Napisz szybko to może go zdemontuje
E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 325iA cupe tuuurbo czarne Pietrka
A co Ci tak kopci ? Ten bandaż ? Mam nim też kolektor owinięty :/
Napisz szybko to może go zdemontuje
Napisz szybko to może go zdemontuje
S50B30 M3turbo
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 325iA cupe tuuurbo czarne Pietrka
No dokładnie ta taśma mi kopci, jak jej nie miałem wcześniej to nic takiego sie nie działo. Mam nadzieje, że to przejściowe :| Nie demontuj, fajnie jest 
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: E36 325iA cupe tuuurbo czarne Pietrka
To normalne, wypali się po pierwszych kilometrach i przestanie dymić, pamiętam jak pierwszy raz owinąłem taśmą i pojechałem na drogę, stałem przed autobusem z którego wychodzili ludzie i niektórzy zaczęli mi pokazywać że silnik się pali 
www.turboBMW.pl
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 325iA cupe tuuurbo czarne Pietrka
Ja tak samo wczoraj miałem na stacji paliw
To dobrze, że minie:)
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 325iA cupe tuuurbo czarne Pietrka
pewnie gdzies na bandazu masz olej ktory sie wypala albo kapie caly czas na niego? u mnie przynajmniej tak bylo...
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 325iA cupe tuuurbo czarne Pietrka
Bandaż jest suchy(tzn przynajmniej nie ma miejscowych oznak, że to olej kapie). Sam smród też nie przypomina smrodu palonego oleju.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 325iA cupe tuuurbo czarne Pietrka
Do tej pory jedynymi fuckup'ami jakie mnie dotknęły to kolejna zepsuta swinia(już mam następną:D) no i podczas wczorajszej przejażdżki po mieście i pełnym bucie na prostej spadł mi jeden wąż od sprężonego powietrza na szczęscie był do niego dobry dostęp więc na miejscu poprawiłem. Ludzie się gapili jak spadłą rura:D -dźwięk był przeszywający:D haha.
Niedługo zmiany
Niedługo zmiany
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: E36 325iA cupe tuuurbo czarne Pietrka
Powiedz jak się jeździ automatem z turbo? Czuć dużo większy poślizg konwertera? Konwerter masz seryjny czy z mocniejszego silnika?
www.turboBMW.pl
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 325iA cupe tuuurbo czarne Pietrka
Cały układ napędowy to seria, nie czuje jakiegoś większego uślizgu. Coraz bardziej za to odczuwalne są szarpnięcia przy zmianach biegów i przy redukcji. Skrzynia śmigała fajnie do momentu strojenia auta:P Teraz przy zmianie z 2 na 3 bieg jest szarpnięcie i jak nie odpuszcze gazu przy zmianie to wyrywa nerki. Gdyby nie to to bym ją zostawił bo jazda automatem jest poprostu wygodna. Nie ma za bardzo gdzie u mnie jeździć bokami ale i tak będę zmieniał na manual. Napewno jak będę miał ZF'a wyjętego(automat) to rozbiore i spróbuje ją przywrócić do takiego stanu w jakim była w czasach jej świetności. Z konwerterami jest różnie, tzn montując z innego silnika może być tak że nie da się autem stać w miejscu na "D". Inne ciśnienie wyzwalania lockup'a albo jakieś inne wartości momentu potrzebne do napędu danej skrzyni albo wręcz za wysokie obroty biegu jałowego(np gdybym zakładał przetwornik z dizla). Napewno nie pozostawie tej sprawy bez echa. Temat automatu będę drążył:)
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: E36 325iA cupe tuuurbo czarne Pietrka
Pytam bo na codzień jeżdżę automatem, aż się prosi o dmuchnięcie
ale manuala nie chcę.

