Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE GT3076R 445KM 503NM

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal

Post autor: Michał_Małecki »

Nie tylko mocą drifter żyje...

Obrazek

Obrazek

Wracam do nauki!
Maleckis Motorsport
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal

Post autor: Karolo »

Magiel Z3 czy jakies dodatkowe mody?
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal

Post autor: Blacha »

Karolo pisze:Magiel Z3 czy jakies dodatkowe mody?
Cięta zwrotnica i skrzcane rami drążka kierowniczego. Michał napisz jak wykonanie i czy drążek nie opiera się o zwrotnice... musze pomęczyć Coela o moje zwrotki :heh:
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal

Post autor: Michał_Małecki »

Dokładnie, całkowicie przerobione zwrotnice oraz wahacze przednie od E46.
Maleckis Motorsport
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal

Post autor: Wąski »

Michał podpowiesz coś na temat tych zwrotnic lub może jakieś foto ??? :heh: :heh: PS: gratuluje mega projektu mam nadzieje że jakoś spotkamy się na torze w poznaniu :) lecąc bokiem
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal

Post autor: Michał_Małecki »

Wąski pisze:Michał podpowiesz coś na temat tych zwrotnic lub może jakieś foto ??? :heh: :heh: PS: gratuluje mega projektu mam nadzieje że jakoś spotkamy się na torze w poznaniu :) lecąc bokiem
Na pewno się spotkamy i na pewno bokiem! Jako miejsce spotkania proponuję wejście w karting - uwielbiam tam napadać ! :devill2:

Zdjęcie "super-secret tajnych zwrotnic" :

Obrazek

Jak chcesz, to możesz mi swoje podesłać i Ci je zrobie.

Pozdrawiam,

Michał.
Maleckis Motorsport
usunięty
User
Posty: 47
Rejestracja: 6 lip 2010, o 22:31
Imię: usuniety
lokalizacja: Konin
Lokalizacja: Konin

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal

Post autor: usunięty »

Ha! Moja technologia! Tam jest mój "dynksik" :-)))))))
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal

Post autor: Blacha »

coeldrift pisze:Ha! Moja technologia! Tam jest mój "dynksik" :-)))))))
Kuba pokazuj :heh:
usunięty
User
Posty: 47
Rejestracja: 6 lip 2010, o 22:31
Imię: usuniety
lokalizacja: Konin
Lokalizacja: Konin

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal

Post autor: usunięty »

Obrazek

Chodzi o ten pierdutnik do stabilizatora :-)) Konińska myśl techniczna :-))
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal

Post autor: Wąski »

Obrazek

Michał popraw sobie gumę osłaniającą drążek :wink2: :)
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal

Post autor: Michał_Małecki »

Sesja na studiach niestety trochę się przedłużyła, ale nareszcie jest już za mną. Z tej okazji miałem okazję pokatować germańskiego drift-świstaka mojego dobrego kolegi, co zakończyło się dosyć szybko ? wycieczką w pole. Skarcony swoim beznadziejnym poziomem jazdy przerwałem naiwne próby udowodnienia sobie, że nawet pół roku przerwy wcale nie spowoduje, że zapomnę jak się jeździ. Doszedłem więc do wniosku, że lepiej będzie, jak wezmę się za robotę w garażu. Innymi słowy ? I?m back to the game! Co będzie się działo w najbliższym czasie? 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu będziemy krzesać iskry, spawać, lutować kabelki i składać JDM?owego drift świstaka! Chciałbym zdążyć do 19 marca ? to jest nasz deadline. Organizowany jest wówczas trening na Torze Poznań. Termin wydaje się być odległym, ale może być ciężko, bo nie tylko mój świstak czeka na złożenie.
coeldrift pisze:
Chodzi o ten pierdutnik do stabilizatora :-)) Konińska myśl techniczna :-))
Tak jest, mocowanie łącznika stabilizatora zostało opracowane i zrobione przez mojego inżyniera Jacoba!
Wąski pisze:Michał popraw sobie gumę osłaniającą drążek :wink2: :)
Dzięki! Muszę jeszcze tylko zbieżność poprawić, bo moje oko mnie troche zniosło :wink2: .

Stay tuned!

Michał
Maleckis Motorsport
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal

Post autor: k64 »

wyladowales na polu innym? aaa to jakie straty ? mam nadzieje ze nic powaznego sie nie stalo. powodzenia michal (ja tez dzis wyjechalem swoim na test drive)
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal

Post autor: Michał_Małecki »

Dzisiaj ostatni raz przed "premierą" wyjęliśmy silnik, aby złożyć go już na porządnie. Pierwsze odpalenie uwidoczniło sporo nieszczelności, którymi dzisiaj się zajmowaliśmy. Z obu dopływów oleju do turbin ciekło, ciekło także z tylniego zimmeringu wału, switcha ciśnienia oleju oraz magistrali olejowej. Pomijam delikatne wycieki spod pokryw zaworów, bo nie dokręcałem ich zbytnio montując je przed odpaleniem w grudniu.

W trakcie trwania sesji oddałem docisk do splanowania i tarczę do zrobienia spieków.

Obrazek

Obrazek

Silnik spięty ze skrzynią biegów na gotowo przed jutrzejszym włożeniem.

Obrazek

Obrazek

Przy okazji uszczelniania obudowy filtra oleju na łączeniu z blokiem silnika zmieniłem jej pozycję, aby zyskać trochę wolnej przestrzeni tam, gdzie jej w ogóle nie było.

Obrazek
. pisze:wyladowales na polu innym? aaa to jakie straty ? mam nadzieje ze nic powaznego sie nie stalo. powodzenia michal (ja tez dzis wyjechalem swoim na test drive)
Kolegi driftowozem, ale nic się nie stało. Ja swojego poprzedniego świstaka też oddawałem koledze na track-day'e czy raz na oes. Bardziej martwiło mnie to, że mój driftingowy poziom ze słabego, który przeważnie reprezentuje, obniżył się do beznadziejnego...

Stay tuned!

Michał
Maleckis Motorsport
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal

Post autor: korona »

Michał jak japońce rozwiązały łączenie skrzyni z wałem napędowym? Daj jakieś zdjęcie lepsze, nie ma tam klasycznego łącznika gumowego jak każdym tylnonapędowym aucie europejskim?

PS. Niezły kompresor do dmuchania balonów z rękawic zbudowałeś :heh:
www.turboBMW.pl
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal

Post autor: corey »

korona pisze:Michał jak japońce rozwiązały łączenie skrzyni z wałem napędowym? Daj jakieś zdjęcie lepsze, nie ma tam klasycznego łącznika gumowego jak każdym tylnonapędowym aucie europejskim?

PS. Niezły kompresor do dmuchania balonów z rękawic zbudowałeś :heh:
nie ma tam nic, jest na sztywno, jak w kazdym japoncu :wink2:
ODPOWIEDZ