BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)
- PacmanSF
- User
- Posty: 86
- Rejestracja: 9 gru 2010, o 13:44
- Imię: kuba
- lokalizacja: ostrów wlkp
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
Masakra . Piękny silniczek i bmka tez
pozdro 
Benzyna płynie nam we krwi ...
-
noname
- Forumowicz
- Posty: 217
- Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
- Imię: arek
- lokalizacja: Jaworzno
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
Felgi na rozpoczecie sezonu .
Turbo zalozona
Maska sie zamyka , kielich i fartuch nie klepany .





Turbo zalozona





-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
no niezle, z tego co pamietam turbo bylo na dole na beznadziejnym kolektorze chinskim a teraz hmm odwrocony chinski i przerobiony nieco ?
dobrze
mam nadzieje ze sie zmierzymy sezonem jakos 
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
Projekt świetny, ale to, że robisz to na dworze w warunkach pogodowych MOCNO kiepskich po prostu powala. Dla mnie master 
Na prawdę gratulacje świetnego wozu i projektu oraz zapału do pracy
Na prawdę gratulacje świetnego wozu i projektu oraz zapału do pracy
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
Warunkiem udzielenia gwarancji na silnik i turbinę była zmiana kolektora na upmount, to nie odwrócony chińczyk tylko nowy kolektor który został wykonany na zamówienie w Płocku.. pisze:no niezle, z tego co pamietam turbo bylo na dole na beznadziejnym kolektorze chinskim a teraz hmm odwrocony chinski i przerobiony nieco ?
Arek, turbina jest bardzo blisko pokrywy rozrządu która jest z tworzywa, niezbędna będzie taka osłona która zabezpieczy cię przed pożarem:
http://www.allegromat.pl/aukcja68630" onclick="window.open(this.href);return false;
A jeśli zdecydujesz się na zewnętrzne WG musisz wykonać taką flanszę 5-bolt pasującą do muszli:

Do małego wyjścia podłączysz WG i w ten sposób unikniesz przerabiania kolektora wydechowego - to znaczne ułatwienie w stosunku tego gdyby turbina miała inny housing i nie miała wyprowadzenia na WG.
Wyszło naprawdę dobrze, nie zapomnij do przykręcenia przewodu olejowego użyć tej samej śruby która była - ma wbudowany restryktor olejowy.
www.turboBMW.pl
-
noname
- Forumowicz
- Posty: 217
- Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
- Imię: arek
- lokalizacja: Jaworzno
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
Kod: Zaznacz cały
no niezle, z tego co pamietam turbo bylo na dole na beznadziejnym kolektorze chinskim a teraz hmm odwrocony chinski i przerobiony nieco ? dobrze mam nadzieje ze sie zmierzymy sezonem jakos Kod: Zaznacz cały
Arek, turbina jest bardzo blisko pokrywy rozrządu która jest z tworzywa, niezbędna będzie taka osłona która zabezpieczy cię przed pożarem:
http://www.allegromat.pl/aukcja68630
A jeśli zdecydujesz się na zewnętrzne WG musisz wykonać taką flanszę 5-bolt pasującą do muszli:Powiedz mi jakiego wymiaru wg najlepiej uzyc ? Musze znalesc osobe ktora mi taka flansze wykona .

-
G-mixx
- Nowy na forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 2 lut 2010, o 21:06
- Imię: Mariusz
- lokalizacja: TOS
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
Podajcie namiary na firmę wykonującą kolektory w Płocku. Jaka cena za taki upmount?
-
noname
- Forumowicz
- Posty: 217
- Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
- Imię: arek
- lokalizacja: Jaworzno
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
G-mixx pisze:Podajcie namiary na firmę wykonującą kolektory w Płocku. Jaka cena za taki upmount?
Uzytkownik mario ktorego polecam ( szybko , dobrze i nie drogo
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
noname pisze:kolektor jest nowyzrobiony przez mario ( zrobil prawie gotowca , ja mialem tylko przyspawac sobie kolanko oraz flansze pod turbo ) . Kolektor wykonany ze 100% stali kwasoodpornej.Pospawany Tigiem, wytrawiony, wygrzany, przefrezowany i przeszlifowany.Kod: Zaznacz cały
no niezle, z tego co pamietam turbo bylo na dole na beznadziejnym kolektorze chinskim a teraz hmm odwrocony chinski i przerobiony nieco ? dobrze mam nadzieje ze sie zmierzymy sezonem jakos
Wlasnie mialem pisac na forum czym najlepiej owinac strone goraca turbiny zeby plastikowe elementy sie nie zajaralyKod: Zaznacz cały
Arek, turbina jest bardzo blisko pokrywy rozrządu która jest z tworzywa, niezbędna będzie taka osłona która zabezpieczy cię przed pożarem: http://www.allegromat.pl/aukcja68630 A jeśli zdecydujesz się na zewnętrzne WG musisz wykonać taką flanszę 5-bolt pasującą do muszli:![]()
Powiedz mi jakiego wymiaru wg najlepiej uzyc ? Musze znalesc osobe ktora mi taka flansze wykona .
![]()
![]()
nie wiem czy dobrze zrozumialem co tam chcesz robic albo co ci adam napisal,
ale decydujac sie na WG (wew) ale puszczajacy osobna rura (flansza ktora przedstawil Adam) , samo ujscie drugiej rury , a nie LEJA (razem WG z wydechem) spowodoje ze nic nie spowodoje
ale chodzi o to ze aby to mialo jako takie racje bytu , WG wew musi byc szczelnie odgrodzony od rury wydechu, robilem testy tego rodzaju z przegroda 1 oraz 2ma nawet, jak nie zrobisz szczelnosci to rura z WG bedzie caly czas i tak puszczac spaliny do siebie , i jak by to szlo w powietrze to by caly czas pyrkalo spalinami , a jak do wydechu to i tak nie odetkasz wydech u zbytnio a jak odetkasz to nic nie poprawiesz bo robiac znow przegrode nie dokladnie a czesto nie idzie tego zrobic dokladnie bo w turbinie jest za malo miejsca miedzy wew WG a lopatkami wydechowej strony - doladowanie wskoczy ci na wyzsze niz miales predzej ustawione powodem jest wlasciwie zdlawienie spalin przy klapce (restryktor) ,(zauwaz klapka sie otwiera nie do konca a i pod odpowiednim w 90% dupiatym miejscu , to juz lepsze jest poprostu zostawienie LEJA (zobacz moja flansza w moim projekcie) , przetestowane
(kurde ja nie moge tlumaczyc , a chcialem isc na nauczyciela).
zrob zew WG i bedzie git, co do kolektora noo kurde dlaczego ci Mario znow zrobil CI prawie rownoleglosciowy
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
Zdjęcie zapożyczone z tematu korony:

Kamil widzisz różnicę pomiędzy Twoją turbosprężarką a tym garrettem? Nie trzeba żadnej przegrody robić, wystarczy flansza jaką poleca Adam i dwie rurki przyzpawane do niej oddzielnie, do mniejszej rury zewnętrzny WG i będzie dobrze!

Kamil widzisz różnicę pomiędzy Twoją turbosprężarką a tym garrettem? Nie trzeba żadnej przegrody robić, wystarczy flansza jaką poleca Adam i dwie rurki przyzpawane do niej oddzielnie, do mniejszej rury zewnętrzny WG i będzie dobrze!
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- Maleckis
- User
- Posty: 69
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 18:50
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: Poznań
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
koniecznie ponacinaj flansze pomiedzy kanalami wylotowymi. z naszego doswiadczenia po kilku tysiacach kilometrow z takiego kolektora wydechowego zrobi sie banan niestety, dlatego trzeba ponacinac flansze. nie przeciac, bo moze się rozjechać, ale ponacinac. po za tym jak podepniesz zewn wastegate do tego osobnego ujścia z turbiny to strasznie ograniczysz wydajnosc wastegate'a. podłącz przed turbosprężarką na tym kolanku, co Ci mario dał do dospawania - na zasadzie Y - i wtedy bedziesz mial pelna kontrole nad doladowaniem. powodzenia!
Maksymalna ilość znaków w podpisie to 50.
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
Bez obaw, nie będzie przecież schodził z doładowaniem poniżej 1 bar, z mojego doświadczenia przy tym setupie spokojnie wystarczy najmniejszy zewnętrzny WG który i tak będzie miał wieksza średnicę niż ten zintegrowany.Maleckis pisze:....jak podepniesz zewn wastegate do tego osobnego ujścia z turbiny to strasznie ograniczysz wydajnosc wastegate'a. podłącz przed turbosprężarką na tym kolanku, co Ci mario dał do dospawania - na zasadzie Y - i wtedy bedziesz mial pelna kontrole nad doladowaniem. powodzenia!
www.turboBMW.pl
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
aaa to zle zrozumialem, myslalem ze nowa turbina ma wew WG ! bo taka mial Adam poprzednio, wiec nadal nie rozumiem po co by miala byc nowa flansza wieksza... a nie normalnie na na sam wydech a zew przed wejsciem w turbo , tak by mi sie wydawalo lepiej albo dalej nie rozumiem co Kto robi i co ma

- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
Korona miał coś takiego do tej turbosprężarki:

Nie wiem jak to nazwać "przystawka" może. Posiadało to "wewnętrzny" WG a przynajmniej tak to działało jak wewnętrzny WG . Można to zdemontować dlatego napisałem w "..." i zastosować flaszę z odzielnym kanałem na zewnętrzny WG.

Nie wiem jak to nazwać "przystawka" może. Posiadało to "wewnętrzny" WG a przynajmniej tak to działało jak wewnętrzny WG . Można to zdemontować dlatego napisałem w "..." i zastosować flaszę z odzielnym kanałem na zewnętrzny WG.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
Tak jak pisze Elmo, zamawiając nową turbosprężarkę jest możliwość wybrania różnych "housingów", czyli po prostu różnych rodzajów muszli żeliwnych strony gorącej, o różnej budowie, różnych mocowaniach wydechu i różnym A/R. Ja wybrałem tzw 5-bolt czyli to co widać na zdjęciach powyżej, i do tego była oddzielnie dokupiona specjalna żeliwna przystawka z zaworem, a całość obsługiwana przez tradycyjny aktuator. Po zdemontowaniu tej przystawki mamy dwa otwory z których ten przelotowy można albo zaślepić, albo użyć do wyprowadzenia zewnętrznego WG.
www.turboBMW.pl