E30 Driftcar M50b25nv-M50b29nv Turbo
-
- User
- Posty: 69
- Rejestracja: 10 lip 2016, o 21:56
- Imię: Michał
- lokalizacja: Toruń
Re: E30 Driftcar M50b25nv-M50b29nv Turbo
No wlasnie zdecydowalem kanapke,kupie ori sruby jak nie wytrzymaja 110nm to poleca szpilki m11/12
- Zibi122
- User
- Posty: 76
- Rejestracja: 16 maja 2010, o 09:46
- Imię: Zbyszek
- lokalizacja: Ożarów Maz
- Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
- Kontakt:
Re: E30 Driftcar M50b25nv-M50b29nv Turbo
Seryjne śruby i przekładka spokojnie wytrzyma i 1,5 bara i będzie latać. Ważne aby powierzchnia bloku i głowicy była dobra oraz skręcone jak trzeba.
Zresztą 1,5 bara z czego? GT30 GT35 czy GT42? bo to duża różnica. Po za tym nie ma sensu dmuchać więcej niż 1,2-1,3 bara np z takiej GT35 bo i tak potem moc już nie rośnie aż tak, a zwiększa się tylko temperatura w dolocie i obciążenia silnika.
Zresztą 1,5 bara z czego? GT30 GT35 czy GT42? bo to duża różnica. Po za tym nie ma sensu dmuchać więcej niż 1,2-1,3 bara np z takiej GT35 bo i tak potem moc już nie rośnie aż tak, a zwiększa się tylko temperatura w dolocie i obciążenia silnika.
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: E30 Driftcar M50b25nv-M50b29nv Turbo
Nie muszą być m11/12, zostaw m10 tylko kup mocniejszeCycuE30 pisze:No wlasnie zdecydowalem kanapke,kupie ori sruby jak nie wytrzymaja 110nm to poleca szpilki m11/12
-
- User
- Posty: 69
- Rejestracja: 10 lip 2016, o 21:56
- Imię: Michał
- lokalizacja: Toruń
Re: E30 Driftcar M50b25nv-M50b29nv Turbo
Odebralem nie dawno graty z auto szlifu,jutro beda panewki korbowe i pierscienie uszczelki i sruby glowicy to bede skladać dalej,mam tylko problem ze znalezieniem nowych srub korbowodow,wiec bede dalej myslal






