bedzie hamownia i na jaki boost bedzie ustawione?
BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
hmm mysl dobra, ale dla mnie tandeta ktora tylko robi nie potrzebne straty. Ale znow cos wiecej wiem
nie zasmiecajac watku ...
bedzie hamownia i na jaki boost bedzie ustawione?
bedzie hamownia i na jaki boost bedzie ustawione?
- Maleckis
- User
- Posty: 69
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 18:50
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: Poznań
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
lecz charakterystyka przebiegu krzywej cis. doladowania bedzie srednia. zobacz, jezeli wastegate rzeczywiscie podlaczyc by do muszli gorącej, to przy dobrych wiatrach uda się zawor usytuowac za kielichem w miejscu akumulatora/zbiorniczka wyrownawczego wody - strasznie daleko. przerabialismy podobny temat w jednym z nissanow, ktore robil michal. oczywiscie nie takie podlaczenie zewn wg, jak adam zaproponowales, tylko po prostu bardzo maly zewn wg i boost wchodzil na pewien poziom, a potem wraz ze wzrostem obrotow rosl. nie dalo sie tego ograniczyc ani ebc ani bardziej miekka sprezynka. skonczylo sie na załozeniu wiekszego wg. wcale trudniej nie bedzie zalozyc zewn wg normalnie, wiec nie potrafie sobie wytlumaczyc dlaczego na sile chcecie ten otwor wykorzystac. pozdrawiam.korona pisze:Bez obaw, nie będzie przecież schodził z doładowaniem poniżej 1 bar, z mojego doświadczenia przy tym setupie spokojnie wystarczy najmniejszy zewnętrzny WG który i tak będzie miał wieksza średnicę niż ten zintegrowany.Maleckis pisze:....jak podepniesz zewn wastegate do tego osobnego ujścia z turbiny to strasznie ograniczysz wydajnosc wastegate'a. podłącz przed turbosprężarką na tym kolanku, co Ci mario dał do dospawania - na zasadzie Y - i wtedy bedziesz mial pelna kontrole nad doladowaniem. powodzenia!
Maksymalna ilość znaków w podpisie to 50.
-
noname
- Forumowicz
- Posty: 217
- Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
- Imię: arek
- lokalizacja: Jaworzno
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
Dzisiaj bylo dosc cieplo wiec zabralem sie za montaz IC .




- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
Przewód do smarowania turbiny możesz pociągnąć teraz z przodu silnika przed vanosem, zawiń go pod kolektorem ssącym jak jest za długi i wyprowadź do turbosprężarki ile trzeba. Zabezpiecz końcówkę bo jak dostanie się tak jakiś piasek to po turbinie.
Znajomo wygląda
, chłodnica wody będzie z M3 i chłodnica oleju z przewodami także z M3? Na poprzeczkę intercoolera - czarny mat w sprayu - sprawia że nic nie rzuca się w oczy, wyglądając nie raz na oryginalne rozwiązanie. Niezły sprzęt spawalniczy w taczce 
Znajomo wygląda
www.turboBMW.pl
-
noname
- Forumowicz
- Posty: 217
- Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
- Imię: arek
- lokalizacja: Jaworzno
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
Ta chlodnica wody i oleju bedzie z m3 . Poprzeczka bedzie pomalowana , jeszcze bede kombinowal zeby wrzucic przed intercooler wentylator ( ten z e36 dosc szeroki dlatego dzisiaj bede kombinowal z wentylatorem z e46 bo jest wezszy . ) Czy u ciebie byl jakis wentylator elektryczny ??korona pisze:Przewód do smarowania turbiny możesz pociągnąć teraz z przodu silnika przed vanosem, zawiń go pod kolektorem ssącym jak jest za długi i wyprowadź do turbosprężarki ile trzeba. Zabezpiecz końcówkę bo jak dostanie się tak jakiś piasek to po turbinie.
Znajomo wygląda, chłodnica wody będzie z M3 i chłodnica oleju z przewodami także z M3? Na poprzeczkę intercoolera - czarny mat w sprayu - sprawia że nic nie rzuca się w oczy, wyglądając nie raz na oryginalne rozwiązanie. Niezły sprzęt spawalniczy w taczce
JEsli chodzi o spawarke to daje rade
-
tdserek
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
zdecydowanie polecam wentylatorklimy z e46 3.0d jest cienki i bardzo wydajny... ja poszedlem w druga strone i u mnie on wyciaga powietrze z zaa coolera. dlatego tez cooler tak bardzo wystaje
-
noname
- Forumowicz
- Posty: 217
- Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
- Imię: arek
- lokalizacja: Jaworzno
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
Wlasnie mam taki wentylator w garazutdserek pisze:zdecydowanie polecam wentylatorklimy z e46 3.0d jest cienki i bardzo wydajny... ja poszedlem w druga strone i u mnie on wyciaga powietrze z zaa coolera. dlatego tez cooler tak bardzo wystaje
-
noname
- Forumowicz
- Posty: 217
- Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
- Imię: arek
- lokalizacja: Jaworzno
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
Pierownie plan zakladal ze klimatyzacja ma zostac , po przymiarce IC zrezygnowalem z tego rozwiazania poniewaz zamontowanie oryginalnego wiatraka z e34 wiazalo sie z cieciem zderzaka itp . Po zamontowaniu IC bez wyntylatora dostalem zjebke od zony ze poszedlem na łatwizne i zrezygnowalem z klimy
Wziolem sobie slowa zony do serca i poprawilem IC oraz zamontowalem wentylator klimy z e46 ( z e36 ma okolo 10cm , z e46 okolo 5cm ) . Oczywiscie nie obeszlo sie bez ciecia ( ucierpiala tylko belka zderzaka ) Zderzak nie ruszony , IC dosc gleboko schowany ( nie wystaje poza zderzak itp ) . Zdecydowalem sie rowniez na WG zewnetrzny ( padlo na 46mm mam nadzieje ze nie bedzie za duzy ) . Wydech przerobiony , jutro odbieram od spawacza i moge wszystko montowac












- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
Wygląda jak seria
Sterowanie wiatrakiem zostawiasz seryjne, czy zakładasz też włącznik manualny?
Małe ot. Pytanie do znawców: czy zbyt "duży" wastegate może sprawiać jakies problemy? Jak najlepiej dobierać ten element pod budowany układ?
Małe ot. Pytanie do znawców: czy zbyt "duży" wastegate może sprawiać jakies problemy? Jak najlepiej dobierać ten element pod budowany układ?
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
noname
- Forumowicz
- Posty: 217
- Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
- Imię: arek
- lokalizacja: Jaworzno
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
Wiatrak raczej zostanie podlaczony seryjnie , bez dodatkwoych wlacznikow .
Tak jak wczesniej mowilem zrezygnowalem z wewnetrznego WG , niestety nikt w mojej okolicy nie chcialwykonac mi flanszy do turbiny wiec przyspawalem kolnierz wydechu odrazu do strony goracej oraz zaspawalem wyjscie zaworu WG . Obecnie mam juz wszystko przerobione i gotowe do montazu
teraz musze czekac tylko na cieple 2 dni i mozna konczyc projekt 


Tak jak wczesniej mowilem zrezygnowalem z wewnetrznego WG , niestety nikt w mojej okolicy nie chcialwykonac mi flanszy do turbiny wiec przyspawalem kolnierz wydechu odrazu do strony goracej oraz zaspawalem wyjscie zaworu WG . Obecnie mam juz wszystko przerobione i gotowe do montazu


- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
No aż chyba muszę Cię skarcić za to spawanie muszli :P Na przyszłość wiedz, że mamy na forum kilku użytkowników CADa, którzy zawsze pomogą:) Forti np ma dostęp do taniego cięcia laserem, ja mógłbym Ci to narysować. Tak poza tym to robisz kawał dobrej roboty skłądając to wszystko na zimnie!
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
-
noname
- Forumowicz
- Posty: 217
- Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
- Imię: arek
- lokalizacja: Jaworzno
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
Kod: Zaznacz cały
No aż chyba muszę Cię skarcić za to spawanie muszli :P Na przyszłość wiedz, że mamy na forum kilku użytkowników CADa, którzy zawsze pomogą:) Forti np ma dostęp do taniego cięcia laserem, ja mógłbym Ci to narysować. Tak poza tym to robisz kawał dobrej roboty skłądając to wszystko na zimnie!-
noname
- Forumowicz
- Posty: 217
- Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
- Imię: arek
- lokalizacja: Jaworzno
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
Dzisaj udalo sie pospawac uklad wydechowy . Jutro zabieram sie za montaz zewnetrznego WG .
P.s Spawalem 2 raz tigiem i spawy troche malo ostetyczne
Zostalo obszlifowac i zawinac wydech bandazem .




P.s Spawalem 2 raz tigiem i spawy troche malo ostetyczne




-
Div
- Nowy na forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 16 lis 2010, o 03:53
- Imię: Adam
- lokalizacja: Krk
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
Słabo przetopione te spawy, będzie z tego problem.
-
SIMRowiec
- Forumowicz
- Posty: 257
- Rejestracja: 29 wrz 2010, o 13:31
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Warszawa
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName
Ja to bym się raczej martwił o tą plastikową osłonę rozrządu,strasznie blisko cały ten wydech.Czemu wy wszyscy tak upieracie się przy tych up-mount'ach?