Wracam do nauki!
Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE GT3076R 445KM 503NM
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal
Nie tylko mocą drifter żyje...


Wracam do nauki!
Wracam do nauki!
Maleckis Motorsport
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal
Magiel Z3 czy jakies dodatkowe mody?
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal
Cięta zwrotnica i skrzcane rami drążka kierowniczego. Michał napisz jak wykonanie i czy drążek nie opiera się o zwrotnice... musze pomęczyć Coela o moje zwrotkiKarolo pisze:Magiel Z3 czy jakies dodatkowe mody?

- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal
Dokładnie, całkowicie przerobione zwrotnice oraz wahacze przednie od E46.
Maleckis Motorsport
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal
Michał podpowiesz coś na temat tych zwrotnic lub może jakieś foto ???
PS: gratuluje mega projektu mam nadzieje że jakoś spotkamy się na torze w poznaniu
lecąc bokiem



Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal
Na pewno się spotkamy i na pewno bokiem! Jako miejsce spotkania proponuję wejście w karting - uwielbiam tam napadać !Wąski pisze:Michał podpowiesz coś na temat tych zwrotnic lub może jakieś foto ???![]()
PS: gratuluje mega projektu mam nadzieje że jakoś spotkamy się na torze w poznaniu
lecąc bokiem

Zdjęcie "super-secret tajnych zwrotnic" :
Jak chcesz, to możesz mi swoje podesłać i Ci je zrobie.
Pozdrawiam,
Michał.
Maleckis Motorsport
-
- User
- Posty: 47
- Rejestracja: 6 lip 2010, o 22:31
- Imię: usuniety
- lokalizacja: Konin
- Lokalizacja: Konin
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal
Ha! Moja technologia! Tam jest mój "dynksik" :-)))))))
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal
Kuba pokazujcoeldrift pisze:Ha! Moja technologia! Tam jest mój "dynksik" :-)))))))

-
- User
- Posty: 47
- Rejestracja: 6 lip 2010, o 22:31
- Imię: usuniety
- lokalizacja: Konin
- Lokalizacja: Konin
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal

Chodzi o ten pierdutnik do stabilizatora :-)) Konińska myśl techniczna :-))
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal
Michał popraw sobie gumę osłaniającą drążek


Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal
Sesja na studiach niestety trochę się przedłużyła, ale nareszcie jest już za mną. Z tej okazji miałem okazję pokatować germańskiego drift-świstaka mojego dobrego kolegi, co zakończyło się dosyć szybko ? wycieczką w pole. Skarcony swoim beznadziejnym poziomem jazdy przerwałem naiwne próby udowodnienia sobie, że nawet pół roku przerwy wcale nie spowoduje, że zapomnę jak się jeździ. Doszedłem więc do wniosku, że lepiej będzie, jak wezmę się za robotę w garażu. Innymi słowy ? I?m back to the game! Co będzie się działo w najbliższym czasie? 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu będziemy krzesać iskry, spawać, lutować kabelki i składać JDM?owego drift świstaka! Chciałbym zdążyć do 19 marca ? to jest nasz deadline. Organizowany jest wówczas trening na Torze Poznań. Termin wydaje się być odległym, ale może być ciężko, bo nie tylko mój świstak czeka na złożenie.
.
Stay tuned!
Michał
Tak jest, mocowanie łącznika stabilizatora zostało opracowane i zrobione przez mojego inżyniera Jacoba!coeldrift pisze:
Chodzi o ten pierdutnik do stabilizatora :-)) Konińska myśl techniczna :-))
Dzięki! Muszę jeszcze tylko zbieżność poprawić, bo moje oko mnie troche zniosłoWąski pisze:Michał popraw sobie gumę osłaniającą drążek![]()

Stay tuned!
Michał
Maleckis Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal
wyladowales na polu innym? aaa to jakie straty ? mam nadzieje ze nic powaznego sie nie stalo. powodzenia michal (ja tez dzis wyjechalem swoim na test drive)
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal
Dzisiaj ostatni raz przed "premierą" wyjęliśmy silnik, aby złożyć go już na porządnie. Pierwsze odpalenie uwidoczniło sporo nieszczelności, którymi dzisiaj się zajmowaliśmy. Z obu dopływów oleju do turbin ciekło, ciekło także z tylniego zimmeringu wału, switcha ciśnienia oleju oraz magistrali olejowej. Pomijam delikatne wycieki spod pokryw zaworów, bo nie dokręcałem ich zbytnio montując je przed odpaleniem w grudniu.
W trakcie trwania sesji oddałem docisk do splanowania i tarczę do zrobienia spieków.


Silnik spięty ze skrzynią biegów na gotowo przed jutrzejszym włożeniem.


Przy okazji uszczelniania obudowy filtra oleju na łączeniu z blokiem silnika zmieniłem jej pozycję, aby zyskać trochę wolnej przestrzeni tam, gdzie jej w ogóle nie było.

Stay tuned!
Michał
W trakcie trwania sesji oddałem docisk do splanowania i tarczę do zrobienia spieków.
Silnik spięty ze skrzynią biegów na gotowo przed jutrzejszym włożeniem.
Przy okazji uszczelniania obudowy filtra oleju na łączeniu z blokiem silnika zmieniłem jej pozycję, aby zyskać trochę wolnej przestrzeni tam, gdzie jej w ogóle nie było.
Kolegi driftowozem, ale nic się nie stało. Ja swojego poprzedniego świstaka też oddawałem koledze na track-day'e czy raz na oes. Bardziej martwiło mnie to, że mój driftingowy poziom ze słabego, który przeważnie reprezentuje, obniżył się do beznadziejnego.... pisze:wyladowales na polu innym? aaa to jakie straty ? mam nadzieje ze nic powaznego sie nie stalo. powodzenia michal (ja tez dzis wyjechalem swoim na test drive)
Stay tuned!
Michał
Maleckis Motorsport
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal
Michał jak japońce rozwiązały łączenie skrzyni z wałem napędowym? Daj jakieś zdjęcie lepsze, nie ma tam klasycznego łącznika gumowego jak każdym tylnonapędowym aucie europejskim?
PS. Niezły kompresor do dmuchania balonów z rękawic zbudowałeś
PS. Niezły kompresor do dmuchania balonów z rękawic zbudowałeś

www.turboBMW.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - odpal
nie ma tam nic, jest na sztywno, jak w kazdym japoncukorona pisze:Michał jak japońce rozwiązały łączenie skrzyni z wałem napędowym? Daj jakieś zdjęcie lepsze, nie ma tam klasycznego łącznika gumowego jak każdym tylnonapędowym aucie europejskim?
PS. Niezły kompresor do dmuchania balonów z rękawic zbudowałeś