-
- Turbo-Team
- Posty: 672
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: E30 Driftcar M50b25nv-M50b29nv Turbo
Nic wicej nie wytrzyma bo to dalej śruba do seryjnych silników poza tym będzie jeszcze słabsze ze względu na nakrętke która bedzie całe siły skupiac na małej liczbie gwintów.kretfr pisze:Podepne się od razu pod temat śrub głowicy.Blacha pisze:To daj mocniejsze śruby dla własnego spokoju i jazda. Ja mam przekładkę + dwie uszczelki i 1,5 bara trzymaCycuE30 pisze:...bo ludzie mnie strasza ze mi to wydmucha na ori nowych srubach nawet z klejem,bo dzis juz mialem mysl by tylko poplnowac i dol 2.8 tylko korby m50nv,co robic?
Co myślicie aby dobrać długie śruby od innego auta, uciąć przy samym łbie aby została nam szpilka i dać na to nakrętkę? Wytrzyma więcej podczas dokręcania niż klasyczna śruba?
Szpilki do sportu są mocniejsze z uwagi na lepszy gatunkowo materiał i w górnej części gdzie idzie nakrętka mają gwint drobno nawojowy.
- PiotrTF
- Turbo-Team
- Posty: 426
- Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mława/Warszawa
- Lokalizacja: Turbo Familia
- Kontakt:
Re: E30 Driftcar M50b25nv-M50b29nv Turbo
Przyszło mi to na myśl w kontekście tego posta:caserwis pisze: Nic wicej nie wytrzyma bo to dalej śruba do seryjnych silników poza tym będzie jeszcze słabsze ze względu na nakrętke która bedzie całe siły skupiac na małej liczbie gwintów.
Szpilki do sportu są mocniejsze z uwagi na lepszy gatunkowo materiał i w górnej części gdzie idzie nakrętka mają gwint drobno nawojowy.
SIMRowiec pisze:Połączenie szpilka-nakrętka nie przenosi naprężeń skrętnych, dlatego można mocniej dokręcić a moment dokręcający zostanie efektywniej przekształcony w siłę rozciągającą szpilkę, co oznacza że lepiej dociśniemy uszczelkę.szarybmw pisze:Po co do m50 kombinować śruby i do tego nakretki ( na wzór ARP ) Przecie tam jest żeliwo to gwintu nie wyciagnie.
Co innego w m52 ,tu rozumiem
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Hamownia DynoProject
-
- User
- Posty: 69
- Rejestracja: 10 lip 2016, o 21:56
- Imię: Michał
- lokalizacja: Toruń
Re: E30 Driftcar M50b25nv-M50b29nv Turbo
Panowie mam pytanie do was,niestety u mnie w miescie ciezko dostepne jest cos takiego jak loctite 3020. Czy moge przekladke skleic z uszczelkami nwm.. np hermetykiem tym nowym?
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: E30 Driftcar M50b25nv-M50b29nv Turbo
. ma w sprzedażyCycuE30 pisze:Panowie mam pytanie do was,niestety u mnie w miescie ciezko dostepne jest cos takiego jak loctite 3020. Czy moge przekladke skleic z uszczelkami nwm.. np hermetykiem tym nowym?
-
- User
- Posty: 69
- Rejestracja: 10 lip 2016, o 21:56
- Imię: Michał
- lokalizacja: Toruń
Re: E30 Driftcar M50b25nv-M50b29nv Turbo
Wiem ale sam ten spray z neta brac to lipa opcja to raz,a dwa wolalbym na miejscu kupic,chyba ze nie bedzie wyjscia.
Czyli na ten nowy hermetyk nie moge?
Czyli na ten nowy hermetyk nie moge?
- fulltone88
- Turbo-Team
- Posty: 110
- Rejestracja: 7 sty 2014, o 10:50
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Białystok
Re: E30 Driftcar M50b25nv-M50b29nv Turbo
Jak nie loctite to już lepiej w ogóle ich nie smaruj, one mają klej na sobie
-
- User
- Posty: 69
- Rejestracja: 10 lip 2016, o 21:56
- Imię: Michał
- lokalizacja: Toruń
Re: E30 Driftcar M50b25nv-M50b29nv Turbo
Dzis mialem poskladac slupek ale wyszla krzywa sprawa troche. Otoz doszedlem do wniosku ze sa krzywe zawory wydechowe,a dalo mi do myslenia przy odswiezaniu zaworow,mianowicie nie robily sie prazki na zaworach. 8 zaworow na 100% rozwalone a co do 4 nie jestem pewny,prazki robia sie na calosci ale nie do konca rowne,na pozostalych tylko malutkie kawalki,szkoda gadac..ale domyslalem sie tego w wolnossaku juz klepaly delikatnie napewno bo pierwsze 3 wypady na tor chodzila idealnie,coz jutro bede dalej myslec
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: E30 Driftcar M50b25nv-M50b29nv Turbo
A tłoki M44b19 gdzieś padły w turbo?
-
- Turbo-Team
- Posty: 239
- Rejestracja: 17 cze 2012, o 15:30
- Imię: Darek
- lokalizacja: Rydy
Re: E30 Driftcar M50b25nv-M50b29nv Turbo
W moim aucie przy 1.3baraSzpera pisze:A tłoki M44b19 gdzieś padły w turbo?
-
- User
- Posty: 69
- Rejestracja: 10 lip 2016, o 21:56
- Imię: Michał
- lokalizacja: Toruń
Re: E30 Driftcar M50b25nv-M50b29nv Turbo
Popoludniu z czesciami wpadlem na garaz dokończyc ten slupek,glowice zrobilem od podstaw jednak,szlif gniazd,dotarte nowe ssace i nowe wydechy,prowadnice i uszczelniacze minelem bo byly nowe,zamontowalem splyw i na dzis koncze,tak to mniej wiecej wyszlo





Wiec wyszlo tak:
-Wał tloki m52b28
-Korbowody M50b25nv
-Nowe pierscienie getze+panewki glowne i korbowe kolbena
-Nowe zawory ssace trw+wydech Cer motor
-Honowanie cylindrow
-Nowe lancuchy rozrzadu i slizgi+napinacz
-pompa oleju m52b28
-Uszczelka 1.75 reinz x2+przekladka fmic 0.8mm sklejone
-Nowe sruby elerning skrecone na 115nm choc jestem co do wytrzymania tego nie pewny
to chyba tyle,jakies rady? sugestie?






Wiec wyszlo tak:
-Wał tloki m52b28
-Korbowody M50b25nv
-Nowe pierscienie getze+panewki glowne i korbowe kolbena
-Nowe zawory ssace trw+wydech Cer motor
-Honowanie cylindrow
-Nowe lancuchy rozrzadu i slizgi+napinacz
-pompa oleju m52b28
-Uszczelka 1.75 reinz x2+przekladka fmic 0.8mm sklejone
-Nowe sruby elerning skrecone na 115nm choc jestem co do wytrzymania tego nie pewny
to chyba tyle,jakies rady? sugestie?
-
- User
- Posty: 69
- Rejestracja: 10 lip 2016, o 21:56
- Imię: Michał
- lokalizacja: Toruń