Padam z nóg i zaraz idę spać, ale muszę napisać kolejny update. Dziś wystroiliśmy Marcina M3 na 0.8bar. Wypaliliśmy 350zł paliwa, zrobiliśmy mnóstwo kilometrów, testowaliśmy różne ustawienia doładowania/zapłonu/AFR-u i myślę, że wybraliśmy takie rozsądnie najfajniejsze. Jak po strojeniu się przejechałem pierwszy raz, to miałem chwile zwątpienia (a że troche na torze sobie czasem jeżdżę, to już w swojej niedoświadczonej karierze różnymi wynalazkami jeździłem). Na pewno jest nieźle, mam nadzieję, że Marcinowi się spodoba. Holset HX40 ponownie mnie nie zawiódł, pełen boost 0.8bar (w sumie 0.85bar jest na wejściu) mamy od ~ 3 tys. obr. silnika. Jak ładowaliśmy 1.0bar, to też mniej więcej w tym zakresie obrotów się pojawiał. Jutro zajmujemy się pierdołami, zrobimy osłone pod turbinę, aby w deszczu też można było spokojnie ganiać, i w poniedziałek jestem wstępnie umówiony na pomiar na hamownii. Jak wyjdzie mało, to spokojnie, też wykres wlepię hah!
Teraz parę filmików:
Najpierw odpalenie na zimno:
http://www.youtube.com/watch?v=AzW4LUhQ3Yw" onclick="window.open(this.href);return false;
Przejazd na 3. biegu:
http://www.youtube.com/watch?v=QHKDrZgHz54" onclick="window.open(this.href);return false;
4. bieg:
http://www.youtube.com/watch?v=XUJYwZa6B1I" onclick="window.open(this.href);return false;
Na deser taki lekki 2. bieg i wpięta ?trójka? (dodam, że to był mój pierwszy przejazd już wystrojonym M3 Marcina):
http://www.youtube.com/watch?v=nWv9_DV-FT8" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam,
Michał.