnika zapewne nie działa na gładzie jak balsam... dać się pewnie da ale potrzebny jest know how w temacie laminatów, czas i pieniądze na testy.

Pozdrawiam
rom089
User
Posty: 115
Rejestracja: 9 sty 2011, o 14:19
Imię: roman
lokalizacja: bydgoszcz

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: rom089 »

Gosc na you tube robil testy i znosi to 2.5 bara ciśnienia i spada silikon z jednego konca
makii
Forumowicz
Posty: 215
Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: makii »

rom089 pisze:Gosc na you tube robil testy i znosi to 2.5 bara ciśnienia i spada silikon z jednego konca

przy jakiej temperaturze, otoczenia może i więcej zniesie, ale jak sprężarka zaczyna tłoczyć powietrze co ma 100 stopni Celsjusza to może już nie być tak kolorowo
Zycio lpg
User
Posty: 37
Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Staniewo

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Zycio lpg »

Zycio lpg pisze:
IskraKrK pisze:a masz moze fotorelacje jak zamontowales Intercooler??
nie mam nic konkretnego leże chory ja wyzdrowieje mogę porobić fotki
ic siedzi tak :rolleyes2:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zycio lpg
User
Posty: 37
Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Staniewo

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Zycio lpg »

makii pisze:
Zycio lpg pisze:Zapłon słaby i wiekszej dawki nie chciało zapalać po założeniu cewki msd trochę było lepiej ale bez szału. To jak z tym odcięciem bo ciekawość mie zżera hihi :rolleyes2:

daj numer sterownika ECU to zobaczę co da się zrobić i zrobie ci to po kosztach
Obrazek
IskraKrK
User
Posty: 81
Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: IskraKrK »

w sumie podobne mamy rozwiazne tylko ja mniej wycialem pasa przedniego bo mam wzmocnienie od strony chlodnicy wody i icka pod katem wzgledem chlodnicy.
makii
Forumowicz
Posty: 215
Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: makii »

Zycio lpg pisze:
makii pisze:
Zycio lpg pisze:Zapłon słaby i wiekszej dawki nie chciało zapalać po założeniu cewki msd trochę było lepiej ale bez szału. To jak z tym odcięciem bo ciekawość mie zżera hihi :rolleyes2:

daj numer sterownika ECU to zobaczę co da się zrobić i zrobie ci to po kosztach
Obrazek
da się zrobić odcinkę przy 6000 rpm, jak chcesz napisz priv dam ci numer tel do mnie
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1816
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Miś »

makii pisze:da się zrobić odcinkę przy 6000 rpm
Znajdź oś to będziesz mógł wyżej. Ekstrapolacja, mówi Ci to coś?
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Zycio lpg
User
Posty: 37
Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Staniewo

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Zycio lpg »

Niepodzinka na urodziny :eee:
https://www.youtube.com/watch?v=Lp-fsqFw6xQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Zycio lpg
User
Posty: 37
Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Staniewo

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Zycio lpg »

Takie tam ostatno znalazłem to jeszcze na tej dużej turbine tu widać dokładnie ze start słaby a od trzeciego biegu zaczyna jechać. Projekt narazie stanoł w miejscu :rozczarowany: w czerwcu może zaczniemy coś modzić dalej
https://www.youtube.com/watch?v=U1fjsDhNdko" onclick="window.open(this.href);return false;
Zycio lpg
User
Posty: 37
Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Staniewo

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Zycio lpg »

Witam zaczeliśmy coś modzić dalej wleciała wiązka z m50 ( narazie prowizorka na testy ) chodzi dobrze tylko ze bez czujnika wałka narazie i tu moje pytanie, czy jest on potrzebny ?
swiece jaką powiny miec przerwe na tych cewkach ?

jeszcze pytanie odnośnie sprzegła, czy dwu mas moge zaspawać ? jak tak to w których miejscach i czy podwójny docisk ma sens bo mysle założyć
Obrazek
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: elmo0104 »

Bez czujnika położenia wałka zapłon jest w "Wasted spark" oraz wtryski pracują w grupach(również brak sekwencji). Auto będzie jeździć. Co do dwumasu to chyba ciężko będzie to później wyważyć taki dwumas spawany.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
max325
User
Posty: 124
Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
Imię: marek
lokalizacja: czestochowa

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: max325 »

Osobiście mam zamach z m20, trzeba było pokombinować z tzw bendixem, ale działa już od ładnych kilku lat.
Zycio lpg
User
Posty: 37
Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Staniewo

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Zycio lpg »

oki rozumiem a czujnik musi być ustawiony co do mm ? i czy zwykły palec z kopułki może współpracować z tym czujnikiem
ODPOWIEDZ