PS szarpnięcia spowodowane są sklejaniem się tarczek, może olej nieodpowiedni?
Nie wydaje mi się żeby cokolwiek się zmieniło na postoju i wybranym "D" przy innym konwerterze, wolne obroty w każdym silniku są niemal identyczne i w każdym wypadku przekazywanie napędu jest "odłączone". Dopiero ze wzrostem obrotów silnika pompa oleju daje ciśnienie na konwerter i ten zaczyna przekazywać napęd na skrzynię. Bardziej bałbym się wytrzymałości skrzyni - jeśli u ciebie szarpie to już nie jest ciekawie. Na szczęście 5HP-18 można dostać za grosze (w porównaniu z innymi automatami), więc może jednak spróbujesz konwerter z V8 lub diesla + nowa skrzynia? Ktoś musi to sprawdzićelmo0104 pisze:Z konwerterami jest różnie, tzn montując z innego silnika może być tak że nie da się autem stać w miejscu na "D". Inne ciśnienie wyzwalania lockup'a albo jakieś inne wartości momentu potrzebne do napędu danej skrzyni albo wręcz za wysokie obroty biegu jałowego(np gdybym zakładał przetwornik z dizla). Napewno nie pozostawie tej sprawy bez echa. Temat automatu będę drążył:)
PS szarpnięcia spowodowane są sklejaniem się tarczek, może olej nieodpowiedni?
www.turboBMW.pl
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 325iA cupe tuuurbo czarne Pietrka
Miałem klienta, który opowiadał o kombinacjach w jego e46. Padła mu skrzynia. założył jakąś inną (z innym przetwornikiem) i właśnie działo mu się tak że jak wrzucił Drive to auto gasło, chyba że przy wrzucaniu dodał troche gazu wtedy szarpneło i jechał samochód. Być może pokombinuje z autoatem ale seryjny 5hp18 szybko padnie;) U mnie po strojeniu zaczęły się dziać takie cyrki, wcześniej było ok. Tarczki się sklejają ale dzieję się to nie przez to że zły olej tylko przez to że ich powierzchnia jest gładka(spalone sprzęgło) jak szyba. Wymiana oleju nic nie da. Trzeba wymienić tarczki w danym sprzęgle. To jaki moment konwerter podaje na skrzynie zależy od różnicy prędkości turbiny napędowej i odbiorczej w konwerterze. Pompa napędzana jest z obudowy konwertera więc pompuje ciągle podczas pracy silnika. Gdybym miał wolny garaż to już dawno skrzynia zrobiłaby out z auta:/
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 325iA cupe tuuurbo czarne Pietrka
Dzisiaj przyszedł do mnie ostatni element układanki zwanej sprzęgłem

Dzięki g-rad za wstawienie nr częsci;) bez tego chyba bym szukał jeszcze z rok tej nieszczęsnej tarczy.
Nr tarczy to KAGER 15-5072
Reszta sprzęgła, popularny docisk od M57 i jednomas z M50. Cały ten komplet pójdzie do kogoś kto mi to odelzy i wywazy

Podziękowania dla Dakicia za to tu:

Skrzynia i wał pędny od 325i, już niebawem będzie to w moim aucie:)

Skrzynka jest po remoncie:)
edit 02.06.2011:
Sprzęgło do mnie wróciło:) Tyle zostało z koła jednomasowego od M50:D


Ciekawe jak będzie zachowywać się silnik z tym kołem.
Odstęp od powierzchni trącej do osadzenia docisku na kole to 8,8mm

Dzięki g-rad za wstawienie nr częsci;) bez tego chyba bym szukał jeszcze z rok tej nieszczęsnej tarczy.
Nr tarczy to KAGER 15-5072
Reszta sprzęgła, popularny docisk od M57 i jednomas z M50. Cały ten komplet pójdzie do kogoś kto mi to odelzy i wywazy

Podziękowania dla Dakicia za to tu:

Skrzynia i wał pędny od 325i, już niebawem będzie to w moim aucie:)

Skrzynka jest po remoncie:)
edit 02.06.2011:
Sprzęgło do mnie wróciło:) Tyle zostało z koła jednomasowego od M50:D


Ciekawe jak będzie zachowywać się silnik z tym kołem.
Odstęp od powierzchni trącej do osadzenia docisku na kole to 8,8mm
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 325iA cupe tuuurbo czarne Pietrka
Długo się nic nie działo, auto stało pod chmurką z powodu skrzyni i braku czasu aż dziś przyszedł czas na małe jesienne prace:D Plan jest taki żeby wyjąć silnik wraz ze skrzynią. Przygotowac silnik na większe moce i zmienić skrzynie na manualną.
A tak wygląda teraz moje auto i garaż:

A tak wygląda teraz moje auto i garaż:

Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E36 325iA cupe tuuurbo czarne Pietrka
Bardzo ciekawe podnośniki. Jak mozna podrzuć mi jakies info na pw gdzie takie kupić. Są one mobilne?
Musze kiedys zajrzeć do Ciebie, daleko nie mam, zawsze sie coś pogada
Musze kiedys zajrzeć do Ciebie, daleko nie mam, zawsze sie coś pogada
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
wojtek
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 7 lis 2010, o 12:51
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Krosno
Re: E36 325iA cupe tuuurbo czarne Pietrka
nie sa mobilne widac ze sa zamontowane w otworach w podlodze 