BMW e36 m50 stroker kucizna stage3 484km i 571 nm 1 bar

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW e36 m50/m52 Turbo brak:/

Post autor: k64 »

pochwal sie co kupiles :wink2:
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 m50/m52 Turbo brak:/

Post autor: tdserek »

Wez mi nawet nie mow koszta sie dwoja troja a ja wyjade w lutym najwczesniej:D

tak kupilem nowke garrett gt3582r :kwasny:

przez zime bedzie robiony stroker na 2.8

silnik posiadac bedzie:
kute korby
kute tłoki
sruby arp glowicy i korb
uszczelke odprezajaca cometica
panewki typu sputter
wał z 2.8
zestaw nitro mokry 2 butle (tutaj zastanawiam sie czy bedzie opcja na chlodzenie coolera czy wtrysk w kolektor)
mysle tez nad nowym kolektorem ssacym

celowac chce grubo ponad 500 mam nadzijee ze w polsce sie to uda
Awatar użytkownika
Grzesi(E30)k
Turbo-Team
Posty: 735
Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
Imię: Grzesiek
lokalizacja: B-stok
Lokalizacja: B-stok

Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r

Post autor: Grzesi(E30)k »

A większość producentów kutych korb nie daje do zestawu srub ARP właśnie?
-chałturnik-
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r

Post autor: korona »

Grzesi(E30)k pisze:A większość producentów kutych korb nie daje do zestawu srub ARP właśnie?
Zazwyczaj w zestawie są albo ARP 8740, albo ARP 2000 (lepsze), ale może też nie być wcale, co producent to inaczej.
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r

Post autor: Michał_Małecki »

Ciesze się, że wreszcie pojawiło się turbo :wink2: . A/R .82?
Maleckis Motorsport
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r

Post autor: tdserek »

Tak ar 82..
kurde licze koszta i lapie sie za glowe :D mam nadzieje ze chociaz pęknie 500:D
michale twoja w tym głowa

sprawdziłem korby maja sruby s2000 arp
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r

Post autor: k64 »

no to pieknie sie zapowiada, czyli sezon 2011 widzimy sie na kresce? :devill2: wkoncu bedzie ktos chetny :ok:
wkoncu sprawdzi sie jak pluje gt35 na cyferki , obiecaj ze przy 0,9 sprawdzisz na maha co? :wink2:
PMN
User
Posty: 82
Rejestracja: 27 paź 2009, o 17:37
Imię: Piotr
lokalizacja: Warszawa

Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r

Post autor: PMN »

Super!
Podejście do projektu bardzo mi się podoba. Kuć i dmuchać! :D

Śruby ARP2000 do korb, to taki upgrade przydatny głównie jeśli chce się wyżej kręcić...
Nie pamiętam niestety ile hydraulika M50 jest w stanie wytrzymać. Orientuje się ktoś, czy jest tam jakiś prosty SWAP na mechanikę?

Trzymam kciuki i czekam na update! :)
E36 M3 Turbo @ 10.2s ET
100-200km/h - 5.9s@1bar
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r

Post autor: tdserek »

Witam glowica pochodzi z wersji 323i czyli m52 nie wiem jak jest z jej wydajnoscia:/

auto bedzie hamowane na bank na hamowni obciazeniowej watpie jednak zeby byla to maha gdyz zaprzyjazniony jestem z firma Ecu project i tam maja hamownie 4x4 dyno project wiec nie bede płacil za maha:D(wyniki sa blizniacze)

ogolnie nie wiem czy wypluje to autko cos sensownego
chcialbym miec wiedze odnosnie glowicy z m52 czy to ogarnie :D
ciekawi mnie natomiast to i te slynne amerykanskie konie:D

http://bmwturbo.ipower.com/page2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ma byc grubo nie wiem na ile fundusze mi pozwola mam nadzieje ze awaria nie przyczyni sie do zakonczenia projektu.
Awatar użytkownika
Grzesi(E30)k
Turbo-Team
Posty: 735
Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
Imię: Grzesiek
lokalizacja: B-stok
Lokalizacja: B-stok

Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r

Post autor: Grzesi(E30)k »

PMN pisze: Orientuje się ktoś, czy jest tam jakiś prosty SWAP na mechanikę?
Teoretycznie 1.5 zestawu z MetricMechanic dedykowane dla M42 ale koszta to tanie nie są :P
-chałturnik-
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r

Post autor: tdserek »

Witam wkoncu przyszło serce zestawu:D nowka:D garrett gt3582r muszla 0.82 a/r z anti surge oraz redukcja 100na 76 by mrowczanD: do tego przewody w oplocie na tylne heble oraz nitro wizard of nos ze sterownikiem minimax:D

teraz przymiarka i reszte zakupowD:

Obrazek
Obrazek
Obrazek


P.S czerwona butla jest pelna nitro i jest na sprzedaż tak samo jak przewody w oplocie na przod do e36 (2 szt)
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r

Post autor: g-rad »

Wow niezłe zakupy! Ile taki zestaw nitro kosztuje ? I dlaczego zdecydowałeś się na dwie mniejsze butle niż na jedną dużą ?

Pozdro
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r

Post autor: tdserek »

podobaja mi sie 2 szt polerowane niz jedna wielka ciezka ta czerwona:/ stad tez czerwona jest na sprzedaz pelna dobra cena oddam:D
zostal wastegate itp:D i spawanie wydechu czas zaczac:D
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r

Post autor: k64 »

ile chce za nosa (PW)
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: BMW e36 zakute m50/m52 garrett gt3582r

Post autor: DOHC »

ile dałeś za ten sterownik do nitro ? nie myślałeś o standalonie ? jakie możliwości ma ten sterownik , da się ustawić normalnie mape DUTY CYCLE ? w funkcji obrotów czy np ustawiasz ze zaczyna dawkowac od 3000 i np 20% podstawowego strzału a przestaje przy 5000 i tam jest 100% ? (zakładam że nitro jest do rozbujania turbiny . )

pozdrawiam
ODPOWIEDZ