BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Wąski »

kamil7s pisze:Tez często pisze dokręcić na różnych częściach. Piękne wałeczki, myślałem od dawien dawna ze m70 to bliźniacza konstrukcja z m20, takie m20 x2 a tu patrz łańcuch. Człowiek sie całe życie uczy
to jest Panie m73 a m70 ma inne wałki głowice i popychacze itd (ale też ma rozrząd na łańcuchu ) :heh:
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Pan. B »

Do ilu bedziecie kręcić na tych wałkach?
Set po n/a czy pod turbo wam robili?
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Wąski »

Pan. B pisze:Do ilu bedziecie kręcić na tych wałkach?
Set po n/a czy pod turbo wam robili?
Wyjdzie w praniu na hamowni
oe 240" i lift 10,3
nowe 268" i lift 11
Wąski
BSS
turboexpert.pl
dzidzia24
User
Posty: 82
Rejestracja: 8 cze 2010, o 19:42
Imię: Szymon
lokalizacja: Suwałki

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: dzidzia24 »

Te wałki to "nowe" czy "regrind"?
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Wąski »

dzidzia24 pisze:Te wałki to "nowe" czy "regrind"?
nowy regrind :heh: :blink2:

do m73 nie ma nigdzie nowych sport wałków a catcams np za custom chce 16 000 netto
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Pan. B »

No to przyjemnie.
Szkoda że w Pl nie chcą robić wałków do r6 tylko trzeba wysyłać do helmuta.
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Wąski »

Pan. B pisze:No to przyjemnie.
Szkoda że w Pl nie chcą robić wałków do r6 tylko trzeba wysyłać do helmuta.
Świątek robi ale..... popytalem tu i tam to dramat ;) jeszcze opel i Francuzy ok ale reszta mega słabo
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: korona »

Pan. B pisze:Szkoda że w Pl nie chcą robić wałków do r6 tylko trzeba wysyłać do helmuta.
Mam kontakt z producentem wałków, chciałem swego czasu robić kopie np Schicka, komplet 2szt do R6 kosztował by ok. 2tys zł. Po rozeznaniu rynku okazało się że nikt ich nie kupi "bo nie firmowe", "bo pokaż pełną specyfikację jak robi to Schrick" , "bo nie wytrzymią 1tys km". Na nic się zdały tłumaczenia że to taki sam wałek, z tego samego materiału, robiony na takich samych maszynach i nie ustąpi trwałością seryjnym wałkom.
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1816
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Miś »

korona pisze:Mam kontakt z producentem wałków, chciałem swego czasu robić kopie np Schicka, komplet 2szt do R6 kosztował by ok. 2tys zł. Po rozeznaniu rynku okazało się że nikt ich nie kupi "bo nie firmowe", "bo pokaż pełną specyfikację jak roni to Schrick" , "bo nie wytrzymią 1tys km". Na nic się znały tłumaczenia że to taki sam wałek, z tego samego materiału, robiony na takich samych maszynach i nie ustąpi trwałością seryjnym wałkom.
Przykra historia i piszę to bez ironii. Wierzę, że są w stanie zrobić dokładną kopię Schricków, wierzę też, że takie wałki po 100tys. km nadal nie będą wytarte na szczycie krzywki. Ten biznes zadziałałby, gdybyś zrobił jeden zestaw, założył do auta, pokazał jak pracuje na jałowych, jak napełnia się lepiej na górze i najlepiej fotki krzywek po 50tys. km chociaż, wtedy ludzie zaufaliby pewnie dopiero.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: korona »

Minimum aby uruchomić produkcję to 50 kompletów...
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Pan. B »

Korona
Polska to specyficzny rynek...
Według mnie jeśli coś działa tak samo jak org to znaczek/marka nie są mi potrzebne do szczęscia.
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Wąski »

Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
PiotrTF
Turbo-Team
Posty: 426
Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
Imię: Piotr
lokalizacja: Mława/Warszawa
Lokalizacja: Turbo Familia
Kontakt:

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: PiotrTF »

Tak z ciekawości, to czy umieszczanie sondy AFR zaraz za turbo nie wpływa negatywnie na jej żywotność?
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1816
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Miś »

kretfr pisze:Tak z ciekawości, to czy umieszczanie sondy AFR zaraz za turbo nie wpływa negatywnie na jej żywotność?
Większość turbobenzyn ma fabrycznie zaraz za turbo i jest okej. ;)
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: elmo0104 »

Czemu dwie sondy są tam wkręcone?
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
ODPOWIEDZ