BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
PacmanSF
User
Posty: 86
Rejestracja: 9 gru 2010, o 13:44
Imię: kuba
lokalizacja: ostrów wlkp

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName

Post autor: PacmanSF »

Masakra . Piękny silniczek i bmka tez :ok: pozdro :tongue:
Benzyna płynie nam we krwi ...
noname
Forumowicz
Posty: 217
Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
Imię: arek
lokalizacja: Jaworzno

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName

Post autor: noname »

Felgi na rozpoczecie sezonu .

Obrazek

Turbo zalozona :) Maska sie zamyka , kielich i fartuch nie klepany .

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName

Post autor: k64 »

no niezle, z tego co pamietam turbo bylo na dole na beznadziejnym kolektorze chinskim a teraz hmm odwrocony chinski i przerobiony nieco ? :heh: dobrze :wink2: mam nadzieje ze sie zmierzymy sezonem jakos :piwo:
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName

Post autor: Karolo »

Projekt świetny, ale to, że robisz to na dworze w warunkach pogodowych MOCNO kiepskich po prostu powala. Dla mnie master :)
Na prawdę gratulacje świetnego wozu i projektu oraz zapału do pracy :D
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName

Post autor: korona »

. pisze:no niezle, z tego co pamietam turbo bylo na dole na beznadziejnym kolektorze chinskim a teraz hmm odwrocony chinski i przerobiony nieco ?
Warunkiem udzielenia gwarancji na silnik i turbinę była zmiana kolektora na upmount, to nie odwrócony chińczyk tylko nowy kolektor który został wykonany na zamówienie w Płocku.

Arek, turbina jest bardzo blisko pokrywy rozrządu która jest z tworzywa, niezbędna będzie taka osłona która zabezpieczy cię przed pożarem:
http://www.allegromat.pl/aukcja68630" onclick="window.open(this.href);return false;

A jeśli zdecydujesz się na zewnętrzne WG musisz wykonać taką flanszę 5-bolt pasującą do muszli:
Obrazek
Do małego wyjścia podłączysz WG i w ten sposób unikniesz przerabiania kolektora wydechowego - to znaczne ułatwienie w stosunku tego gdyby turbina miała inny housing i nie miała wyprowadzenia na WG.

Wyszło naprawdę dobrze, nie zapomnij do przykręcenia przewodu olejowego użyć tej samej śruby która była - ma wbudowany restryktor olejowy.
www.turboBMW.pl
noname
Forumowicz
Posty: 217
Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
Imię: arek
lokalizacja: Jaworzno

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName

Post autor: noname »

Kod: Zaznacz cały

no niezle, z tego co pamietam turbo bylo na dole na beznadziejnym kolektorze chinskim a teraz hmm odwrocony chinski i przerobiony nieco ?  dobrze  mam nadzieje ze sie zmierzymy sezonem jakos 
kolektor jest nowyzrobiony przez mario ( zrobil prawie gotowca , ja mialem tylko przyspawac sobie kolanko oraz flansze pod turbo ) . Kolektor wykonany ze 100% stali kwasoodpornej.Pospawany Tigiem, wytrawiony, wygrzany, przefrezowany i przeszlifowany.

Kod: Zaznacz cały

Arek, turbina jest bardzo blisko pokrywy rozrządu która jest z tworzywa, niezbędna będzie taka osłona która zabezpieczy cię przed pożarem: 
http://www.allegromat.pl/aukcja68630

A jeśli zdecydujesz się na zewnętrzne WG musisz wykonać taką flanszę 5-bolt pasującą do muszli:
Wlasnie mialem pisac na forum czym najlepiej owinac strone goraca turbiny zeby plastikowe elementy sie nie zajaraly :)

Powiedz mi jakiego wymiaru wg najlepiej uzyc ? Musze znalesc osobe ktora mi taka flansze wykona .

Obrazek

Obrazek

Obrazek
G-mixx
Nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2 lut 2010, o 21:06
Imię: Mariusz
lokalizacja: TOS

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName

Post autor: G-mixx »

Podajcie namiary na firmę wykonującą kolektory w Płocku. Jaka cena za taki upmount?
noname
Forumowicz
Posty: 217
Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
Imię: arek
lokalizacja: Jaworzno

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName

Post autor: noname »

G-mixx pisze:Podajcie namiary na firmę wykonującą kolektory w Płocku. Jaka cena za taki upmount?

Uzytkownik mario ktorego polecam ( szybko , dobrze i nie drogo ;) ) http://www.turbobmw.pl/memberlist.php?m ... ofile&u=59" onclick="window.open(this.href);return false;
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName

Post autor: k64 »

noname pisze:

Kod: Zaznacz cały

no niezle, z tego co pamietam turbo bylo na dole na beznadziejnym kolektorze chinskim a teraz hmm odwrocony chinski i przerobiony nieco ?  dobrze  mam nadzieje ze sie zmierzymy sezonem jakos 
kolektor jest nowyzrobiony przez mario ( zrobil prawie gotowca , ja mialem tylko przyspawac sobie kolanko oraz flansze pod turbo ) . Kolektor wykonany ze 100% stali kwasoodpornej.Pospawany Tigiem, wytrawiony, wygrzany, przefrezowany i przeszlifowany.

Kod: Zaznacz cały

Arek, turbina jest bardzo blisko pokrywy rozrządu która jest z tworzywa, niezbędna będzie taka osłona która zabezpieczy cię przed pożarem: 
http://www.allegromat.pl/aukcja68630

A jeśli zdecydujesz się na zewnętrzne WG musisz wykonać taką flanszę 5-bolt pasującą do muszli:
Wlasnie mialem pisac na forum czym najlepiej owinac strone goraca turbiny zeby plastikowe elementy sie nie zajaraly :)

Powiedz mi jakiego wymiaru wg najlepiej uzyc ? Musze znalesc osobe ktora mi taka flansze wykona .

Obrazek

Obrazek

Obrazek


nie wiem czy dobrze zrozumialem co tam chcesz robic albo co ci adam napisal,

ale decydujac sie na WG (wew) ale puszczajacy osobna rura (flansza ktora przedstawil Adam) , samo ujscie drugiej rury , a nie LEJA (razem WG z wydechem) spowodoje ze nic nie spowodoje :devill2: ciezko mi sie tlumaczy zawsze ,

ale chodzi o to ze aby to mialo jako takie racje bytu , WG wew musi byc szczelnie odgrodzony od rury wydechu, robilem testy tego rodzaju z przegroda 1 oraz 2ma nawet, jak nie zrobisz szczelnosci to rura z WG bedzie caly czas i tak puszczac spaliny do siebie , i jak by to szlo w powietrze to by caly czas pyrkalo spalinami , a jak do wydechu to i tak nie odetkasz wydech u zbytnio a jak odetkasz to nic nie poprawiesz bo robiac znow przegrode nie dokladnie a czesto nie idzie tego zrobic dokladnie bo w turbinie jest za malo miejsca miedzy wew WG a lopatkami wydechowej strony - doladowanie wskoczy ci na wyzsze niz miales predzej ustawione powodem jest wlasciwie zdlawienie spalin przy klapce (restryktor) ,(zauwaz klapka sie otwiera nie do konca a i pod odpowiednim w 90% dupiatym miejscu , to juz lepsze jest poprostu zostawienie LEJA (zobacz moja flansza w moim projekcie) , przetestowane :ph34r:
(kurde ja nie moge tlumaczyc , a chcialem isc na nauczyciela).

zrob zew WG i bedzie git, co do kolektora noo kurde dlaczego ci Mario znow zrobil CI prawie rownoleglosciowy :rozczarowany: a wiem ze potrafi zrobic lepsze kolektory (technicznie) bo wykonanie spawow widac 1 klasa :piwo:
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName

Post autor: elmo0104 »

Zdjęcie zapożyczone z tematu korony:

Obrazek

Kamil widzisz różnicę pomiędzy Twoją turbosprężarką a tym garrettem? Nie trzeba żadnej przegrody robić, wystarczy flansza jaką poleca Adam i dwie rurki przyzpawane do niej oddzielnie, do mniejszej rury zewnętrzny WG i będzie dobrze! :piwo:
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
Awatar użytkownika
Maleckis
User
Posty: 69
Rejestracja: 25 paź 2009, o 18:50
Imię: Krzysztof
lokalizacja: Poznań

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName

Post autor: Maleckis »

koniecznie ponacinaj flansze pomiedzy kanalami wylotowymi. z naszego doswiadczenia po kilku tysiacach kilometrow z takiego kolektora wydechowego zrobi sie banan niestety, dlatego trzeba ponacinac flansze. nie przeciac, bo moze się rozjechać, ale ponacinac. po za tym jak podepniesz zewn wastegate do tego osobnego ujścia z turbiny to strasznie ograniczysz wydajnosc wastegate'a. podłącz przed turbosprężarką na tym kolanku, co Ci mario dał do dospawania - na zasadzie Y - i wtedy bedziesz mial pelna kontrole nad doladowaniem. powodzenia!
Maksymalna ilość znaków w podpisie to 50.
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName

Post autor: korona »

Maleckis pisze:....jak podepniesz zewn wastegate do tego osobnego ujścia z turbiny to strasznie ograniczysz wydajnosc wastegate'a. podłącz przed turbosprężarką na tym kolanku, co Ci mario dał do dospawania - na zasadzie Y - i wtedy bedziesz mial pelna kontrole nad doladowaniem. powodzenia!
Bez obaw, nie będzie przecież schodził z doładowaniem poniżej 1 bar, z mojego doświadczenia przy tym setupie spokojnie wystarczy najmniejszy zewnętrzny WG który i tak będzie miał wieksza średnicę niż ten zintegrowany.
www.turboBMW.pl
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName

Post autor: k64 »

aaa to zle zrozumialem, myslalem ze nowa turbina ma wew WG ! bo taka mial Adam poprzednio, wiec nadal nie rozumiem po co by miala byc nowa flansza wieksza... a nie normalnie na na sam wydech a zew przed wejsciem w turbo , tak by mi sie wydawalo lepiej albo dalej nie rozumiem co Kto robi i co ma :ph34r: :wink2:
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName

Post autor: elmo0104 »

Korona miał coś takiego do tej turbosprężarki:

Obrazek

Nie wiem jak to nazwać "przystawka" może. Posiadało to "wewnętrzny" WG a przynajmniej tak to działało jak wewnętrzny WG . Można to zdemontować dlatego napisałem w "..." i zastosować flaszę z odzielnym kanałem na zewnętrzny WG.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName

Post autor: korona »

Tak jak pisze Elmo, zamawiając nową turbosprężarkę jest możliwość wybrania różnych "housingów", czyli po prostu różnych rodzajów muszli żeliwnych strony gorącej, o różnej budowie, różnych mocowaniach wydechu i różnym A/R. Ja wybrałem tzw 5-bolt czyli to co widać na zdjęciach powyżej, i do tego była oddzielnie dokupiona specjalna żeliwna przystawka z zaworem, a całość obsługiwana przez tradycyjny aktuator. Po zdemontowaniu tej przystawki mamy dwa otwory z których ten przelotowy można albo zaślepić, albo użyć do wyprowadzenia zewnętrznego WG.
www.turboBMW.pl
ODPOWIEDZ