to jest Panie m73 a m70 ma inne wałki głowice i popychacze itd (ale też ma rozrząd na łańcuchu )kamil7s pisze:Tez często pisze dokręcić na różnych częściach. Piękne wałeczki, myślałem od dawien dawna ze m70 to bliźniacza konstrukcja z m20, takie m20 x2 a tu patrz łańcuch. Człowiek sie całe życie uczy
BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Do ilu bedziecie kręcić na tych wałkach?
Set po n/a czy pod turbo wam robili?
Set po n/a czy pod turbo wam robili?
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Wyjdzie w praniu na hamowniPan. B pisze:Do ilu bedziecie kręcić na tych wałkach?
Set po n/a czy pod turbo wam robili?
oe 240" i lift 10,3
nowe 268" i lift 11
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
dzidzia24
- User
- Posty: 82
- Rejestracja: 8 cze 2010, o 19:42
- Imię: Szymon
- lokalizacja: Suwałki
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Te wałki to "nowe" czy "regrind"?
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
nowy regrinddzidzia24 pisze:Te wałki to "nowe" czy "regrind"?
do m73 nie ma nigdzie nowych sport wałków a catcams np za custom chce 16 000 netto
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
No to przyjemnie.
Szkoda że w Pl nie chcą robić wałków do r6 tylko trzeba wysyłać do helmuta.
Szkoda że w Pl nie chcą robić wałków do r6 tylko trzeba wysyłać do helmuta.
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Świątek robi ale..... popytalem tu i tam to dramatPan. B pisze:No to przyjemnie.
Szkoda że w Pl nie chcą robić wałków do r6 tylko trzeba wysyłać do helmuta.
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Mam kontakt z producentem wałków, chciałem swego czasu robić kopie np Schicka, komplet 2szt do R6 kosztował by ok. 2tys zł. Po rozeznaniu rynku okazało się że nikt ich nie kupi "bo nie firmowe", "bo pokaż pełną specyfikację jak robi to Schrick" , "bo nie wytrzymią 1tys km". Na nic się zdały tłumaczenia że to taki sam wałek, z tego samego materiału, robiony na takich samych maszynach i nie ustąpi trwałością seryjnym wałkom.Pan. B pisze:Szkoda że w Pl nie chcą robić wałków do r6 tylko trzeba wysyłać do helmuta.
www.turboBMW.pl
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Przykra historia i piszę to bez ironii. Wierzę, że są w stanie zrobić dokładną kopię Schricków, wierzę też, że takie wałki po 100tys. km nadal nie będą wytarte na szczycie krzywki. Ten biznes zadziałałby, gdybyś zrobił jeden zestaw, założył do auta, pokazał jak pracuje na jałowych, jak napełnia się lepiej na górze i najlepiej fotki krzywek po 50tys. km chociaż, wtedy ludzie zaufaliby pewnie dopiero.korona pisze:Mam kontakt z producentem wałków, chciałem swego czasu robić kopie np Schicka, komplet 2szt do R6 kosztował by ok. 2tys zł. Po rozeznaniu rynku okazało się że nikt ich nie kupi "bo nie firmowe", "bo pokaż pełną specyfikację jak roni to Schrick" , "bo nie wytrzymią 1tys km". Na nic się znały tłumaczenia że to taki sam wałek, z tego samego materiału, robiony na takich samych maszynach i nie ustąpi trwałością seryjnym wałkom.
RS3 8V2 nardo limo pl 600HP 700NM
109-Performance
109-Performance
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Minimum aby uruchomić produkcję to 50 kompletów...
www.turboBMW.pl
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Korona
Polska to specyficzny rynek...
Według mnie jeśli coś działa tak samo jak org to znaczek/marka nie są mi potrzebne do szczęscia.
Polska to specyficzny rynek...
Według mnie jeśli coś działa tak samo jak org to znaczek/marka nie są mi potrzebne do szczęscia.
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- PiotrTF
- Turbo-Team
- Posty: 426
- Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mława/Warszawa
- Lokalizacja: Turbo Familia
- Kontakt:
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Tak z ciekawości, to czy umieszczanie sondy AFR zaraz za turbo nie wpływa negatywnie na jej żywotność?
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Hamownia DynoProject
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Większość turbobenzyn ma fabrycznie zaraz za turbo i jest okej.kretfr pisze:Tak z ciekawości, to czy umieszczanie sondy AFR zaraz za turbo nie wpływa negatywnie na jej żywotność?
RS3 8V2 nardo limo pl 600HP 700NM
109-Performance
109-Performance
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Czemu dwie sondy są tam wkręcone?
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx