Chciałbym przedstawić mój skromny dupowóz. Mam nadzieję, że się przyjmie. Mile widziane rady.
Model:
325 E30 bez dziur w kielichach
Modyfikacje:
czarna nerka na lato na zimę nerka bez otworów, lampy kościelne - z krzyżami
wyjęta klimatyzacja poza tym wóz ma wyglądać jak najbardziej fabrycznie
Silnik:
odprężone m20b25
Cr ~8,5:1
nowe panewki korbowodowe i główne
odprężająca miedziana uszczelka pod głowicę
nowe śruby głowy
nowe wszystkie uszczelniacze silnika
Układ dolotowy:
IC, kwasówka, samco
Układ wydechowy:
Garrett t 28 ze skylyne, wydech 2,5"
Układ paliwowy / wtryskowy:
jakieś + 300ccm
Elektronika / wskaźniki:
strojenie na ECU master, boost, ciśnienie oleju
Układ chłodzenia:
oem
Układ napędowy:
organiczna tarcz sprzęgła, dyfer 3.91 + MIG

Zawieszenie:
oem
BODY KIT i wnętrze:
lakier po polerowaniu
progi i dokładka od touringa + m-techni II z tyłu
czarna podsufitka m-technic
kierownica i gałka m-technic
kluczyk z latarką
stalówka na kołpaku na zimę na lato bbs







do boju adolf





W tej chwili dół silnika jest już złożony. Skrzynia i wał założone. Głowica i kolektor dolotowy są założone (pomalowałem go na czarno i wyszlifowałem te paski jak na pokrywie). Zawory wyregulowane. Kompresja ~ 10-9,5 na każdym cyl. Kolektor od m21 dopasowany do głowicy m20. Spływ do miski wspawany.
Trzeba zrobić przewody do turbyyyny i przekręcić zimną i ciepłą stronę tak by dopływ oleju był na górze a spływ na dole jak Pan Bóg przykazał (chyba że nie jest to konieczne w co wątpię??). Poza tym trzeba wyspawać wydech założyć miskę olejową i można rozpalać. Orurowanie i ic zrobi się później trochę.
jutro wgram więcej zdjęć z prac
cdn...