
BMW e36 m50 stroker kucizna stage3 484km i 571 nm 1 bar
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e36 m50/m52 Turbo brak:/
pochwal sie co kupiles 

-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50/m52 Turbo brak:/
Wez mi nawet nie mow koszta sie dwoja troja a ja wyjade w lutym najwczesniej:D
tak kupilem nowke garrett gt3582r
przez zime bedzie robiony stroker na 2.8
silnik posiadac bedzie:
kute korby
kute tłoki
sruby arp glowicy i korb
uszczelke odprezajaca cometica
panewki typu sputter
wał z 2.8
zestaw nitro mokry 2 butle (tutaj zastanawiam sie czy bedzie opcja na chlodzenie coolera czy wtrysk w kolektor)
mysle tez nad nowym kolektorem ssacym
celowac chce grubo ponad 500 mam nadzijee ze w polsce sie to uda
tak kupilem nowke garrett gt3582r

przez zime bedzie robiony stroker na 2.8
silnik posiadac bedzie:
kute korby
kute tłoki
sruby arp glowicy i korb
uszczelke odprezajaca cometica
panewki typu sputter
wał z 2.8
zestaw nitro mokry 2 butle (tutaj zastanawiam sie czy bedzie opcja na chlodzenie coolera czy wtrysk w kolektor)
mysle tez nad nowym kolektorem ssacym
celowac chce grubo ponad 500 mam nadzijee ze w polsce sie to uda
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r
A większość producentów kutych korb nie daje do zestawu srub ARP właśnie?
-chałturnik-
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r
Zazwyczaj w zestawie są albo ARP 8740, albo ARP 2000 (lepsze), ale może też nie być wcale, co producent to inaczej.Grzesi(E30)k pisze:A większość producentów kutych korb nie daje do zestawu srub ARP właśnie?
www.turboBMW.pl
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r
Ciesze się, że wreszcie pojawiło się turbo
. A/R .82?

Maleckis Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r
Tak ar 82..
kurde licze koszta i lapie sie za glowe
mam nadzieje ze chociaz pęknie 500:D
michale twoja w tym głowa
sprawdziłem korby maja sruby s2000 arp
kurde licze koszta i lapie sie za glowe

michale twoja w tym głowa
sprawdziłem korby maja sruby s2000 arp
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r
no to pieknie sie zapowiada, czyli sezon 2011 widzimy sie na kresce?
wkoncu bedzie ktos chetny 
wkoncu sprawdzi sie jak pluje gt35 na cyferki , obiecaj ze przy 0,9 sprawdzisz na maha co?


wkoncu sprawdzi sie jak pluje gt35 na cyferki , obiecaj ze przy 0,9 sprawdzisz na maha co?

-
- User
- Posty: 82
- Rejestracja: 27 paź 2009, o 17:37
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Warszawa
Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r
Super!
Podejście do projektu bardzo mi się podoba. Kuć i dmuchać!
Śruby ARP2000 do korb, to taki upgrade przydatny głównie jeśli chce się wyżej kręcić...
Nie pamiętam niestety ile hydraulika M50 jest w stanie wytrzymać. Orientuje się ktoś, czy jest tam jakiś prosty SWAP na mechanikę?
Trzymam kciuki i czekam na update!
Podejście do projektu bardzo mi się podoba. Kuć i dmuchać!

Śruby ARP2000 do korb, to taki upgrade przydatny głównie jeśli chce się wyżej kręcić...
Nie pamiętam niestety ile hydraulika M50 jest w stanie wytrzymać. Orientuje się ktoś, czy jest tam jakiś prosty SWAP na mechanikę?
Trzymam kciuki i czekam na update!

E36 M3 Turbo @ 10.2s ET
100-200km/h - 5.9s@1bar
100-200km/h - 5.9s@1bar
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r
Witam glowica pochodzi z wersji 323i czyli m52 nie wiem jak jest z jej wydajnoscia:/
auto bedzie hamowane na bank na hamowni obciazeniowej watpie jednak zeby byla to maha gdyz zaprzyjazniony jestem z firma Ecu project i tam maja hamownie 4x4 dyno project wiec nie bede płacil za maha:D(wyniki sa blizniacze)
ogolnie nie wiem czy wypluje to autko cos sensownego
chcialbym miec wiedze odnosnie glowicy z m52 czy to ogarnie
ciekawi mnie natomiast to i te slynne amerykanskie konie:D
http://bmwturbo.ipower.com/page2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ma byc grubo nie wiem na ile fundusze mi pozwola mam nadzieje ze awaria nie przyczyni sie do zakonczenia projektu.
auto bedzie hamowane na bank na hamowni obciazeniowej watpie jednak zeby byla to maha gdyz zaprzyjazniony jestem z firma Ecu project i tam maja hamownie 4x4 dyno project wiec nie bede płacil za maha:D(wyniki sa blizniacze)
ogolnie nie wiem czy wypluje to autko cos sensownego
chcialbym miec wiedze odnosnie glowicy z m52 czy to ogarnie

ciekawi mnie natomiast to i te slynne amerykanskie konie:D
http://bmwturbo.ipower.com/page2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ma byc grubo nie wiem na ile fundusze mi pozwola mam nadzieje ze awaria nie przyczyni sie do zakonczenia projektu.
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r
Teoretycznie 1.5 zestawu z MetricMechanic dedykowane dla M42 ale koszta to tanie nie są :PPMN pisze: Orientuje się ktoś, czy jest tam jakiś prosty SWAP na mechanikę?
-chałturnik-
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r
Witam wkoncu przyszło serce zestawu:D nowka:D garrett gt3582r muszla 0.82 a/r z anti surge oraz redukcja 100na 76 by mrowczanD: do tego przewody w oplocie na tylne heble oraz nitro wizard of nos ze sterownikiem minimax:D
teraz przymiarka i reszte zakupowD:



P.S czerwona butla jest pelna nitro i jest na sprzedaż tak samo jak przewody w oplocie na przod do e36 (2 szt)
teraz przymiarka i reszte zakupowD:



P.S czerwona butla jest pelna nitro i jest na sprzedaż tak samo jak przewody w oplocie na przod do e36 (2 szt)
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r
Wow niezłe zakupy! Ile taki zestaw nitro kosztuje ? I dlaczego zdecydowałeś się na dwie mniejsze butle niż na jedną dużą ?
Pozdro
Pozdro
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r
podobaja mi sie 2 szt polerowane niz jedna wielka ciezka ta czerwona:/ stad tez czerwona jest na sprzedaz pelna dobra cena oddam:D
zostal wastegate itp:D i spawanie wydechu czas zaczac:D
zostal wastegate itp:D i spawanie wydechu czas zaczac:D
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r
ile chce za nosa (PW)
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r
ile dałeś za ten sterownik do nitro ? nie myślałeś o standalonie ? jakie możliwości ma ten sterownik , da się ustawić normalnie mape DUTY CYCLE ? w funkcji obrotów czy np ustawiasz ze zaczyna dawkowac od 3000 i np 20% podstawowego strzału a przestaje przy 5000 i tam jest 100% ? (zakładam że nitro jest do rozbujania turbiny . )
pozdrawiam
pozdrawiam