jak są checi to z byle złomu mozna zrobic cackokrismax pisze:Cóż, projekt niby miał już być zakończony, ale w wyniku naprawdę długich poszukiwań, udało mi się kupić takie cuda![]()
Zaraz po zakupie, ich stan był raczej mało reprezentacyjny, ale 3 szczotki druciane i płyn do felg poprawiły nieco sytuacje![]()
Najpierw podkładzik jak zalecano:
i na gotowo (znowu pozdro dla ".")![]()
montaż
Może zaraz powiecie, że ich za bardzo nie widać, ale zależy mi bardziej na innym aspekcie zacisków 4ro tłoczkowych. Co do montażu to były plug&play. Wężyk pasował, tarcze zostały 315mm. Blaszki, trzpienie i odpowietrzniki zostały poniklowane. Klocki ATE - kupiłem.
Acha, zaciski pochodzą z E32 750i
E36 M3 turbo STAGE II
-
mcgiver
- Turbo-Team
- Posty: 1413
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: E36 M3 turbo STAGE II-PROJEKT ZAKOŃCZONY :)
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II - Nowe zaciski :)
sierRKA pisze:testy już były? jak się poprawiła skuteczność?
Lekko się przejechałem i okazało się, że są chyba ciut za hardkorowe...
Nie wiem jeszcze jak z większych prędkości
S50B30 M3turbo
- tommo21
- Forumowicz
- Posty: 319
- Rejestracja: 5 lut 2010, o 03:06
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WWY
- Kontakt:
Re: E36 M3 turbo STAGE II - Nowe zaciski :)
A tarcze pozostały stare czy dałeś nowy komplet?
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II - Nowe zaciski :)
Głupio mi cytować samego siebie, więc napisze, że tarcze zostały stare - 315mm
S50B30 M3turbo
-
tdserek
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: E36 M3 turbo STAGE II - Nowe zaciski :)
krismax pisze:sierRKA pisze:testy już były? jak się poprawiła skuteczność?
Lekko się przejechałem i okazało się, że są chyba ciut za hardkorowe...
Nie wiem jeszcze jak z większych prędkości
Siemka a mozna wiedziec ile dales za te zaciski? tarcze seryjne z e32 czy jakies inne?
na niemieckiej stronie te zaciski pasuja plug&play do e36 na tarcze z m3 e46 po montazu klockow z e420 w210 taki zestaw mam ale obecnie brak czasu na montaz.
-
DOHC
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: E36 M3 turbo STAGE II - Nowe zaciski :)
tdserek pisze:krismax pisze:sierRKA pisze:testy już były? jak się poprawiła skuteczność?
Lekko się przejechałem i okazało się, że są chyba ciut za hardkorowe...
Nie wiem jeszcze jak z większych prędkości
Siemka a mozna wiedziec ile dales za te zaciski? tarcze seryjne z e32 czy jakies inne?
na niemieckiej stronie te zaciski pasuja plug&play do e36 na tarcze z m3 e46 po montazu klockow z e420 w210 taki zestaw mam ale obecnie brak czasu na montaz.
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II - Nowe zaciski :)
tdserek pisze: na niemieckiej stronie te zaciski pasuja plug&play do e36 na tarcze z m3 e46 po montazu klockow z e420 w210 taki zestaw mam ale obecnie brak czasu na montaz.
Dałem za nie 4x mniej niż chcą na allegro. Co do montażu to pasują tylko pod zwrotnice od e36 M3 (rozstaw śrub 123mm)
Tarcza 325mm spokojnie wejdzie, ale ja założyłem na 315mm (M3) i wygląda dobrze.
S50B30 M3turbo
- sierRKA
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Grudziądz
Re: E36 M3 turbo STAGE II - Nowe zaciski :)
fakt faktem e32 to już jest niezły kloc, warto mieć jednak dobry hebel i wydaje mi się, że ten hardkor się jednak przydakrismax pisze:sierRKA pisze:testy już były? jak się poprawiła skuteczność?
Lekko się przejechałem i okazało się, że są chyba ciut za hardkorowe...
Nie wiem jeszcze jak z większych prędkości
pzdr
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
-
hz10
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: E36 M3 turbo STAGE II - Nowe zaciski :)
wy w wlkp macie chyba same proste skoro tarcza 315 "daje rade" 
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II - Nowe zaciski :)
hz10 pisze:wy w wlkp macie chyba same proste skoro tarcza 315 "daje rade"
Na pewno ich więcejniż u Ciebie
S50B30 M3turbo
-
piotres
- User
- Posty: 112
- Rejestracja: 9 lis 2009, o 12:52
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Okol. Warszawy
Re: E36 M3 turbo STAGE II - Nowe zaciski :)
To rozstaw srub mocujacych zaciski jest inny w zwrotnicach z m3 jak w tych ze zwyklej e36?
bmw z3 2.8 roadster N/A
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II - Nowe zaciski :)
piotres pisze:To rozstaw srub mocujacych zaciski jest inny w zwrotnicach z m3 jak w tych ze zwyklej e36?
Napisałem, że wynosi 123mm. I tak szczerze nie wiem czy się różni... Sprawdź u siebie i napisz - taka wiedza przyda się każdemu
S50B30 M3turbo
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
- PacmanSF
- User
- Posty: 86
- Rejestracja: 9 gru 2010, o 13:44
- Imię: kuba
- lokalizacja: ostrów wlkp
Re: E36 M3 turbo STAGE II - kolejna wariacja :)
z samego wyglądu straszy xD krismax powiedz mi jak użytkujesz to auto ? na co dzień czy na święto ? bo nie patrząc jest to potwór :P pozdro
Benzyna płynie nam we krwi ...
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II - kolejna wariacja :)
Moje auto od początku straszyło na niemal seryjnym układzi3e wydechowym. Czas na zmianę. Wczoraj odwiedziłem kolegę-właściciela MTG, który to w 1 dzień !!! wykonał odpowiedni wydech z tłumikami. Oto efekt jego pracy





Dzisiaj próby - efekt nie do opisania. Gdybym wiedział, już dawno zainwestowałbym w układ wydechowy...
Na 500km do Płocka i z powrotem auto spaliło 45l.






Dzisiaj próby - efekt nie do opisania. Gdybym wiedział, już dawno zainwestowałbym w układ wydechowy...
Na 500km do Płocka i z powrotem auto spaliło 45l.


